Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Klopt, dat was ik!

Maar ik heb vandaag Frits meerdere keren op zijn handen en knieen in de box gezien :confused: , ik dacht de eerste keer zal wel een lucky shot zijn, maar daarna heb ik het nog een paar keer gezien bij hem....

Niet lang maar een paar sec, en dan begint die te te bewegen voor-achter en dan zakken zijn benen weer plat..

Zou dat het volgende stapje zijn? :D

Leuke foto weer!

En ik geloof claudia nu niet meer he als ze zegt wat een mooi kindje :evil: , als ze dat niet vaak vindt hahaha

2. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Leuke foto essie!

3. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Dat brood geven is veranderd. Ik mocht het bij mijn oudere kindjes pas met 7 maanden geven . Maar tegen mij zeiden ze vorige week je mag het met 6 maanden nu al gaan proberen!

xxxx1974: Knap hoor pap eten, hier nog niet geprobeerd

essiegirl: Leuke muts, eerste kerstfeest

Hier gisteravond toch aan het spugen gegaan helaas, ga nu wel weer wat beter gelukkig. Is maar goed ook want mijn dochertje van 4 is om half 5 vanacht begonnen dus daar kan ik gelukkig zelf voor zorgen. BLeh hoop dat mijn man en zoon en de kleine het niet krijgen.

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

Awww essie wat een mooie foto zeg! :D

5. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    oh wat een regen weer....Belt mijn mannetje op, kijk is in de koelkast, is die zijn brood vergeten, dus nu ben ik zo lief om het zo even te gaan brengen, maar een beetje zon?! is dat etveel gevraagd!

6. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    essie super gaafe foto zeg.

7. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Kleintje, wat lief van je. Moet je ver? En stoer hoor, nu al kruipen, hihi.

xxxxx1974, mooi ventje hoor.

Samantha, mooie foto hoor, in haar kerstoutfit. Heb je het wel naar je zin bij de makro?

Mineke, beterschap.

Vlademira, spannend hoor.

Coco, hoe ging het versieren?

8. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Zei ik gisteren nog dat het weer goed ging, word ik me toch beroerd gisteravond... Geen oog dichtgedaan. Zit nu als een dweil op mijn werk. Wil eigenlijk wel naar huis, maar dat komt hier zooo slecht uit. En vanmiddag kom onze vaste dame schoonmaken, en dan wil ik ook niet in mijn bed liggen terwijl zij bezig is.
    Bah, dat het maar snel avond mag zijn.

9. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Bah vervelend zeg! Ik hoop dat wij het hiet maar 1 keer krijgen hoor. Hier net door school gebeld zoonlief heeft op school overgegeven. :oops: Bah had ik hem nou maar thuisgehouden, maar ja hij had vanochtend gewoon zijn boterham opgegeten. :rolleyes: Dus net naar school geraced, dus nu zijn we allemaal gezellig thuis. Het rare is dat ze gewoon gezellig zijn, zijn een mooi huis van de duplo aan het bouwen. :confused:

10. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    @moaatje, nee ik hoefde niet ver, maar ik ben zo slim geweest om dan weer mijn portemenee in zijn tas te laten, dus kon weer terug om die op te halen :rolleyes: ... en Frits maar lachen in de auto, goh alweer papa?! hahaha :D

Maar jeminee wat een ziekjes allemaal! Beterschap en succes met werken moaatje!

11. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ja iedereen beterschap! jeetje het heerst nu wel heel erg hoor...gelukkig ben ik weer helemaal beterna die verschrikkelijke buikgriep...bah!

ff een vraagje...misschien een heel dom vraagje...maar met wat voor lepel geven jullie pap? ik heb van die nuby lepeltjes en die kleine lepeltjes in huis....maar daar blijft pap denk ik niet op liggen:p die lepeltjes zijn meer voor de fruit en groentenhapjes....moet ik gewoon een plastic lepel kopen die dus wat groter is...?ik neem aan dat je nog niet met een gewone lepel mag geven..?

12. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    noa is nu trouwens ook snachts weer aan het spoken enzo...denk ook dat het een sprongetje is...is ze eerst een partij aan het kletsen joh! om 2 uur snachts! op een gegeven moment maar luiertje verschoont....wilde ze nog niet slapen....toen om 3 uur een klein flesje gegeven van 120cc...en daarna ging ze wel slapen....pff heb dus weer een lekker nachtje achter de rug..

13. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Sorry maar moet erom lachen. Zo verveel je je niet he. :)

14. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Mineke, wat sneu dat je zoon nou ook ziek bleek. Aan het spelen te horen voelen ze zich niet heel slecht? Hoop dat je jullie er goed doorheensleept.

kleintje, hij weet je wel bezig te houden he. Moest er idd ook erg om lachen.

Linda, fijn he, zo'n nachtelijk spookje. Ik heb nog geen ervaring met pap geven, maar voor haar druppels gebruik ik het avent lepeltje. Die heeft wel een duidelijk kuiltje.

15. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    @ kleintje86: ik kroop ook toen ik 6maanden was, dus wie weet...

zijn hier soms kindjes die ook nog niet rollen?
    kvraag me af of het ermee te maken heeft dat ze 3weken te vroeg geboren is?...

16. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Mijn zus heeft een zoontje van 3 juni die rolt ook nog niet hoor. Hij rolt ook nog niet op zijn zij. Ik zelf vond het een beetje vervelend, want Judith doet het wel. Het is leuk dat ze maak 8 dagen schelen maar je ga ook vreselijk vergelijken. Maar ze heeft me hard uitgelachen dat ik het niet verteld had dat ze al kon rollen. Het is haar vijfde kindje en ze waren allemaal laat dus ze zei laat hem nog maar even lekker baby zijn. Judith heeft ook al twee tanden hij heeft ook nog niks, maar haar oudste had ze pas na zijn eerste verjaardag.
    Dus het is heel leuk zo'n forum maar ik snap dat je wel erg ga vergelijken, moet je niet doen elk kindje heeft zijn eigen tempo. ;)

17. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Vlademira spannend hoor!
    Voor mij hoeft t in elk geval nog even niet, een kleintje erbij hihi. Over een jaar of 2/3 zien we wel weer eens verder :)

Noa 6 maanden, gefeliciteerd :)

Samantha al zelf uit de fles drinken, goed hoor!

Raul! wat een schattig gezichtje heeft ie :)

Aahw, lief hoor dat je daar voor op en neer rijd Kleintje :)

Lekker nachtje linda #-o
    Pap blijft hier idd ook niet op de kleine lepeltjes liggen, t is net een slagveld als we klaar zijn hihi.
    Ijzeren lepels mag nog niet?

18. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    ja ik vergelijk best veel , niet om de reden dat ik persé wil dat zij het kan maar ik vind da leuk om te weten hoe de andere kindjes evolueren ook, tandjes moet ze van mij alvast haar niet mee haasten :p

19. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    ben ik het helemaal mee eens ;) jinthe heeft nog maar 1 keer omgerold,en ook nog geen tanden,maar daar in tegen heb ik een kind wat echt nooit huilt en echt heel de dag vrolijk is :D en als ik de voeding aanpas dus nu van 4 naar 3 flessen ga,ze dat zo oppakt of ze het altijd al zo gedaan heeft heerlijk!

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

Deel Deze Pagina