Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik vraag me ook al een tijdje af waar ze is niet meer gezien

2. joyce1990

joyce1990 Actief lid

14 feb 2008
    385
    0
    16
    Vrouw
    Huismoeder
    West Vlaanderen
    Hallo hallo, nog steeds geen rollen hehe maar wat ze wel begint te doen nu is haar poep in de lucht steken en zo eventjes op haar kniën steunen.
    Dit is trouwens mijn voedingschema:

7u; nutrilon1 210cc
    11u; groentepapje (10lepeltjes) +120cc
    15u; fruitpapje (halve koek, halve banaan, halve appel, halve sinaasappel) +120-150cc
    19u-19.30u: laatste fles 210cc

Het is toch zo een flinke meid

3. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

het gaat nu best wel goed eigenlijk
    ze slaapt goed overdag nog wel 3 slaapjes alleen de nachten komt ze togh wel drie of 4 keer wakker als ik de speen geef slaapt ze ook weer das best wel eens vermoeiend maar goed gaat wel weer over hoop ik
    verder is ze goed gezond

hoe gaat het verder met jou kindje?

4. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Dat rapleyen lijkt me ook wel wat, wij geven nu een groentehapje gepureerd, maar als ik kijk hoe ze met haar 1/2 liga bezig is... :)

Weten jullie of je wel bambix al mag geven, hier zitten toch gluten in of heb ik dan bij het verkeerde pak staan te kijken? Gluten mag toch pas vanaf 7 maanden?

Volgende week willen we over gaan naar pak nr 2 van de voeding en dan ook niet meer de voeding voor hongerige baby's, ben benieuwd.

@Mineke: nog bedankt voor je antwoord, ik ga morgen nog maar ff bellen naar de ka of we echt die hypoallergeen moeten geven.
    Zij wilde dat we de groente vers maakten, maar ook wij gebruiken een enkele x een potje hoor. Heb ook niet altijd de tijd om alles vers te maken.

We zijn de 5e fles aan t afbouwen, gister zou ze een flesje van 100 ml krijgen, maar wat denk je willen we t flesje geven gaat ze huilen omdat ze hem niet wil. En daarna heeft ze de hele nacht gewoon door geslapen.
    Echt super dus! Vanavond bieden we er dus ook geen meer aan om 22.30, hopen dat ze er dan dus ook weer niet voor komt.

5. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
  6. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Misschien is het wel beter hoor die hypoallergeen ik loop niet bij de ka? Vraag ook gelijk even waarom dan als je wil, misschien doe ik het wel verkeerd?

Coco: Lekker zeg twee weken vrij gehad, moet hij nu door werken met de kerst?

7. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    bambix mag je vanaf 6mnd geven ik gebruik het ook
    heb de bambix vanaf zes maanden
    mijn dochter vind het heerlijk

8. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Mo: zorgt de bambix ook voor een voller gevoel?
    Hanna had toch ook de extra voeding?

9. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

hannah die zat aan de voeding voor hongerige baby's maar hielp niet echt
    ja denk wel dat ze er voller van zijn hoor

10. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    dames

zitten hier ook al kindjes op drie flesvoedingen?
    hannah wil geen flesje na haar groentehap dan drinkt ze messchien 40 en wil ze echt niet meer

11. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Nee hier nog steeds op 4 flessen... En ze gaan er met groot gemak in hahaha :)

12. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    @coco ,bwtje heeft het erg druk,ze komt als alles weer wat rustiger is weer een keer kijken ;)

@ mo, jinthe heeft ook 3 flessen waarvan 1 pap dus 3 keer 240ml en tussendoor een groot potje fruit en groente,en wat hannah doet deed jinthe ook,is zelf haar ritme aangeven..dus als ze niet meer wil lekker laten doorslapen hoor ;)

13. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    misschien komt het ook omdat wij om 16.00 uur een fles geven , 18.00 groentehap en 19.30 laatste fles... Er zit genoeg tijd tussen !
    Maar die van 16.00 moet met de tijd weg vallen en plaats maken voor een tussendoortje en drinken..

Wil eerst zijn brood introduceren en dat helemaal op rails hebben, dan weer verder...Krijgt hij nu tenminste genoeg binnen!

14. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Ik heb net trouwens echt zitten klappen op de bank voor al die mensen die zoveel geld aan de voedselbank hebben gedoneerd!
    Vond het een zinvolle discussie!

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @xxx74 ik geef geen bv
    ik doe het nu elek dag met gekookt water en het lijkt al minder te worden!

@kleintje jij gaf toch ook omneo?

vinden jullie dat neit eng om een liga of brood te geven?ben bang dat hij stikt hij douwt alles in zn mond en het liefste zover mogelijk!

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @iedereeen gefeliciteerd met jullie kleintjes die al een half jaar zijn
    jeetje wat gaat de tijd toch snel!

17. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

dat dacht ik dus ook, maar omdat hij er waarschijnlijk iets aan proeft gaat het toch niet zo ver in zijn mondje, tenminste bij Chiel.
    ik blijf er wel bij, heb gister zo'n liga koekje gegeven. en hij smult ervan!
    ging erg goed

18. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    Ik geef Ruben hele kleine stukje brood en je ziet hem echt kauwen. echt heel gaaf.
    verder heb ik gister voor het eerst een fles gegeven met bambix hij vond het heerlijk en heeft er super op geslapen

19. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

doe jij bambix in de avondfles?

20. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik heb de speciale gehaald. voor het slapen gaan. weet nu niet zeker of dit bambix is hihi.

er zit beschuit in.

Deel Deze Pagina