Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Vlademira: als ik het zo lees hoe je je voelt, dan lijkt dat heel erg op hoe ik me voelde in het begin van mijn zwangerschap... :) heb je voor de zekerheid niet al een test gedaan?

@Kleintje: wel goed van je dat je tegen je schoonouders hebt gezegd hoe jij het wil dat zij met je kleine omgaan. Blijft toch altijd moeilijk, je wilt ze niet kwetsen, maar wel dat ze het zo doen zoals jij wilt.
    En heerlijk dat je bent wezen stappen, wij proberen ook zo nu en dan wat met onze vrienden te gaan doen. Voel me alleen altijd schuldig als ik weer oppas moet vragen, stom he!

2. vlademira

vlademira Niet meer actief

jawel 2 1 was vaag wat op te zien en de 2e was negatief

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Kleintje. Fijn dat jullie samen zo genoten hebben van jullie eerste avondje uit. Ik vond ons eerste avondje weg ook zo spannend.
    En ik ben daar zelf een stuk makkelijker in, maar ik begrijp wel dat je het niet leuk vindt als er visite langskomt. Maar ach, je schoonzus is een goede bekende neem ik aan, en ze zullen heus niet de polonaise hebben gelopen waar de kleine bij was.

@ Zonneschijn: Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik heb erg met jou en je kleine meisje te doen. Hopelijk zijn ze er snel achter wat het is, en nog belangrijker, is er wat tegen te doen. Sterkte!

@ Flex: Leuke foto van je meisje. Is ze alweer een beetje beter?

@ mamakaatje: Beterschap toegewenst voor je kleine meid. Is de koorts ondertussen alweer wat gezakt?

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ coco het gaat alweer wat beter gelukkig :D

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Poeh, het is echt weer zo'n zondag. Heb het hele weekend hard gewerkt. Werd vanochtend wakker met een kop vol snot. Man is weg met vrienden, Jayden ligt te slapen, en ik zit op de bank met choladebroodjes en een kop thee. :D

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Gelkukkig maar.

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier weer ongi nu eens precies op dag 28 hihi :)

8. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Volgens mij ben jij koopverslaafd. :) Hou je er wel erg in dat het maar twee dagen kerst is. ;)

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

haha jah deze muts is tot 3 jaar ;)

10. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Coco: bedankt... en nee helaas is de koorts nog niet gezakt.
    We zijn vanm maar weer naar de huisartsenpost geweest. Ze had vanmorgen om 8 uur al 39 graden koorts en ze maakte een piepend geluid met ademhalen. We hebben nu een pufje gekregen. Hopelijk kan ze vannacht wat beter slapen en zakt de koorts snel.

11. vlademira

het duurd nog zo'n tijd voor ik kan testen maar heb echt het idee dat ik zwanger ben.
    maar ik hoop maar niks maar heb al zoveel sympthomen.
    elke dag misselijk vooral bij bepaalde geuren.
    steekjes onder in de buik
    zwaar gevoel in de buik
    heel gevoelige tepels
    borsten zijn de aderen heel goed zichtbaar.
    hoofdpijn , ontzettend moe
    stemmingswisselingen
    bloedend tantvlees na het poetsen
    heel erg emo
    van onderen is het ook veel gevoeliger
    en als ik met mijn vinger naar binnen ga voel ik geloof ik mijn baarmoeder (maar dit weet ik niet zeker) ik teste toen ik zwanger was van Quinten pas naar 2 maand positief ook ben ik 3x gewoon ongesteld geweest.
    ik weet echt niet wat ik moet denken wat denken jullie ?

12. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Kleintje86: ik snap erg goed wat je bedoelt. Ik zou dat ook niet zo leuk hebben gevonden. Maar aan de andere kant hebben jullie een leuke avond gehad en daar gaat het immers om. Je schoonouders zullen goed voor hem gezorgd hebben.

Vlademira: Wat spannend. Ik hoop dat je zwanger bent. Zelf denk ik dat je het ook bent. Maar het kan ook zo zijn dat je zo graag zwanger wilt zijn dat je veel dingen met zwanger zijn associeert. Maar houd ons op de hoogte. We zijn benieuwd.

13. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    He bah wat naar zeg dat ze zo ziek is. Beterschap hoop ook dat de koorts snel zakt. Geef ze maar een dikke knuffel. ;)

Vlademira: Ik zou gewoon nog even afwachten al snap ik best dat je het graag wil weten.

14. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

op de rechterkant van zijn hoofdje.
    de fysio heeft ons doorgestuurd naar de kinderarts. (daar moesten we ook al heen voor controle van zijn hoofdje ivm vacuum en sleutelbeentje, dus ze waren al een beetje op de hoogte)
    morgen worden er rontgen foto's gemaakt en moeten we naar de medische fotograaf toe, daarna een afspraak met de kinderarts. ook maken ze met een mal een soort "afdruk" van zijn hoofdje, is een bandje. aan de hand daarvan kunnen ze ook zien in wat voor mate zijn hoofdje afgeplat is.
    en dan krijgen we hopelijk ook te horen wat het resultaat is, en of we aan een helmpje moeten. is een afspraak van ongeveer 2 en half uur. maar het zh kennende, zal het natuurlijk wel langer duren, dus ik neem maar een voeding mee voor ons mannetje!

maar moeten jullie zelf beslissen? is het dan nog niet zo heel erg? of hoe moet ik dat bekijken?

15. Joni80

Joni80 Actief lid

29 aug 2008
    160
    0
    0
    Deventer
    @zonneschijn heel veel sterkte.

@sjoon wanneer moet je naar de zh? Vervelend dat hij een helmpje moet.

effe ego....
    Sorry al een tijd niet meer gereageerd. Wel meegelezen hoor. Stijn is alweer ziek. Hij is deze maand maar 1 week beter geweest, maar toen werd hij ook geopereerd. Hij moet zo hoesten dat zijn voeding er weer uit komt. Zijn er meer kindjes zo vaak ziek? Nou ja woensdag naar de KA voor controle ivm zijn vroeggeboorte dus maar ff kijken wat zij ervan zegt. :(

16. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

hey ik moet straks om 12 uur in het zh zijn.

wat vervelend dat je mannetje zo ziek blijft meis!
    welke ka heb je eigenlijk? in het nieuwe zh btw?
    de ka van Chiel is ook nog toevallig een oud collega van mijn schoonzusje waar ze veel mee werkte uit het UMCG

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

succes in het ziekenhuis

18. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Grrrr... ik word gek van vista.... Ik had de laptop aanstaan om een berichtje te schrijven. Hoorde ik vanuit de box een hoop gekraai en wat gemopper. Lag mevrouw op haar buik en van buik weer naar rug. Nu heeft ze 't helemaal gevonden :)
    Kom ik terug is vista bezig met een update. Daar zit ik nu niet op te wachten, want dan ben ik weer 10 minuten verder. maar goed... vriendje lief moest er toch even naar kijken.

Ik las dat er allemaal zieke kindjes waren. Gelukkig is Suzanne aan de beterende hand. Ze hoest nog wel, maar de verkoudheid is gelukkig een heel stuk weg. Bij mij ook.

We zijn dit weekend overgegaan op rijstebloem. Met de laatste voeding. Ze doet het er geweldig op. Alleen ze heeft nog geen poepluier gehad. Ik had trouwens gevraagd aan het CB om over te gaan op een fruithapje. Maar dat vond ze nog iets te vroeg. Nu moeten we wachten totdat ze 6 maanden is. En ach.... dat overbrug ik nog wel. ze is bijna 5 maanden en over 3 weken is het kerst....

O, we zijn afgelopen zaterdag naar een kerstshow geweest van het tuincentrum.... ze vond het helemaal geweldig. Haar mond is geen ene keer dicht geweest. Al die lampjes.... echt leuk. En met het sinterklaasfeest bij mijn schoonouders is ook weer erg verwend. Speelgoed en kleertjes gekregen.

19. vlademira

Quinten is nu ook heel erg verkouden en ook heel erg hees zo zielig
    zelf ben ik vandaag ontzettend misselijk maar zit ondertussen wel bananen koekjes en chocola te eten hoezo gek haha

20. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

:) :) :) :) toch zwanger ?

ik ben weer ongesteld geworden. Moet toch weer opnieuw mijn lichaam leren kennen. Ik had helemaal niet in de gaten dat het zover was. Natuurlijk geen tampons in huis.. Maaar... gisteren was het koopzondag en heb ik gelijk wat tampons in hus gehaald. (ben ook gisteren weer ongesteld geworden). Ik zei zaterdag tegen mijn vriendje: ik heb hoofdpijn. En hij zei, dat het kwam omdat ik zo verkouden ben. Klopt ook wel, maar toen ik zondagochtend naar de wc ging; toen was het zover. Ongesteld. En bijna weer een volledige cyclus van 28 dagen....

Deel Deze Pagina