Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ik heb niet alles teruggelezen. Maar meiden blijf van die peuken af!

Moaatje.. hoe kun je! Je geeft bv denk aan je kleintje. (ik wrijf het er even in zodat je er niet nogmaals aan begint haha. maar ik begrijp goed dat de verleiding groot is.)

Beterschap voor Babet. Zoo zielig als die kleintjes ziek zijn.

2. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Vlademira, als je een positieve ovu hebt dan kun je idd zwanger zijn. Ik zou zo een digitale zwangerschapstest nemen. Daar staat duidelijk zwanger of niet zwanger.

3. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    dierentuin amersfoort ligt erg centraal en is echt een hele leuke dierentuin. volgend jaar neem ik er waarschijnlijk een abonoment.
    Ruben is toch nog gratis dus hoef alleen voor mij te halen

4. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    O ja.. voordat ik het vergeet. Ik ben eergister voor het eerst ongesteld geworden. Komt het doordat mijn zoontje sinds 2 weken doorslaapt? Hij slaapt nu 8 uur achter elkaar van 23:00 t/m 7 uur. Ik heb het gevoel dat het hiermee te maken heeft. Voorheen sliep hij max. 5 uur achter elkaar. Van 23:00 t/m 4 uur.

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden,

esmay haar pakje is binnen heb het haar meteen aangetrokken en op de foto gezet de foto volgt strax.

Mijn wasmachine geeft niks aan maar wast met koud water :rolleyes:

wilde nog iets zegge tegen iemandd

OHJA! het haarbandje ik zal voor je gaan zioeken meis!

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

en een andere om het af te leren haha

10. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Je hebt gelijk hoor ;) . Maar wil nog wel even zeggen dat ik niet rookte als ik moest voeden. Dat vind ik echt niet kunnen.
    Maar nu dus helemaal niet meer :D .

11. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Fl3x, mooie meid hoor!
    Gek van de wamachine.

12. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Amersfoort klinkt idd beter, maar nog steeds ver hoor. Artis? haha.

13. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Blondie en Coco, gefeliciteerd met jullie rollers!

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

Artis is voor mij ook lekker dichtbij :)

15. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hey meiden alles goed?
    Ik ben net met jinthe bij het cb geweest,ze weegt nu 9000 gram en is 71 centimeter lang gaat lekker en alles in verhouding is goed,het is gewoon een lekker groot kind zegt ze haha,en ze is erg slim met dingetjes vastpakken etc..omrollen heeft ze nog maar 1 keer gedaan,maar ze zeiden daar ook tegen mij het is nog vroeg genoeg..:D en de arts heeft gekeken,en haar onderste tandjes zullen als eerste gaan doorkomen,want daar was het al niet helemaal glad meer,maar kon nog wel een maand duren:D:D we wachten geduldig af!

@moaatje,veel sterkte met babet,ik hoop dat ze snel weer beter is :D geef haar maar een dikke knuffel van me!

@fl3x geweldige foto's zeg haha..Wat een lekker poppetje!

@ een dagje afspreken lijkt me erg leuk idd flex en moaatje ik ga ook voor artis haha is voor mij het dichtstbij haha

Ik nam zondag een paar haaltjes van mijn schoonzus van haar sigaret,ik was gelijk ziek haha god straft meteen,voor mij ook niet meer nooit meer! maar wou ff kijken hoe ik het na 9 maanden zou vinden ;)

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

Wanneer gaan we? :D

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

Gelukkig werdt je er ziek van (ow wat klinkt dat zo naar bedoel het niet zo hihi)zou zonde zijn om weer te beginnen ;)

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Firstbaby: Hier geen gegilnog hoor. Wel heel veel klanken en soms ook kreetjes, maar gillen kun je het niet noemen.

@ Flex: Wow, echt superleuk die foto's in dat kerstpakje. Je hebt echt een heel mooi meisje.
    Ik heb voor Jayden een heel leuk overhemd gezien met stropdasje bij de C&A, die wilde ik eigenlijk kopen voor de kerst, maar ze hadden maatje 68 niet meer. Volgende week nog maar eens kijken want hij was echt superstoer.

19. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    zegmaar ik heb wel zin om naar artis te gaan :D

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik ook wel :D

Deel Deze Pagina