Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Zonneschijn: hoe gaat t met Senna?

@Ilona: hopelijk ben je niet ziek geworden?

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Haha, daar heeft Jayden dus ook last van!

3. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @COCO als jayden aan de zware kant is zou ik dat pakje gewoon in maat 74 kopen...ik koop nu ook alles voor noa in 74...68 heeft ze nu en als ze ff hard groeit is ze eruit...ik sla gewoon de mouwtjes om...

vandaag met noa bij het cb geweest. ze waren heel tevreden over haar...ze vonden dat dr hoofdje er heel mooi uit zag...
    ze woog 7190 gram en 66 cm

4. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Mamakaatje en Bulldog, bedankt voor het vragen.

Vandaag heb ik de kinderarts aan de telefoon gehad. Een aantal uitslagen vna het bloed zijn binnen; zouten, mineralen, lever, niertjes, rode en witte bloedlichaampjes, bloedplaatjes, voedselallergiën zijn goed.
    We moeten nog wachten op ontlasting-uitslag en antistoffen-uitslag.

Verder willen ze nog 2 dingen doen;
    Een hartfilmpje....
    En een zweettest, om te kijken of ze taaislijmziekte heeft.... Schrok er wel, is niet fijn als je leest wat het onhoudt als je googled (wat ik natuurlijk meteen gedaan heb...); lage levensverwachting enzo. Kinderarts zei er wel bij dat ze er niet aan dachten maar dat ze dingen willen gaan uitsluiten....
    Maar blijft errug spannend zo.
    Ze gaan dan zweet sparen (geen idee hoe... kon de kinderarts ook niet vertellen) en dan het chloorgehalte meten. Dit moet niet te hoog zijn anders is het fout.

Senna is de laatste 3 dagen heel erg vrolijk, wel snotverkouden en hoesten. Maar die lieve lach maakt zo veel goed. Ook op het KDV zijn ze erg blij met onze vrolijke Senna!

Had net al dit hele verhaal getypt en gereageerd op een aantal mensen, maar er ging iets mis met plaatsen.

Vlademira, spannend hoor met testen.

Flex, leuk pakje en mooi meisje!

Mamakaatje, wel schrikken zeg zo'n zieke Evy...

Alle zieke mama's en kindjes; veel beterschap.

Bulldog, misschien rijstebloempap of heb je dat al geprobeerd?

Firstbaby, fijn dat het zo goed gaat!

Als m'n hoofd weer wat leger is met alle zorgen rondom Senna kom ik weer meer reageren. Ben echt een emotioneel bommetje op dit moment.

5. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Hi Zonneschijn, heb niet echt tips voor je. Wil je alleen even een virtuele knuffel geven. Het zit je niet mee zo. Vind het zo naar voor jullie.\
    Ik weet niet meer wie het opperde, maar hebben ze coeliakie ook uitgesloten?
    Aan de ene kant hoop ik voor je dat ze niks vinden en dat je meissie kerngezond blijkt. Aan de andere kant, als ze wel iets vinden wat simpel en snel behandelbaar is weet je in elk geval waar je aan toe bent.
    Taaislijmziekte is idd heel naar. Gelukkig zegt de arts al dat de kans heel klein is.

6. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Meiden ik ben de wanhoop nabij. Babet krijgt, zoals wrs bekend, alleen bv. En dat zou ik zo graag volhouden tot 6 maanden. Maar nu ze ziek is wil ze niet meer aan de borst. Alleen uit de fles nadat ik kolf. En ik ben nu in een dag tijd door mijn reservemelk heen. Ik kolf ook steeds minden. Net maar 20 cc (stress?).
    Ik wil zo graag 6 mnd excl bv volhouden, en nu geen fles aanbieden... Pfff...weet het even niet meer. Heb zo hard geknokt voor dat halve jaar. Om dan nu op te moeten geven wil ik gewoon niet. Niets ten nadele van fv hoor! Maar ik wil die 6 mns gewoon halen.
    Iemand tips?

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik geef fles voeding en de laatste fles maak nie uit hoelaat ik die geef als ik het 7,8,9,10 uur heb alles al geprobeert!

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @zonneschijn
    jeetje ik zou ook geschrokkn zijn hopelijk is het niks ernstigs
    hoelang meot je nou wachten?

rijstebloem heb ik ook geprobeert
    het is als hij wakker word snachts krijgt hij geen eten pas tegen 6 a 7 uur dus dnek niet dat het van de honger is.

9. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @moaatje
    heb helaas geen tips voor je
    hopelijk gaat het vandaag weer wel goed aan de borst.

10. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    ik zal straks ff alles teruglezen en op jullie reageren. Moet ff een egoberichtje kwijt :(

Hier ff een dipje... Vannacht tot 1 uur in de weer geweest met een huilend kind, heel zielig, hij kon niet slapen van de verkoudheid. Toen om 4 uur voeden en om 6 uur eruit. Daarna twee uur in 30 km file gestaan en nog niet eens op de helft was, heb maar de eerstvolgende afslag gepakt en rechtsomkeer gemaakt.... Baal vreselijk... Het kolven gaat ook niet goed meer, heb net maar een berichtje elders gepost bij de lactatiekundige.
    Wat wel erg leuk is dat Raúl nu echt schatert van het lachen als je heb op z'n buik kietelt. Supperleuk, maakt veel goed. Vanmiddag gaan we naar Sinterklaas kijken. Ben erg benieuwd hoe hij zal reageren.

11. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
  12. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden,

hoe gaat het hier?
    Met mij nie zo best ben zooo misselijk en heb steeds hoofdpijn.
    Bah vreselijke griep ook :rolleyes:
    Met esmay gaat het gelukkig wel goed alleen klein beetje verkouden

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey esmay haar muts is binnen nog een beetje te groot maar dat maakt niet uit tis van 0-3 jaar :D

14. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    Oh zo mooi die muts :)
    Van waar komt ze?

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

de muts bedoel je?
    www.babykado.com ;)

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

wat heb jij een mooie meid zeg en wat een prachtige naam!

17. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    ja ik bedoelde de muts niet het kleintje :p
    Dank je :D

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

hihi had gekunt toch :)

19. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    Ik zie juist dat ons kleintjes maar 2dagen schelen, kan ze bijjou al rollen of zitten?

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

jah ze kan al rollen en zitten gaat steeds beter :D

Deel Deze Pagina