hier heeft ruben zijn tweede tandje. ben vandaag ziekjes. ben erg misselijk en heb veel hoofdpijn. soms ook erg duizelig. denk dat de griep mij te pakken heeft.
@sjoon suc6 in het zh. Wij hebben dr. Peters. Zij is arts assistent. Zij doet alles onderleiding van dr. Dassel. (ofzoiets)
Meiden willen jullie mss op LUUK stemmen als baby van de maand als jullie nog niet gestemd hebben Ooh sjoon wat vervelend voor chiel dat ie mss een helmpje moet.. Nu hopen dat de afplatting meevalt en het niet hoeft.. Ilona wat leuk al 2 tandjes! lekker vlot! Ik denk telkens dat luuk wat krijgt maar toch nog niet.. Ik vind het zo schattig lijken! en beterschap voor jou! Vlademira! Spannend meid, nog even afwachten!
ja, die hebben wij ook idd, zij is dus de oud collega van mijn schoonzusje! die troffen elkaar op de neonatologie toen chiel en ik nog in het zh lagen!
ja, hij heeft een paar dagen op de neo gelegen. en in het zh (wel ontzettend mooi zh trouwens!) was lang, foto's gemaakt bij de medische fotograaf, en rontgen foto's gemaakt. daarna nog bij de ka geweest, en bij de helmmaker van livit. was om kwart voor 12 weg, en half 3 weer bij de auto. pffff en chiel was vanaf half 10 al wakker, dus die ligt nu lekker in zijn bedje te slapen! en over 2 weken kunnen we waarschijnlijk het helmpje ophalen in het centrum ergens...
ja, idd, was blij dat ik weet thuis was! Chiel was vanaf half 10 al wakker, dus die begon een beetje te jengelen. had hem gelijk in bedje gelegt om kwart voor 3, en om half 4 snel de fles, was die weer wakker geworden, en daarna weer zijn bed in, en nu slaapt hij nog steeds. gelukkig.
Hey meiden,alles goed met iedereen..ik laat me weer ff zien Ik heb niet terug gelezen dus vraag het ff in het algemeen Gisteren lekker uit eten geweest met de familie was heerlijk..heb leuke dingetjes gehad jurkjes etc.. Mijn vader kan ook prachtige foto's maken: FF jinthe spam
Gave foto zeg, wat een wijze blik. Leuk kitty jurkje zeg, echt een schatje! Wat doen er weer veel kindjes mee met baby van de maand! We kunnen beter 1 per maand afspreken dan krijg je veel meer stemmen. Ik zag Samantha, Luuk en Quinten, kon niet kiezen dus nog maar niet gestemd.
hallo allemaal ben weer ns ff weggeweest.. was vorige week doodziek en had buikgriep...t schijnt heel erg te heersen..me vriend had het ook..maar ben er nu zo'n beetje vanaf...donderdag had me schoonmoeder noa opgehaald...ik kon amper voor mezelf zorgen laat staan voor haar...vrijdag middag hebben we haar weer opgehaald...vond het wel moeilijk zo zonder haar maar kon nu lekker tot rust komen.. Sinds gister rolt noa van haar rug naar haar buik! tanden heeft ze nog niet, dr haar begint nu wel weer te groeien Ik ga ff op zoek naar die haarbandjes op ebay...waar kan ik die onder vinden flex? @ vlademira: spannend joh ik duim voor je...zou wel snel raak zijn dan...
wat een schatje claudia! en ilona bedankt voor je stem! Mineke kies gewoon maar welke je de leukste vind.. het aanbod is te groot he? Liefs, paula