hier ook onrustig kindje zal idd wel met de leeftijd te maken hebben! hij sliep eindelijk weer door en nu 2 dagen al weer niet. verkoudheid werd minder maar is nu weer erg ppffff... @flex leuk dat jullie nou al beginnen hopelijk is het snel raak! @kleintje ik laat het je weten als ik donderdag ben geweest wat ze zeiden van de omneo. nou meot weer werken vandaag had vorige week weer een oude werk werkweek zelfde uren gewerkt als voor de zwangerschap, maar na deze maand gewoon weer lekker 20uurjes werken. fijne dag allemaal
Ruben heeft het ook even gehad. ik vind nu dat hij weer goed in zijn doen is. kan zich zelf weer vermaken. en slaapt de hele nacht door. dus zal wel een spongetje geweest zijn. nog 2nachten en we gaan naar euro disney. heb er echt heel veel zin in.
joepiiieee hannah heeft weer eens een hele nacht doorgeslapen van 21.15 tot 7.30 wat is dat togh heerlijk zeg
blondie: Zielig zeg hij echt overgeeft. Fl3xgirl: Spannend hoor Vladermira: Weet je nou al of je zwanger ben, je ging toch bloed prikken? Ilona: Lekker zeg naar Euro Disney, schijnt heel leuk te zijn zelf nog nooit geweest Mo 1978: Lekker zeg dat ze doorgeslapen heeft! Firstbaby en Bulldog: Jammer zeg dat jullie kindjes zo onrustig zijn, hier vorige week gehad dus misschien een sprongetje. Maar een paar weken geleden ook en toen had ze ineens twee tandjes dus dat kan het ook zijn. Blijft gissen bij die kleintjes. Verder iedereen een goeie morgen gewenst.
Firstbaby en Bulldog: het zal idd wel de leeftijd zijn. Evy sliep ook eerst lekker door nadat ze opgeknapt was. Nu weer veel aan t huilen en jammeren overdag. Je moet haar echt bezig houden. Ook 's nachts minimaal weer 2x wakker met een huiltje. En ze is weeeeeer aan t hoesten en huilt er dan ook bij. Het lijkt wel of onze kindjes om de haverklap verkouden zijn he? Evy is 1 weekje niet ziek geweest en de rest van de tijd doet ze afgelopen weken met alles mee wat er heerst @Ilona: lekker vooruitzicht zeg dat je naar Euro Disney gaat.... is er nog een plekje vrij
Ruben is ook om de haverklap verkouden. Nog een half dagje en dan vakantie. zit echt mijn uren uit te tellen.
Goedenmiddag ladies! Flex: Veel succes meid! Voor alle kindjes of moeders die ziek zijn, veel beterschap! Hier ook nog steeds aan het rommelen met de tandjes, het rechter ondertandje is wel door, alleen die linker wil nog niet. . Echt gezelilg is ze dus niet, al helpt de Dentinox best goed. zaterdag een beetje wezen shoppen in Rotterdam. Zijn onderhand alweer toe aan maatje 74 natuurlijk! Ook voor mama wat leuke kleding gekocht en wat mooi lingerie . Was wel nodig, mijn libido was echt ver gezakt om eerlijk te zijn. Hoe is dat bij jullie?
