Hoi allemaal, poeh wat een werk om bij te lezen zo lekker veel gebabbeld Leuke foto's weer. Zonneschijn: Hoe was het vandaag bij de kinderarts? Ik hoop dat je eindelijk wat wijzer ben geworden. Ik snap best dat je je zorgen maak, babytjes horen niet af te vallen.
Zo lekker online geshopt bij H&M, vooral voor mijn dochter van 4. De uitverkoop is begonnen, scheelt mooi weer. Ik weet niet wat ze heeft gegeten maar die heeft geloof ik een groeispurt. Heb ik met mijn zoon nog nooit gehad. Ik heb gewoon nieuwe kleertjes voor haar gekocht begin dit seizoen en nou kijk ik van he dat pas nog maar net. En ik maar denken dat ze er minimaal 1 seizoen mee doen (liefst twee natuurlijk) Heb net kleding voor mijn zoon en dochter besteld gewoon in dezelfde maat en hij is tweeenhalf jaar ouder. Zo even gebabbeld tegen mezelf want het is hier zo rustig. Welterusten allemaal groetjes Mineke
Lief dat je eraan denkt! Ze gaan zich nu vooral richten op het waarom ze zo vaak ziek is en weinig weerstand heeft. Reflux heeft ze wel, maar doen ze nu niet zoveel mee. Er is bloed geprikt (erg sneu...) en ze testen het op alles; mineralen, eiwitten, bloedlichaampjes, allergiën. Ook plas en poep ingeleverd. Nu wachten op de uitslag, spannend. Had ergens gehoopt dat ze zouden zeggen dat het reflux is en dat ze medicijnen krijgt en eroverheen groeit. Maar nu kan er dus vanalles weer uitkomen en misschien ook wel best "enge dingen" (denk ik zelf dan natuurlijk weer meteen aan...). Was wel stom bij het bloedprikken, staan we met Senna bij de balie en is de paniekerige reactie van die vrouw achter de balie naar een andere collega; "ooohh er is hier een heeeel kleintje en er moet heeel veel bloed geprikt worden... Hoe moet dat?" Niet echt tactisch en lekker vooruitzicht hadden we dus... Uiteindelijk 7 baby-buisjes bloed, druppel voor druppel uit d'r vingertjes geknepen... Ondertussen is Senna weer ziekjes; 38 graden, snot en hoesten... Pfff, vraga me af heo lang ik dit zelf volhou. Flex, jij ook beterschpa met je meissie. Blondie, leuk dat je weer hier bent af en toe. Koemelkallergie dacht ik zelf ook. Maar nu reageert ze weer iets beter op kunstvoeding, koemelkprodukten eet/drink ik zelf al tijdje niet, dus uit bv krijgt zedie nauwelijks. In ieder geval testen ze er ook op. Anderen ook bedankt voor de reacties. Kom snel weer meekletsen, maar nu ff niet.
Aaaah wat zielig zeg ik hoop dat er niks uit de test komt en ze er gewoon overheen groeit jij ook beterschap met je lieve meid!
he zonneschijn! wat vervelend allemaal..zielig he zo'n klein meiske die geprikt moet worden.. nou wrs geen koemelkallergie dan, maar er moet vast wel iets zijn. mss heeft ze wel coeliakie..da's een ziekte van het spijsverteringskanaal. ze zou dan een glutenintolerantie hebben waardoor ze de essentiele voedingsstoffen niet uit de voeding kan halen... Het is niet leuk dat ze maar niet aankomt en er zijn natuurlijk veel enge dingen te bedenken, maar er zijn gelukkig ook veel niet enge stoornissen die dit kan verklaren! Sterkte in elk geval! Flex, jij ook beterschap voor je meissie!
Vervelend zeg dat bloedprikken! Lekker handig die opmerkingen daar, snap dat niet hoor. Ik hoop dat ze niks vinden maar vind het wel goed dat ze haar na gaan kijken. Ik heb zo met je te doen heb ook zo gestobt met mijn andere dochtertje. Had ook reflux, nooit echte medicijnen voor gehad. Jah pas met anderhalfjaar. Kan zeggen dat er tot 1 jaar nooit twee weken voorbij zijn gegaan of ze had weer koorts. Werd er gek van dus snap best dat je bang ben dat je het niet vol hou. Ze hier uitgegroeid tot een gezonde kleuter dus hou moed.
