Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

kom maar op met die speculaas staaf vladi kep op quinten gestemd ;)

2. vlademira

vlademira Niet meer actief

kom maar ophalen flex gezellig met een kop koffie / thee

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

zou wel willen maar tis zo ver fietsen maar tis wel een leuk id x af te spreken in emmen gezellie naar de dierentuin :D

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik ben zo trots op mn ventje. Hij heeft vandaag voor het eerst van zn rug naar zn buik gerold. Wel jammer dat ik het niet gezien heb, want ik was aan het werk, maar ben toch erg trots op hem.

5. vlademira

doen we flex

6. vlademira

nog meer die zin hebben om naar emmer dierentuin te gaan als een soort van meeting

7. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    beetje ver weg voor ons.....

8. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    :) Lekker, alleen een beetje te ver rijden. Zijn Quinten zijn tanden al door? Hier heeft ze er ook veel last van, zijn er nou gelukkig twee door.

flex Wat geef je wasmachine aan?

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

beetje dure dierentuin

10. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Coco wat leuk! Mijn zoon vandaag ook voort eerst!

Ook niet gezien.. we stonden samen in de keuken en hoorden opeens woeste klanken uit de box komen...wij kijken.. ligt ie op z'n buik hahahaha

dacht dat het nooit zou gebeuren..lui dondertje ;)

11. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Moeten jullie doen, alleen voor mij te ver weg

12. vlademira

ik had net wat raars had voor de gein een ovu test gedaan deze was pos maar heb mijn ei allang gehad

13. vlademira

14. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Hey dames, heb wel een stuk teruggelezen, maar niet alles, dus reageer ook ff niet op iedereen.

Babet is ziek :( . Ben bijna de hele nacht met haar op geweest. Kom net bij de dokter vandaan. Ze hoest de longen uit haar lijfje. Daarnaast heeft ze diaree. En haar vocht aanvullen is lastig omdat ze heel veel overgeeft. Er hangt echt zo'n zure lucht van oude melk aan.
    Haar neefje, die ze geregeld ziet word verdacht van kinkhoest. Is bij haar nu ook niet uitgesloten. Maar waarschijnlijk gewoon een flinke verkoudheid, ze reageert namelijk wel helder.

Meeten lijkt me leuk hoor. Maar Emmen is echt een rotend hier vandaan. Woon op het drie provincienpunt. De kruising van Zuid-Holland/Noord-Holland/Utrecht. Utrecht is natuurlijk erg centraal in het land. Is daar geen dierentuin?

15. vlademira

Ouwehands Dierenpark Rhenen
    en Dierenpark Amersfoort,

16. vlademira

nu test ik al 3 dagen achtereen dik positief met een ovulatie test maar mijn ei is alang geweest
    ik zet hem hieronder ff neer
    [​IMG]is toch heel duidelijk te zien
    en bijde streepjes zijn even donker

17. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Vladimera, niet om je dwars te zitten, maar ben je niet ietsjepietsje teveel ermee bezig? Soms kan je het beter gewoon even zijn gang laten gaan, want je zet jezelf zo elke dag in de stress!En dat is niet goed voor jou, maar ook niet voor een eventuele zwangerschap...

18. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @ flex...ik heb dat haarbandje niet kunnen vinden op ebay...wel allemaal andere santa's little helper pakjes...uiteraard allemaal voor baby's van 0-3 maanden:p..

@vlademerira je moet het gewoon allemaal op je af laten komen...ik was er in het begin ook te veel mee bezig...maar dan lukt het juist niet.. en om je een ietsjepietsje hoop te geven...als je zwanger bent kan je ook een positieve ovu test hebben:p.. succes!

19. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    volgens mij beginnen de meeste baby's nu te rollen zo te lezen... GEFELICITEERD! :p Noa is ook lekker aan het rollebollen;)

20. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Hier rolt de kleine ook heen en weer! Echt geweldig om te zien.

Hebben jullie ook last van dat de kleine gilt terwijl hij aan het spelen is. Danny heeft nu iets nieuws ontdekt. Gillen! Het zijn van die korte harde gilletjes. Ik krijg er spontaan pijn van aan mijn oren. Ik was van het weekend op bezoek en schaamde me dood. Hij begon steeds harder te gillen en daardoor konden wij ons gesprek niet voortzetten. Ik pakte hem op mijn schoot.. speen erin. En nee hoor.. hij spuugt hem eruit en lacht zich dood en gaat verder met gillen haha.

Deel Deze Pagina