Geen last van gehad eigenlijk, mijn man heeft wel een dip gehad, dus ik weer heel onzeker, ik dacht dat ik een sex-maniak was geworden , maar gelukkig was dat niet zo hihi Ik heb het toen is even opgezocht en toen bleek dat er heel veel mannen als ze net vader zijn geworden ook een soort hormoonverandering krijgen dus het testosterone zakt erg laag, wat na 4 maanden weer gaat stijgen.... Dat klopt gelukkig hahaha Maar ik voelde me wel vaak (en soms nog hoor) onzeker over me lijf, ben wel 30 kg zwaarder geworden in de zwangerschap en tuurlijk nu val ik af, maar dat gaat lang niet zo snel als ik zou willen...Maar volgens mijn vriend ben ik alleen maar sexier geworden en dat neem ik van hem graag aan! Nou info genoeg weer?!hahaha
haha ja ben er wel benieuwd naar.. Maar bij jullie was het dus andersom. Moet zeggen dat ik de laatste weken wel weer wat lekkerder in me vel zit op dat gebied. Ik ben juist erg veel afgevallen (vind mezelf eigenlijk wat te licht) en vind echt dat mijn billen en borsten zijn opgelost. Het is allemaal zo gaan hangen Maar goed.. we gaan weer de goede kant op
oh de borsten. ik had hele mooie borsten vond ik zelf maar nu zijn ze goed gaan hangen. maar ja het hoort erbij.
jaja het hoor er allemaal bij...maar het is niet leuk... ik ben ook tijdens me zwangerschap 25 kilo aangekomen...nu zit er nog steeds 10 kilo aan maar goed...ze zeggen wel eens dat je 1 jaar nodig hebt om weer een beetje je oude figuur terug te krijgen... @flex : leuk! heel veel succes en hopelijk is het snel raak! bedankt voor je ecard trouwens! @ vlademira: Is er al nieuws? ben nieuwsgierig! Noa is ook aan het rommelen, vannacht van 3 tot 4 weer klaar wakker net als de nacht ervoor...erg fijn.. volgens maar is er idd weer zo'n periode aangebroken...ze heeft ook hele rooie konen...hier nog geen tanden in aantocht..
@Flex: spannend hoor! Succes Wat is jullie schema van flessenvoeding bij 6 maanden? Ik ben een beetje aan t uitvogelen wat nu t beste is. Evy krijgt al wel een groentehapje en een liga+thee tussendoor, maar ze mag nog geen fruithapje ivm de reflux. Ons schema is nu: 7.15 uur fles 190/6 tussendoor liga 1e stap en wat slappe thee 11.15 uur fles 190/6 16.00 uur fles 190/6 18.30 uur groentehap 19.30 uur fles 190/6 En hoe hebben jullie de overstap gemaakt naar voeding nr 2? Meng je het met pak nr 1 of stap je in 1x over? Alvast bedankt! Gr Carola
Hebben jullie ook een brief gehad over kinderkorting 2009. Dat krijg je tegenwoordig automatisch per maand.
Flexgirl, spannend! succes Ben idd ook wel nieuwschierig wat de uitslag bij Vlademira is Ow en wat borsten betreft, dat is hier ook wat gaan "verzakken" helaas...maar verder is mijn lichaam eigenlijk alweer een tijdje zoals het was voor de zwangerschap. Heb wel nog steeds de zwangerschapsstreep over mijn buik lopen hihi
@mineke die kinderkorting is hetzelfde als kindertoeslag...die krijg je idd per maand ik lees net trouwens de actie van vlademira op een ander forum..dan ze een nepzwangerschapstest op het forum heeft gezet...van internet geplukt, en gedaan alsof het de hare was....iedereen is boos op haar op dat forum dus ik weet niet of ze nog van zich laat horen..
een neptest? maar daar heb je uit eindelijk toch alleen maar jezelf mee? dan wil je te graag denk ik.
ik ben in 1 x overgestapt of nr 2...ze moest er wel aan wennen hij is wat dikker en dus wat zwaarder in het begin gaf ze wel steeds wat terug.. ze zit met die nr 2 trouwens nu op 3 flessen... ons schema is nu: (ligt eraan of ik vrij ben of moet werken) 06:30-7:30 fles 180/6 09:30-10:30 fruithap 12:00-13:00 fles 180/6 15:00 sapje/water met een tussendoortje (niet altijd) 16:00-17:00 groentehap 19:30 fles 180/6 1 fles vervang ik vaak voor pap, sochtends, smiddags of savonds t is maar net hoe dat uitkomt.