Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    de ene is vroeg de andere wat later

mijn oudste dochter was 4 mnd en drie weken
    mijn middelste was 7 mnd

en hanna hwas 5 mnd en drie weken was de eerste er doorheen
    het komt zoals het komt ...

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik ben er ook niet zo heel vaak meer zit nu ook in NOD december en januari te tikken weet niet of jij het al had meegekregen wij gaan in januari voor een 2de ;)

3. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    heb jij mijn berichtje ook gelezen op je hyves hihi

ik wens je daar een heel vruchtbaar jaar toe lol

ik lees nog wel mee hier

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

haha oh jah had um wel gelezen *onthouden gaat ineens nie meer zo* haha

5. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    ik hoop voor je dat het snel raak is

ik vind het prima zo heb drie mooie dochters vind het wel genoeg zo

handen vol hoor haha

6. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    vladmira
    is die zwanger?

7. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    hey meis ik ga ervandoor hannah is wakker
    we spreken mekaar nog wel oke?

groetjes daar

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

we weten nog niet of ze zwanger is

okeej veel plezier met hannah ;)

9. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @firtstbaby hij heb nu maat 68 die heeft hij al even aan hoor denk dat de groei nu stil staat ofz..
    ik geeft smorgens tussen een voeding door fruit en savonds meestal rond een uurtje of 6 groente!

ik heb gister een potje groente gegeven voor 6+ gemengde groenten met kip hij vond het heerlijk!

hij werd vanmorgen wakker met een dicht geplakt oog zn oogje is een beetje ontstoken zo zielig!
    de verkoudheid begint goed los te komen nu!

ik ga weer moet zo gaan werken en dan morgen werken en zaterdag nog ppffff!
    ben blij als december weer voorbij is!

fijne dag allemaal....

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik zat nod september ff trug te kijken want had zo'n vermoedde dat ik blablabla al kende en dat klopt dus ook hihi :)

11. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ja lijkt me inderdaad het makkelijkste voor een baby. Maar waarom zeggen ze dan dat je eerst met een korstje moet beginnen?

12. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Ja klopt, we probeerde alle2 rond dezelfde tijd zwanger te worden :)
    Jullie gaan in januari voor een 2e? leuk zeg, hoop voor je dat het snel lukt :)

Mo, mooi popje heb je, en een leuk jurkje heeft ze aan :)

Wij waren gister naar de kerstgrotten, en Dana begon ineens heel hard te huilen, echt met traantjes...zoo zielig (ze huilt bijna nooit, dus ik schrik er nog elke keer van als ze t wel doet) Uiteindelijk bleek ze buikpijn te hebben, arm dingetje. Ze heeft er echt een uur ofzo last van gehad.
    En vanmorgen was ze me kusjes aan t geven...zooo schattig :D

13. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    mo 1978: Zo gave foto zeg, dus jij ben nu al staartjes aan het maken. :) Hier komen we niet verder dan de babykrul ;)

Sjoon: Ik had het koekje van bambix in haar handje gegeven, dan gaat ze er op knabbelen. Maar ze is hem ook telkens kwijt dus eigenlijk moet ik er even bij blijven. Want anders is echt alles vies, dan weer zit hij aan haar arm geplakt, dan weer aan haar been. :rolleyes:

Firstbaby: Wat voor schoentjes zijn dat dan? Kan het niet terug vinden. Wel lastig als je samen een koopverslaving heb, slecht voor de portemonee. :) Hier remt mijn man mij altijd als ik teveel koopt voor de kinderen, dat is wel handig! En ik rem hem altijd als hij alweer iets voor zijn pc enz. wil kopen. ;)

14. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hallo meiden,

Hoe is het met iedereen? Ik ben de laatste tijd wat minder online geweest. Mijn man heeft 2 weken vakantie, dus dan vind ik het lullig voor hem om de hele dag achter de laptop te duiken.
    We hebben het dus erg druk gehad met leuke dingen, oa Sinterklaas, haha. Jayden vond het geweldig, maar mama nog veel leuker...
    Vandaag is mijn kleine knul alweer een halfjaar, en echt, waar is de tijd gebleven zeg!
    Eergisteren zijn we heel voorzichtig begonnen met het bijvoeden a la Rapley. Op zich ging het met het eten wel aardig, hij toonde erg veel interesse voor zijn biologische aardappel en broccoli, en ging ook richting mond, maar meer dan sabbelen eraan was het natuurlijk niet, maar wel echt een prachtig gezicht! Alleen hij zat nog erg losjes in zn stoel en zakte een beetje weg, dus we moeten even een stoelverkleiner gaan halen.. Vanochtend hebben we op schoot een banaantje gebprobeerd en dat ging al ietsje beter qua zitten dan, haha...
    Iemand anders ook al aan het Rapley-en?

