Om eerlijk te zijn moet ik er zelf nog even niet aan denken... Ik vind het heerlijk hoor zo'n kleintje, maar ik zou niet nu al aan de volgende willen beginnen, het lijkt me dat je dan al heel veel daarmee bezig bent i.p.v. dit wondertje!
Trouwens ik zie het niet op de foto?! misschien kijk ik verkeerd, waarom doe je eigenlijk geen cb test digitaal? Dat geeft toch gelijk duidelijkheid?
valt mee hoor Quinten is echt mijn allesie en willen voor hem graag een broerdje of zusje die niet te veel met hem verschild zodat ze nog veel aan elkaar hebben
Misschien verschilt dat per persoon? Ik scheel met 2 broers 3 jaar, één ouder en één jonger, met de oudste had ik niks, maar hij was er wel als ik hem nodig had en de jongste deed ik heel veel. En met de jongste scheel ik 14 jaar en das mijn beste vriendje! hahaha
hallo allemaal! vandaag noa 6 maanden inderdaad clau waar blijft de tijd! gefeliciteerd met jinthe! lekker weekend gehad allemaal? voor degene die nu met brood gaan beginnen..mocht dat al van het cb? ik mag noa met 7 maanden een korstje geven en met 8 maanden pas een sneetje brood...als je nu al met brood gaat beginnen dan vergoot je de kans op een glutenallergie....en geloof me dat is echt zwaar irritant...in bijna alles zit nl gluten. spannend vlademira! je moet je hier wel gelijk melden als je wat weet ben heel nieuwsgierig... voor de zieken onder ons..BETERSCHAP!
Hoi meiden,, Wat vliegt de tijd..... Samantha alweer 7 maanden vandaag! Ze kan al heel goed zelf in haar eetstoel zitten, maar nog niet helemaal los! Wel drinkt ze sinds vnadaag zelfstandig uit haar fles Ik ben heel erg druk met mijn nieuwe baan! (Makro) is nu erg druk we gaan de 16e open! Dus alles vol stampen en dan gaan met die banaan! Alles gaat hier verder zijn gangetje hoor! xxx Esther & Samantha
kleintje: vroeg jij nou over het sprongetje? Met 26 is er idd weer een. Raúl heeft er ook last van. Drinkt minder, slaapt slechter in. Laatste avonden lag hij zo te gillen dat ik hem op m'n borst heb gelegd. Na 5 min was is zo in slaap. Hierna kunnen ze opeens weer veel meer, ben benieuwd. Hij rolt nu wel alle kanten op, heen en terug. Elke keer weer een verrassing hoe hij ligt. Laatst in de box met z'n neus en 1 arm tussen de spijlen. Vond ie echt niet leuk...
vandaag eerste papje met lepel gegeven, was niet zo makkelijk Hij vond het wel erg lekker. Papa moest hem wel in de houdgreep houden, want hij wilde zelf de lepel pakken
zonneschijn: over het brood. Ik ga hem nog geen brood geven, alleen een korstje om op te sabbelen. Volgende week naar het CB, kijken wat zij adviseren. Daarna kijk ik wel wat ik ga doen. Rapley lijkt me erg leuk voor hem. Kunnen we mooi in de kerstvakantie gaan oefenen
Misschien hier ook wel last van een sprongetje. Het is een paar weken goed gegaan, maar hij slaapt nu al weer nachtenlang slecht in en komt ook weer 2 X in de nacht. En dat van die armen/benen tussen de spijlen ken ik, haha. Voor mij wordt het een latertje vannacht. Ga straks als de zaak dicht is versieren voor de kerst, maar dat is pas om 12 uur. Dus nog even wakker blijven...
Ja, maar gelukkig kan ik 's ochtend lang blijven liggen. Meneertje slaapt tot een uur of 8 á 9. En ik ben 2 dagen vrij, scheelt ook.
Wat een knap mannetje hebben jullie zeg! dat heb ik niet vaak met kindjes maar met jullie knulletje wel