Blondie : gefeliciteerd alweer een half jaar. xxxx1974 : Leuke foto's zeg, hier ook twee van die mooie tandjes. Firstbabya: Je lichaam kan nog erg ontregeld zijn hoor, kan maanden duren hoor. Eevita : Hier was er telkens na een paar wakkere nachtjes een tandje, dus wie weet is dat het wel. Iedereen een fijne avond.
goed *adem in en adem uit* Der was hier effe paniek in huis. Esmay wordt normaal rond 7 uur wakker twas kwart voor 9 en sliep nog steeds toen ik ging kijken had ze knal rode wangen en deed raar. ze voelde heet aan maar dacht eerst dat het kwam doordat ze net wakker was. tijdje later legde ik haa in de box en begon me toch ineens te spugen en ze gilde heel raar ik meteen haar temp opmeten had ze 39,1 esmay heeft nog nooit jkoorts gehad dus ik was echt in paniek wist nie wat ik moest doen belde me vriend maar die nam niet op en toen belde ik me ouders die zeiden dat ik het hapost moest bellen Heb ik gedaan en verteld dat het eten wat ze had mssn niet goed was ze stelde paar vragen en kwam erachter dat dat het niet was. ze zei dat het mssn een griepje is en moest op wat dingen letten. Pffff had nooit gedacht dat ik mezelf zou verliezen met dit en ik heel nuchterzou zijn maar daar heb ik me goed in vergist pffff Sorry moest het even kwijt
Yes ladies, ik ben er ook nog! Na een berichtje van Claudia en Coco ga ik weer proberen mee te lezen! Fles: Wat schrikken zeg! Houdt je meisje maar goed in de gaten. Heb vorige maand ook iets angstigs meegemaakt met Irem, maar daar kom ik nog op terug. Heb trouwens vaak foto's van Esmay voorbij zien komen hier, vind dr echt een pracht van een meid! Hier vorige week voor de 2e keer ongesteld geworden Ga morgen even uitgebreid typen
Wat sneu voor d'r en voor jou/jullie zelf ook. Heeft ze nog steeds hetzelfde; spugen en koorts? Wat bedoelde je met dat Esmay raar doet? Ga er maar vanuit dat het een vervelende griep is die een paar dagen duurt. Het is rot, maar ze komt er echt snel weer bovenop. Snap je angst wel hoor. Maar het is een mensje en mensen kunnen best veel hebben, ook kleine mensen. Vertrouw je het echt niet dan gewoon nog een keer de huisartsenpost bellen, al is het maar voor je eigen gemoedsrust. Sterkte meis!
Oh Flex, blijf kalm en als ze het benauwd heeft in bed, een opgevouwen handdoek/laken onder het hoofdeinde van het matras leggen, dan krijgen ze iets meer lucht.... Misschien is het morgen na een slaapje alweer een stuk beter! En misschien iets te drinken aanbieden? He Meryem leuk dat je er weer bij bent! \/ Ik heb zin in morgen, ik heb voor het eerst een sinterklaasfeestje georganiseerd ( klein hoor), maar ik vind het zo leuk als hij zo zijn kadootjes open mag scheuren! Hij is gek op het geluid van knisperend papier hihi!
Jeetje fl3x, wat een schrik. Hoop dat het gauw weer goed met haar gaat. Succes. Meryem, leuk dat je er weer bent! xxxxx1974, leuke foto's. Mooi ventje heb je.
goeiemorgen @meryem leuk dat je erweer bent! @kleintje veel plezier vandaag! @flex beterschap voor je meisje! @firstbaby als je het neit vertrouwd gewoon testen! @xxx74 leuke foto met die tandjes, hie rnog geen tandjes. @ de rest veel plezier vandaag met sinterklaas wij vieren he tniet hij heeft er toch geen benul van hij heb wel een paar leuke speeltjes gehad! moet zo weer gaan werken en dan heb ik weer weekend ! morgen naar de kapper, shoppen en s avonds lekker feesten! prettig weekend allemaal.
goeiemorgen allemaal Bulldog Zo jij ben vroeg, ik ga ook werken vandaag fl3xgirl: Beterschap, ik hoop dAT het vandaag weer beter gaat meryem85: Ben benieuwd naar je verhaal Allemaal een fijne Sinterklaas
morge meiden, van vannacht letterlijk geen oog dicht gedaan sliep ik eindelijk werdt esmay weer wakker ben zo moe en moet nog werken ook maar ga zo bellen om me ziek te melden heb vannacht zelf ook boven de wc gehangen pfff 2 zieken hier in huis gelukkig is me ventje vrij
Flex wat vervelend zeg. meryem leuk dat je er weer bent. vandaag vier ik sinterklaas met oom en nichtje. we houden het klein omdat we natuurlijk ook nog naar euro disney gaan en daar erg willen genieten. maar heb wel leuke kado's gekregen van opa en oma om vanavond aan de kleine te geven.
Bedankt voor jullie leuke reacties! hier vannacht ook brak geslapen, en hier beginnen ze om 7 uur met een heipaal zo'n 30 meter vanaf me huis dus dat is ook fijn :x . Met Irem gaat het goed, het slapen zit ik wel enorm mee te rommelen. Maar eigenlijk al vanaf dat ze 3 weken was. Het inslapen gaat nu redelijk goed (zowel overdag als s nachts) alleen word ze na een uurtje wakker en krijg ik haar bijna niet meer in slaap of word ze s nachts zeker zo'n 5 keer wakker. Zal nog even snel mijn verhaal vertellen. Irem was vorige maand wat weinig aangkomen op de borstvoeding en ivm het slechte slapen mocht ik haar s avonds een flesje Nutrilon geven. Zo gezegd zo gedaan, maar binnen een kwartier heeft ze hier vreselijk op gereageerd. Helemaal opgezwollen, ogen helemaal dicht, benauwd, rode bulten en geen contact meer mee te krijgen. Dus wij direct naar de hap geraced en daar meteen doorgestuurd naar de SEH. Meteen wat zuurstof, een anti-histaminicum door een infuusje en aan de monitor. Uiteindelijk een nachtje blijven slapen om daar even aan de monitor te blijven. Ben me echt rot geschrokken! Duidelijk een hele ernstige reactie op koemelk. We zijn dinsdag naar de ka geweest waar ze een huidtest hebben gedaan en uitkwam dat ze dus allergisch is voor koemelk en kippenei. Zeer waarschijnlijk groeit ze er overheen, maar het was wel even naar om er zo achter te komen. We (mijn man eigenijk, maar bij mij gaat het helemaal niet lukken) proberen haar nu Friso Allergycare te geven maar dat is nog geen succes. Hapjes eet ze nu wel gewoon. Zelf hoef ik trouwens geen dieet te volgen met de bv. Met mij gaat alles goed , al vind ik het moederschap best zwaar. Irem is ook niet 1 van de makkelijkste, ze huilt vooral veel wanneer we op stap gaan. Kom straks weer kijken, en zal ook even een recente foto opspeuren om te showen