Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    de werk week is weer begonnen.
    nog ander half week en dan vakantie.
    heb er echt zoveel zin in.

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    zo he he het weekend is weer voorbij.. Word hier om 7 uur me bed uitgebonkt door een heipaal zo'n 30 meter vanaf me huis.

leuke foto's weer voorbij zien komen. Erg lief al die kindjes :) .

Morgen komt als het goed is mijn moeder langs want die heeft Irem ook al 2,5 maand niet meer gezien en ga ook weer even wegen op het inloopspreekuur. Komt straks weer even kijken

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ zonneschijn bij flesvoeding heb je een pindakaas achtige ontlasting (woorden van het cb) en kan in alle kleuren zijn en het stinkt idd veel erger dan bij bv toen ik net van bv naar fv ging ging ik bijna over me nek zo erg haha :) nu krijgt ze potjes en zijn het af en toe echte drolletjes (niet altijd) en ja dat stinkt nog erger :)

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

ow lekker zou wel met je mee willen je ging toch naar euro disney?

5. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Zonneschijn: Fijn dat ze lekker gezond is en wat is aangekomen. :)
    Van die poep weet ik niet precies want hier gelijk fles gedaan. Maar wacht maar af als je groente ga doen. Dan is het ineens oranje of groen enz. :confused:

Bianca 75 / Ilona : Dus jullie zijn lekker al aan het aftellen tot de vakantie

Oh wat voel ik me rot zeg. Ik heb oorpijn, dikke amandelen, duizelig en misselijk. Poeh volgens mij word ik ziek. :( Ga effe lekker korenslag kijken, die had ik gemist misschien vrolijk ik daar wel van op vind ik altijd leuk om te zien. :D

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

he bah wat vervelend dat je je beroerd voelt beterschap meid! ;)

7. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Goedemorgen!

Ik vind juist nu dat frits potjes krijgt dat de stank afgenomen is... Hij is er wel beter door gaan poepen, soms merk je het niet eens dat meneer bezig is geweest, maar dan ruik je ineens zo'n geur dat je denkt: FF checken!

Lekker wakker worden zo meryem :confused:

Zie dat ik niet de enige ben die aan t aftellen is, ben ook bijna jarig dus misschien vandaar :)

Lekker weekend gehad, lekker gewandeld gister met dat mooie zonnetje! Frits vond het ook leuk, zeker als ik een stukje ging rennen, lag hij helemaal dubbel van het lachen hahaha, zal misschien door het rooie koppie van zijn moeder komen....Conditie?! Waar?

Hij zit alleen volgens mij in een sprongetje, hij gaat echt moeilijk doen nu met de lepel, wil niets, maar als die een stukje sinaasappel krijgt sabbelt die erop alsof zijn leven eraf hangt, is gewoon dat hij het lepeltje even zat is?!
    En vannacht gilde die een paar keer, ga ik kijken ligt die half slapend te zwaaienmet zijn armen.... Even later hoor ik iets ( was al 01.30) ligt die op zijn buik te slapen...dus weer omgedraaid en daarna soms steeds een gil en een huil en dan stil.... Ben niet meer gaan kijken en vanmorgen lag hij netjes op zijn rug te slapen, wat een spook he?!

Maar kan iemand kijken of er inderdaad rond deze tijd een sprong is? thanks!

Trouwens Zonneschijn wat fijn dat het beter gaat met je kleine meid, mag nu ook wel is he?!

xxxx1974 wij gaan ook volgende week beginnen met stukjes brood!

Leuke foto's weer!

8. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Beterschap Mineke!

9. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Woensdag 6 maanden!

10. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    @Bulldog, wij hebben ook luuf gebruikt werkte wel!

11. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ja we gaan naar euro disney. heb er echt heel erg zin in.

volgens mij heeft Ruben ook een sprongetje.
    hij wil alleen maar kleine stukjes brood en geen lepel met groente.

het is zo lief als hij brood eet hij is echt aan het kauwen. hihihi echt zo lief.

kleintje was heerlijk weer he gister

zijn er mensen die wie is de mol leuk vinden.
    8 januari beginnen de nieuwe afleveringen

12. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Ik heb het nog nooit echt gekeken, alleen vorig seizoen met Georgina een stukje, maar op zich was dat wel grappig!

13. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    kleintje86 en fl3xgirl bedankt ;)

Hier naar mijn idee vorige week een sprongetje gehad. Ze is echt een paar dagen uit haar doen geweest en snachts telkens een gil. Is nu weer over gelukkig. :D

14. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

zeker weten. En nu helemaal. Het gaat best wel slecht; er worden wat minder digitale camera's, lcd-tv, lcd's verkocht en mensen houden hun geld langer in hun eigen zak. Zou ik trouwens ook doen hoor. Maar ze zeggen dat het met kerst toch een kleine winst eruit te halen valt, omdat ze kerst niet zonder cadeautjes doen. maar ik ben benieuwd....

15. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    het is ook echt leuk.
    zo druk om de aanwijzingen te zien of te zoeken.

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Wie is de mol, hartstikke leuk! Ben een trouwe fan!

Mineke, beterschap meid!

Nu Irem eet stinkt ze vooral, dan ruik je het al als je het kamertje binnenkomt. En soms echt van die drolletjes inderdaad :)

Zitten jullie kindjes trouwens allemaal al in een kinderstoel? Irem kan nog niet echt goed zelf zitten maar zit wel altijd in haar stoeltje voor een hapje ;)

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik heb nog geen kinderstoel die gaan we deze maand of in januari kopen :)

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

leuke foto :D

19. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    Ruben zit wel in de kinderstoel met een exstra deken om hem heen. zodat hij niet zo veel heen en weer gaat.

20. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    even een vraagje, hoe zetten jullie hier een foto in het forum zelf?

Deel Deze Pagina