Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
  2. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    aaahw wat schattig :)

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

dank jullie wel meiden :D

4. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    ja, ach ik rij graag auto hahaha

Leuke foto!

5. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Joyce, Babet rolt nog niet hoor. Ze heeft het een tijdje terug wel een paar keer gedaan, maar nu al een hele tijd niet meer. Naar haar zij wil ze wel, maar dan gaan haar heupen niet mee. Heel frustrerend voor haar.

6. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    jinthe rolt ook alleen maar naar haar zij :D

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    leuk joh flex! schattig! ga je die ook naar vrienden en familie sturen>>>? wij sturen volgend jaar een fotokerstkaart denk ik:p

weet iemand of je al met een ijzeren lepel pap mag geven?

8. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Hier rolt Danny heen en weer. Elk kind doet dat op zijn/haar tempo. Hier ook geen tandjes. Maar ik kreeg ze ook pas laat vertelde mijn moeder. Dus ik ben benieuwd.

Alle kindjes..Beterschap! Lijkt me zo sneu voor die kleintjes om ziek te zijn.

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey

ja deze foto stuur ik ook maar dan met een kader enzo erom heen ;)

10. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Eten geven met een ijzeren lepeltje wordt afgeraden, volgens mij omdat het nog een beetje te hard is voor het mondje. Vaak bijten ze in de lepel...
    Frits wel in ieder geval haha :)

11. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Rollen hoeft nu ook nog niet persé, als het maar voor de 9 maanden gebeurd, dus ze kunnen nog even chillen ;).

leuke foto's weer gezien!

Ik zou het niet met een ijzeren lepel doen, zou alleen plastic gebruiken..

12. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ruben drinkt ook de fles zelf. vooral het laatste beetje want anders is de fles te zwaar.

ik heb ook een eigen kerst kaart gemaakt zal binnen kort een foto maken en hem laten zien.

ga nu lekker op de bank tv kijken

13. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Mijn prefereert het feit dat zijn moeder hem moet voeden :)... is meer bezig met andere dingen met zijn handjes tijdens de fles...

Hebben jullie ook dat ze tijdens de laatste fles in slaap vallen en je ze dus steeds wakker moet maken om tenminste iets te drinken?

Frits heeft er een houtje van om te gaan slapen en zodoende moet ik hem minimaal 2x wakker maken om hem te laten drinken!

Hij slaapt echt ruim voldoende overdag en krijgt zijn laatste fles om half 8....

Zijn rooster is ongeveer als volgt:

8.30 papfles/bambix
    10.30 - 12.30 slaapje
    12.45 fles
    14.45 - 15.45 slaapje
    16.00 fles
    18.00 groentehapje
    19.30 papfles en naar bed 20.00

Deze tijden zijn ongeveer, het middagslaapje id soms een half uur tot 1 1/2 uur... ligt er maar net aan.

Hoe is het bij jullie?

14. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ruben is tijdens zijn laatste fles altijd klaar wakker.
    Ruben krijgt ook zijn laaste fles rond 19.15 en zodra ik hem op bed lig slaapt hij

15. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    mijn schema is als volgt:

07:00-07:30: pap
    slapen 8:30-10:00
    10:00: fruithapje
    slapen 11:00-12:30
    12:30:fles
    15:00: diksap/sapje met een tussendoortje (liga of rijstewafeltje
    slapen 16:00-17:00
    17:00 groentenhapje
    slapen 19:30
    22:00 laatste fles

ik heb geprobeerd de laatste fles om 19:30 maar dan wordt ze snachts wakker en heeft honger...ik probeer het over een tijdje nog wel...

16. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    gefeliciteerd met frits zijn half jaar! bijna noa verschillen de slaaptijden ook wel hoor...de ene keer slaapt ze langer of korter dan de andere keer...of soms dan slaat ze een slaapje over...merk nu dat ze meer wakker is...

17. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    bijna=bij hahahhaha

18. momentje

momentje Bekend lid

5 feb 2008
    587
    0
    0
    België
    Uh, wat is er veel gekletst! Ik kan onmogelijk op iedereen reageren...sorry daarvoor.
    Hele mooie foto's van jullie kindjes allemaal... wat zijn ze toch schattig...en worden ze snel groot!

@ Bulldog: Ja Daan is van 18 juni...volle maan he...druk dagje :)

@ Firstbaby: Wat een stoere kerel is Danny...die schoentjes zijn leuk!

@ Fl3xgirl: mooie meid, lijkt wel of ze zwaait op die ene foto. En superleuke kerskaart! De onze zijn ook al besteld...haha. Leuk is dat als je kindjes hebt, kun je superleuke kerstkaarten maken.

@ zonneschijn: hier zitten soms ook klontjes in de poep :-s... gelig en zijn stoelgang is normaal groen door zijn AH pap. Zou te m aken hebben met een andere werking van de darmen. Dus niks om zorgen in te maken...

@joyce1990: Daan rolt ook niet. Soms eens van buik naar rug, maar volgens mij is dat meer toeval.
    Nochtans is hij wel vlug met alles. Zit al vrij stevig (bijna alleen ook al), grijpt heel goed, echt heel alert en zo... wil soms al kruipen (heel gefrustreerd als het dan niet lukt)

Is idd niet goed om te vergelijken. In het KDV zeggen ze mij altijd dat hij enorm voor ligt op andere, maar als ik het dan vergelijk met hier op de site, dan valt dat wel mee... Ze geloofden ook niet toen ik zei dat hij al tandjes had met 2,5 maand. Ach, het beste kunnen ze gewoon hun eigen ritme volgen, niks forceren...ze worden allemaal wel groot :)

Als Daan naar het KDV gaat (4 dagen in de week :( ) dan is hij 's avonds echt doodmoe. Hij wil ook altijd alles bijhouden. Hij is gewoon bijna niet meer wakker 's avonds, wel jammer want het is het enige moment dat we dan met hem kunne spelen en zo. Zijn schema is als volgt (vind ik wel leuk om te vergelijken)

07.00 fles 210+7
    11.00 GP 200-250 gr + water + ev soep (of melk als hij niet genoeg GP eet)
    15.45 FP (nog aan het opbouwen, eet nu 180 gr) + melk na
    19.30 fles 210+7

Slapen...het is nooit een grote slaper geweest. Hij slaapt als hij moe is. Soms een halfuur, soms een uur... Ligt er maar net aan. 's Nachts slaapt hij wel super (nu wat minder omdat hij verkouden is). Hij slaapt al door sinds 6 weken (zalig!)

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemorgen!

hier wel rollen van rug naar buik dat doet hij al wel even,
    @moaatje hij rolde toen eerst wel toen een paar weken niet en daarna weer wel.

@firstbaby leuke foto`s leuk zijn die spencers ik heb er ook een paar!

ik heb neit echt een vast schema he tis maar net wanneer hij smorgens wakker word
    gisteren was het 8u vanmorgen was het 7uur!
    hij krijgt wel sàvonds altijd rond 8uur zn laatste fles dan spelen we nog een uurtje en dan gaat hij slapen!

20. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Bij ons gaat het zo

9.00 fles
    11.00 fruit
    Meestal even slapen
    13.00 fles of pap
    rond half 4 soms nog even slapen
    17.00 fles
    19.00 groente
    als ze echt moe is gaat ze rond 8 uur alvast een uurtje naar bed en mag ze na de laatste fles nog even bij ons liggen voor ze weer naar bed gaat
    21.00 fles

Deel Deze Pagina