zou wel willen maar tis zo ver fietsen maar tis wel een leuk id x af te spreken in emmen gezellie naar de dierentuin
Ik ben zo trots op mn ventje. Hij heeft vandaag voor het eerst van zn rug naar zn buik gerold. Wel jammer dat ik het niet gezien heb, want ik was aan het werk, maar ben toch erg trots op hem.
Lekker, alleen een beetje te ver rijden. Zijn Quinten zijn tanden al door? Hier heeft ze er ook veel last van, zijn er nou gelukkig twee door. flex Wat geef je wasmachine aan?
Coco wat leuk! Mijn zoon vandaag ook voort eerst! Ook niet gezien.. we stonden samen in de keuken en hoorden opeens woeste klanken uit de box komen...wij kijken.. ligt ie op z'n buik hahahaha dacht dat het nooit zou gebeuren..lui dondertje
Hey dames, heb wel een stuk teruggelezen, maar niet alles, dus reageer ook ff niet op iedereen. Babet is ziek . Ben bijna de hele nacht met haar op geweest. Kom net bij de dokter vandaan. Ze hoest de longen uit haar lijfje. Daarnaast heeft ze diaree. En haar vocht aanvullen is lastig omdat ze heel veel overgeeft. Er hangt echt zo'n zure lucht van oude melk aan. Haar neefje, die ze geregeld ziet word verdacht van kinkhoest. Is bij haar nu ook niet uitgesloten. Maar waarschijnlijk gewoon een flinke verkoudheid, ze reageert namelijk wel helder. Meeten lijkt me leuk hoor. Maar Emmen is echt een rotend hier vandaan. Woon op het drie provincienpunt. De kruising van Zuid-Holland/Noord-Holland/Utrecht. Utrecht is natuurlijk erg centraal in het land. Is daar geen dierentuin?
nu test ik al 3 dagen achtereen dik positief met een ovulatie test maar mijn ei is alang geweest ik zet hem hieronder ff neer is toch heel duidelijk te zien en bijde streepjes zijn even donker
Vladimera, niet om je dwars te zitten, maar ben je niet ietsjepietsje teveel ermee bezig? Soms kan je het beter gewoon even zijn gang laten gaan, want je zet jezelf zo elke dag in de stress!En dat is niet goed voor jou, maar ook niet voor een eventuele zwangerschap...
@ flex...ik heb dat haarbandje niet kunnen vinden op ebay...wel allemaal andere santa's little helper pakjes...uiteraard allemaal voor baby's van 0-3 maanden.. @vlademerira je moet het gewoon allemaal op je af laten komen...ik was er in het begin ook te veel mee bezig...maar dan lukt het juist niet.. en om je een ietsjepietsje hoop te geven...als je zwanger bent kan je ook een positieve ovu test hebben.. succes!
volgens mij beginnen de meeste baby's nu te rollen zo te lezen... GEFELICITEERD! Noa is ook lekker aan het rollebollen
Hier rolt de kleine ook heen en weer! Echt geweldig om te zien. Hebben jullie ook last van dat de kleine gilt terwijl hij aan het spelen is. Danny heeft nu iets nieuws ontdekt. Gillen! Het zijn van die korte harde gilletjes. Ik krijg er spontaan pijn van aan mijn oren. Ik was van het weekend op bezoek en schaamde me dood. Hij begon steeds harder te gillen en daardoor konden wij ons gesprek niet voortzetten. Ik pakte hem op mijn schoot.. speen erin. En nee hoor.. hij spuugt hem eruit en lacht zich dood en gaat verder met gillen haha.