Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ja fijne spenen he :p ;)

2. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ja echt super, had de hoop op spenen echt opgegeven.
    Want had alle merken gebruikt en spuugde ze meteen uit :(
    Gelukkig is de zoektocht naar de aventspeen niet voor niets geweest, echt heerlijk :D

3. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Hihi, zou wel een hoop geld schelen als de baby's met handleiding geboren worden. Dat had ik met flessen. Die van avent lukte niet, maar difrax (gelijk ook een van de duurste) werkte weer wel. Heb nu de wereld aan flessen in de kast staan.

4. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Hihihi idd, iedere baby is anders en wil wat anders :p

5. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Had ik dus ook. Als hij geluid maakt kan ik niet slapen en als hij geen geluid maakt eigenlijk ook niet. :rolleyes: Dus heb ik hem in een andere kamer.
    Ik heb zo'n babyfoon waarbij je het babygeluid uit kan zetten, en bij hard huilen geeft hij een heel irritant alarm af. Ben ik gelijk wakker.

6. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Dat had ik dus ook ze wou die difrax speen van i love mama enzo ook niet

maar deze hebben een beetje de vorm van een pink :) en als mijn meissie is slaap is gevallen spuugt ze hem uit ;) ik vind het echt heerlijk!

7. vlademira

vlademira Niet meer actief

welke babyfoon is dat is ook wel wat voor mij

8. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Gister was Samantha bij Oma heel de dag.
    Heb haar echt wel gemist....
    Ze was hele lief geweest.
    Alleen vnadaag bij mij is ze heel vervelend.
    Het begon vanmorgen om 6 uur!
    Huilen (honger dacht ik) maar nee hoor.
    Uitspugen alles, fles wegduwen whahahahaha
    Dat kan ze al heeeeeel goed iets weg duwen
    als het niet wilt ;) Schone broek....
    was het ook niet. Leg haar in bed, en hup
    VERTROKKEN! uurtje later weer bleren!
    Beetje gedronken maar niet van harte!
    Nu net weer uit bed, en de fles op!
    In slaap vallen beneden, en weer in bed.
    En huilt nu al dik 20 min....en mama weet
    zich geen raad en heeft vreselijke hoofpijn.
    Wat zouden jullie doen?

9. vlademira

Meiden willen jullie alsjeblieft op mijn Quinten stemmen in de baby van de maand verkiezing ik heb nu 8 stemmen maar heb 25 of liefst meer nodig

10. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    En waar kunnen we dat vinden?

11. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Onze dame is ook alweer bezig vanaf 7 uur,gelukkig minder hoofdpijn als normaal door der speentje die ik er steeds weer eigenwijs in duw hihihi

12. vlademira

hier op de site in de menu balk staat baby v/d maand en dan staat hij onderaan

13. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    In bed troosten en als dat niet werk toch oppakken en troosten, op schoot nemen, wiegen, pink of speen geven, zacht zingen? De ene keer werkt dit en dat weer dat (bij ons tenminste). Momenteel is hier de draagdoek een schot in de roos, slaapt na 5 min. Alleen moet ik hem niet in z'n bedje leggen erna.

14. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Baby cd van Raimond Lapp opzetten?
    Dat werkt hier nu (thank god) :D

15. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Hoera, ze is geslaagd voor de gehoortest en we hebben de hielprik doorstaan. (papa had het er het moeilijks mee ;) ).

Ik heb twee hele hectische dagen achter de rug. We hebben gewoon veel te veel visite gepland. Vanaf nu tot en met zondag komt er maar 1"setje bezoek per dag, en dat ga ik lekker zo houden. Ik wil ook heel graag opschrijven hoe de afgelopen week is verlopen, voor later, maar ik kom er gewoon niet aan toe. Dus dat ga ik eerst doen en daarna zal ik me hier ook wel weer wat vaker vertonen. Want de kleine is echt een modelbaby. Ze pruttelt een beetje als ze dorst heeft, en verder slaapt ze of is ze heel rustig wakker. Ik hoop maar dat ze zo tevreden blijft.

16. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Hij is van het merk alecto. De accu is wel waardeloos. mss dat het toevallig zo is en alleen bij deze, maar ik heb hem steeds op netstroom.

17. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Hier weer een zware nacht gehad. En nu slaapt mevrouw....Ik wou ook even gaan liggen, maar de buren hebben de muziek uitgevonden...Jeetje wat staat dat ding hard zeg. Ik kan de hele tekst van het liedje verstaan.

Ik heb gister fv gehaald, ga nu de avond vervangen voor fles. Misschien dat dit helpt want ze is zo onrustig 's nachts. Iedere keer wordt ze om 3 uur wakker voor een voeding en dan slaapt ze gewoon niet meer. Ik hoop dat ze met een fles wel doorslaapt. Het is altijd het proberen waard.

18. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ja het lukt mij wel soms om hem wakker in zijn bedje te leggen. Eerst niet, want hij wilde in mijn armen of aan de borst in slaap vallen. Dat heb ik hem dus afgeleerd. Ik blijf naast het wiegje zittenen kijken en als ik merk dat hij bijna weg is. Hij slaapt ook wel eens in zijn wipstoeltje. Dan leg ik hem wakker erin en even later zie ikdat hij in slaap is gevallen.

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

middag meiden!

vandaag heerlijk uitgeslapen tot half 11!
    de kleine heeft de nacht ook goed doorstaan alleen sliep ze pas 1 uur :confused: maaaaaar geen krampjes heb het 1 en ander veranderd! en het werkt! ze krijgt nu 1 borst aan geboden de andere kolf ik totdat de spanning weg is. tijdens het voeden wat vaker van de borst afhalen en boertje laten. ze is vannacht maar 1x wakker geweest. om 4 uur.

20. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Om 23:00 heb ik Daniel gevoed en in zijn wiegje gelegd en wij zijn ook gaan slapen. Om 04:00 SCHROK IK WAKKER. Hij wordt normaal gesproken rond half 3/3 uur wakker en begint op zijn vingers te sabbelen. Maar nu hoorde ik niets. Toen stond ik op om naar het toilet te gaan en toen ik terug kwam hoorde ik hem sabbelen. Maar hij was nog wel in diepe slaap. Ik heb hem opgepakt en aan de borst gelegd. Hij dronk amper 5 min. en was weer in een diepe slaap gevallen. Ik heb hem weer teruggelegd en hij werd om 7 uur pas wakker! Heerlijk. Voel me echt uitgerust vandaag.

Deel Deze Pagina