Net heb ik de kerstboomn opgezet. Een heel lief kleintje dit jaar. We hebben sowieso al een kleine woonkamer, en nu met de box erin nog wat minder plek, maar ik wilde per se een boom, dus dit jaar een kleintje. Maar staat wel erg gezellig, heb echt heel erg veel zin in kerst. Ook heel veel lichtjes voor het raam, van buiten herken je ons flatje uit duizenden! En Jaydsen vindt al die lichtjes ook prachtig!

Ga nu even bijlezen, heb nu een klein beetje tijd over....

15. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Coco, gefeliciteerd met jullie 6 maanden.
    Wij willen ook gaan rapleyen. Ik denk alleen dat we nu al gaan beginnen. Als Babet mij wat ziet eten tijdens de bv laat ze onmiddelijk los en wil ze het ook. En als ik een speeltje pak tijdens het voeden toont ze geen interesse.
    Fijn dat ie zo enthousiast is.
    Ben benieuwd hoor. Ga zo boodschappen doen.

16. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Mo, leuk dat je er weer bent. Kan me voorstellen dat het druk is hoor. Hoe gaat het nu met Hannah's gezondheid?

Bulldog, ik heb druppeltjes gehad van de dokter voor haar oogjes, die werkten super.

Blablabla, lief he, die kusjes. Kan er echt van smelten.

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    wat een prachtig meisje heb je, mo! Echt super dat haar :)

Hier ontzettend brak, heb in 3 dagen totaal iets van 8 uur geslapen. Dat ze tandjes krijgt zullen we dan ook weten ook.. :(

Ga zo even iets ervoor halen bij de drogist.

18. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    wat is er veel gekletst weer... Kan niet op iedereen reageren zoveel :(

vergelijken heeft idd geen zin, elk kindje is anders. Wel leuk om de verschillende schema's te zien. Valt me op dat de kindjes met FV veel meer al eten dan met BV. Hoe lukt het eten trouwens? Vandaag een rijstwafel geprobeerd maar alles loopt er zo weer uit, wat een knoeiboel :) Het papje gaat wel goed met een lepel.

Momentje: jammer he dat ze na het KDV zo moe zijn, zeker als het 4 dagen is. (wij hebben er drie). Wat heb jij al weinig voedingsmomenten, ik zit hier nog op 6 a 7

Moaatje: hier ook geen ritme hoor, wel lastig plannen idd. Hoe gaat het kolven nu bij jou? Ik zit weer bijna op m'n oude productie, gelukkig maar een tijdelijk dipje geweest.

Mo: wat een schattig meissie heb je toch!

firstbaby: op een korstje knabbelen is goed voor doorkomende tandjes. Het zachte van het brood wordt snel pap en dat krijgen ze moeilijk weg. Wordt daarom aangeraden op het brood licht te roosteren of te iets oud te laten worden. Het extra eten geen ik rond 18.00 als we thuis komen, tussen twee bv in.

coco: feli met de 6 maanden. Hier ook volgende week aan de Rapley (zag je ook bij een ander topic hierover toch?). Hoe doe jij het eerst BV en dat de rest of tussen de voedingen door?

Bulldog: weet niet meer of je ook Bv gaf. Anders kun je dit ook in het oogje druppelen. Werkte hier heel goed

Vandaag is meneertje erg sjacherijnig en heeeel erg moe. Hij is slecht 2x een uur (mopperend) wakker geweest, voor de rest aan het slapen. Gisteren op het KDV maar half uurtje geslapen.

ga weer ff aan het werk, kom later wel kijken

19. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @xxxxx1974: Jayden gaat aan de Rapley als wij aan het avondeten gaan, dat is meestal tussen half 6 en 6 uur. Met het gebruikelijke ritme van jayden krijgt ie om 5 uur tiet, en dan daarna dus Rapley, maar omdat zn schema nog wel eens veranderd (voed nog steeds op verzoek), zou het ook kunnen gebeuren dat ie eerst Rapley krijgt en daarna borst.

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    En ja, ik heb inderdaad vorige week ook wat gepost in dat topic over Rapley. leuk om daar een beetje mee te lezen, er valt een hoop te leren.

He meiden, ik mis bwtje al een hele tijd? Heeft iemand haar onlangs nog gesproken?

Deel Deze Pagina