Ilona: veel plezier bij het feest van je vader, gefeliciteerd ook. Mamakaatje: hier geen helmpje, kan je dus niets erover vertellen. Is het beter voor Evy een helmpje? hoelang zou ze zoiets moeten dragen dan? succes met je beslissing... @ex-rokers, volhouden hoor! het is zoveel lekkerder ook voor je kindje. Mijn vader heeft heel lang gerookt en er hing altijd een walm om hem heen, vond ik nooit lekker... fijn dat ik niet de enige ben en dat mijn 'gezeur', herkenbaar is voor een aantal van jullie. Moaatje: perfectionisme heeft geen zin Maar af ten toe heb ik het gevoel dat ik verzuip en niet weet waar ik moet beginnen. Heb gisteren gezegd dat we zaterdag samen even door het huis gaan. Gisteren om 9 uur gaan slapen tot vanochtend 9 (met 2 onderbrekingen) dus lekker uitgeslapen, m'n humeur is gelijk weer goed. Manlief was errug sjacherijnig, hij ging veels te laat slapen en was erg vaak wakker. Eigen schuld, ha ha
ik gebruik ook thijmsiroop werkt ook wel erg goed. lekker he mossellen. vind dat echt het lekkerst wat er bestaad. kan er echt kilo's van op. wij nemen altijd kilo maar dan zit ik nog niet vol ik kan echt blijven eten daarvan
@ Ilona: Leuke fiets zeg! Vooral met een rieten mand erop. @ mamakaatje: Succes met jullie beslissing voor wel/geen helmpje. @ Vlademira: Heb je nog een test gedaan? Over combi baby/werk/man/huishouden/prive.... Ik werk 3 dagen, meestal avonden, en dan is het dus papadag/avond. Op de dagen dat we allebei thuis zijn, komt de meeste zorg op mij neer, maar dat vind ik helemaal niet erg. Maar soms snapt mijn man het ook niet helemaal hoor. Even een voorbeeld: Ik moest gisterenavond werken, en dan vanavond en morgenavond. Mijn man blijft dan dus thuis. Zegt hij: "Ja, maar dan ga ik zondag wel wat leuks doen hoor, want anders heb ik helemaal geen weekend". Ja hallo, ik wel dan! Volgens mij dringt het dan niet tot hem door dat ik bijna het hele weekend aan het werk ben, en doordeweeks heel de week met Jayden, boodschappen en huishouden bezig ben geweest... Ach ja, mannen.... Verder ben ik wel heel blij dat mijn man zoveel tijd met hem doorbrengt.
Haha, ik weet niet hoe hij het voor elkaar heeft gekregen maar jayden heeft zn magische ABC-rups van de box afgetrokken en hij ligt er nu mee te spelen/aan te sabbelen.... Dacht toch echt dat dat ding goed vast zat.
nee Ruben heeft mij niet zo gezien. kon helaas niet de spullen meenemen ze werden door iemand anders terug gebracht. moest half gesminkt naar huis. hhihi ik heb nu een pony laten knippen en Ruben reageerde er wel op. was echt even met grote ogen aan het kijken van er klopt hier iets niet. toen hij mama d'r stem hoorde toen voelde het weer vertrouwd hihi.
Ja, ik had het koud, en dan knap je echt op van een warm bad. En Jayden vindt het schitterend. Hij gaat nooit meer in zn eigen badje maar een paar keer per week lekker met mama of papa en zn badeendjes in het grote bad. Maar meneertje ligt nu te klagen in zn box. Ik ga even lekker spelen met hem.
Ilona, leuke foto hoor. Mijn vriend is ook piet. Heel komend weekend. Wil eigenlijk wel even kijken of Babet er op zal reageren. Grappig dat ie zo op je pony reageert.
ik moet maandag naar het zh toe, om te kijken of chiel een helmpje zou moeten. gister voor het eerst wezen babyzwemmen. errug leuk! en voor de ex-rokers... niet beginnen meiden....