Ik werk 24 uur. Dus valt mee. Per 1 januari ga ik weer 32 uur werken zoals voorheen. Dus dan wordt het weer iets zwaarder. Maar tot nu toe gaat het erg goed. Dank je. Hoeveel uur werk jij?
hey meiden, Alles goed hier? Ik heb net via babykado.com een kerst muts besteld met Esmay haar naam erop kan niet w88 tot die binnen is
@Zonneschijn: wat sneu voor Senna dat er zoveel bloed geprikt is.. reageerde ze er erg op? Waarom gaven ze nog niks voor de reflux? En wanneer moet je weer terugkomen? @Sjoon: Waar heeft Chiel een afplatting op zijn hoofdje? Ook toevallig achterop? Zijn jullie doorgestuurd door de fysio? En hoe gaat dat in zijn werk met een helmpje? Wij moeten nu binnen een week nl ook beslissen of we met Evy naar Tilburg willen worden doorgestuurd...
Beterschap aan alle kindjes..... Evy heeft vandaag helaas ook koorts erbij gekregen. Ze hoest de longen uit haar lijf en wilde vandaag overdag ook echt niet in haar bedje liggen. Ze heeft alleen vanm even een uurtje geslapen in mijn moeders armen. Ze is ook echt zielig met wateroogjes en een jammerende stem, heb zo te doen met haar dat ik me er gewoon rot door voel. Vanmorgen om 9 uur had ze 37,4, om 9.30 uur 37,8 (bij de huisartsenpost was dit, we waren er heen gegaan om iets te krijgen voor t hoesten) en vanm om 14.00 uur was t al 38,4 en om 16.00 38.8. Ik heb haar toen maar een zetpil gegeven en ze heeft een hoestdrankje. Ook drinkt ze maar halve flessen leeg. Ik hoop dat ze vannacht wel wil en kan slapen en hopelijk snel opknapt. De huisarts zei ook dat dit erg heerst en dat er veel kindjes ziek zijn.
ik weet niet wat ik heb hoor. ik doe verschrikkelijk kortaf tegen mijn man zo ben ik normaal nooit . hij zegt tegen mij maakt niet uit doe ik toch ook wel eens tegen jou begin ik opeens te huilen ook kan ik de hele dag wel slapen ben zo moe en al 3 nachten achterelkaar dromen ik droom normaal nooit ook kan ik niet van de bananen en koekjes afblijven (vond bananen altijd verschrikkelijk vies ) ik hoef maar een banaan te zien of te ruiken en ik wil hem hebben. (misschien een beetje raar ) maar als ik met mijn vinger naar binnen ga (in mijn vagina ) heb ik het idee dat i mijn baarmoeder kan voelen heel vreemd maar mijn stemmings wisselingen zijn echt erg het ene moment ben ik super vrolijk het andere moment barst ik in huilend uit weer het andere moment ben ik super chagerijnig.en heb ook nog eens verschrikkelijk last van maagzuur bah zo dat lucht ff op dat ik het opgeschreven heb
jaaaaa....stemmingswisselingen, kan nog een nasleepje zijn van de zwangerschap, een winterdepressie of misschien ben je idd wel weer zwanger ..... maak je niet druk, je weet het vanzelf!
Ik ben vrijdagavond voor het eerst uit geweest met mijn vriend. Zijn ouders zouden oppassen (wonen naast ons), dus hij kon lekker op zijn eigen bedje slapen.... was best zenuwachtig, beetje gestressed zelfs, maar het avondje was heerlijk, lekker gedanst en gefeest en we waren om twee uur thuis. Was ook allemaal goed gegaan, alleen waar ik al bang voor was, er was ook visite geweest voor mijn schoonouders...Nu is het wel mijn schoonzus en der man, maar hun wisten ook van het oppassen, dus dat vond ik wel minder! Ik wil niet zeuren maar ze weten hoe ik ben en hoe ik graag wil hebben dat mijn kleine rustig naar bed kan gaan, zonder dat hij ervoor heel de tijd wordt bezig gehouden...Anders heb ik snachts een heel moeilijk ventje, omdat hijd an heel licht slaapt en heel de tijd wakker wordt. En het was de allereerste keer dat iemand oppaste dus ja.... Ik heb het ook uitgelegd aan mijn schoonouders dat ik er niet blij mee was, maar dat ik wel fijn vond dat ze oppaste. Maar toen zei ze: Ja maar zo zijn wij... Maar gelijk daarna zei ze ook: Ja maar jij niet, dus dan begijp ik het wel. Of het nu dus door is gekomen weet ik niet, maar ik hoop het wel, ze zijn verder heel goed voor ons, alleen soms iets te aanwezig, maar dat bedoelen ze op hun manier goed... En de kleine heeft er weinig last van gehad, ik denk dat het eerder mijn eigen gemoedsrust is...
Leuke foto's heb ik weer gezien trouwens! En flex, ik vind Frits ook steeds vaker andersom, omgedraaid en weet ik niet hoe als ik hem even daarvoor heb neergelegd, maar de grootste lol heeft die!