Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Heeft iemand een link van die nod forum. Ben benieuwd wat er zoal is gezegd!

2. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    dames ik ga plat
    hoop dat hannah vanacht weer lkkr doorslaapt net als afgelopen nacht hihi

slaap lkkr allemaal voor strakkies

3. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

ik ben ook nieuwsgierig kan het nie vinden

4. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Het schema van Danny is als volgt:

06:30 bv
    10:30 bv
    14:30 groente en daarna bv
    18:30 bv
    22:30 bv

Nu wil ik misschien de bv na de groente laten vallen. Maar wat kan ik hem daarna aanbieden? Een danoontje? of gewoon wat water met diksap.

Geven jullie al danoontjes?

Deze week ga ik ook beginnen met fruit en dat wil ik rond 17:00 gaan geven denk ik.

5. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    ergens vanaf pagina 370 bij nod december

6. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    [​IMG][/img]

Dit is Frits... lachen kan die als de beste en spelen ook!Tis mijn lieffie :D

7. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    als je bij mij bij berichten kijkt dan kan je ergens zien nod december waar ik een berichtje achter heb gelaten en dan idd vanaf 365 ofzo

@ sjoon spannend joh dat helmpje! succes!

ik geef noa af en toe na dr groentehapje een danoontje, niet elke dag ofzo...ze vind het heerlijk en begint te mopperen als hij op is..

ik geef pap ook met een lepeltje, uit de fles wil ze ook maar de helft de rest geef ik dan met een lepel

8. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    goeiemorgen allemaal! ben ik de eerste?

9. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    weer een brak nachtje achter de rug met een spookje...:p ben er wel 10 keer uit geweest geloof ik..Pfff

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier ook een brak nachtje.. en natuurlijk ligt ze nu te pitten.

Prachtige foto kleintje, wat een mooie lach! :D (dat maakt mijn ochtend weer goed!)

Had het inderdaad gisterochtend al gelezen van Vlademira.. maar ik dacht ik houd nog beter me mondje :-# . Vind het ook een vreemd verhaal, ben benieuwd of ze nog wel terugkomt.

En wat is het vreeeeselijk koud mensen!

11. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Goedemorgen!

Chiel slaapt nog steeds goed door in de nacht, (gelukkig, als ik lees van andere af en toe, ik geloof echt dat je dan op bent de volgende dag!)
    moest er 1 keer om 5 uur eruit voor zijn speentje, en toen sliep hij weer tot half 7. daarna weer geslapen tot half 9 en dan gaan we samen naar beneden toe.

zijn helmpje moet hij 22 a 23 uur per dag op, eerst moet het opgebouwd worden, en zoals ik gisteren op die site las, was het pas de derde of vierde nacht dat ze het helpmje zo lang op moeten, en dan tot ongeveer de 12de of 13de maand

maar de tijd vliegt voorbij, als hij nu al bijna een half jaar is, dan hoeft dat helmpje ook niet zo lang voor mijn gevoel!

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

en wat een grote lach van Frits!
    heerlijk om te zien!
    knappe vent hoor

13. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    goede morgen meiden.
    ben het stukje van fladimira aan het lezen.
    weet niet zo goed wat ik hier mee moet.

maar mooie foto van frits.

14. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    hey dames
    goedenmorgen!
    is wat met de brakke nachtjes
    ik moest er vanacht 2 x uit voor speen daarna sliep ze wel weer gelijk
    ik geef na het groentehap soms nog wat flesje toe maar dan drinkt ze 40 ofzo i ga denk ikook maar danoontje geven van de week
    ik zal nu ff lezen over vlademira

15. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Kleintje: Wat is frits een knapperd. Zo een leuke lach. Is toch om verliefd op te worden haha.

Sjoon: Waarom zo laat een helpje als ik vragen mag? Hij is praktisch 6 maanden. Ik had ooit ergens gelezen dat het hoofdje al gevormd is tegen deze leeftijd.

Ik ga nu het stukje van vlademira lezen!

16. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    tot 6 maanden kijken ze het meestal aan....dan krijgen ze als de afpatting nog niet verminderd is, een helmpje..het hoofdje is vormbaar tot het eerste jaar...noa had ook een afplatting maar met 5 maanden was ik die adviezen van het cb zat...ze bleven maar zeggen blijven stimuleren blijven stimuleren maar deden er verder niks aan...toen heb ik op eigen initiatief een doorverwijzing voor een kindefysiotherapeut gevraagd...na 1 maand waren de resutaten al zo goed dat ze 30 dec voor het laatst op controle moet, en gelukkig geen helmpje hoeft..ben daar zo blij mee...lijkt me niks zo'n helmpje..maar ja meen scheef hoofd hebben ze de rest van hun leven en zo'n helmpje is ff 6 maanden afzien..gelukkig weten ze dat later toch niet meer;)

17. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    tsja meryem ik ken dat..madam ligt nu ook te maffen...om 8 uur weer op bed gelegd..ze slaapt nu nog..

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    haha ja hier ligt ze ook nog te pitten. Ik had dr vanmorgen vroeg, rond 5 uur) in bed genomen (na een uur wakker te zijn geweest). Mijn man had ons laten slapen maar belde om 10 over 8 nog even vanuit zijn werk of ik een afspraak voor hem wilde maken bij de huisarts voor deze week.
    Madame werd dus ook wakker van de herrie van mijn mobiel en keek even chagerijnig waar die herrie vandaan kwam en sliep vervolgens verder.

Ik had echt zoiets van: 'Wacht maar dame, als jij s nachts wakker wordt midden in de nacht kan ik ook zo'n hoofd trekken! :)

19. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

klopt idd wat linda zegt!
    op zich waren de waarden op de platte kant van Chiel onder de waarden waarvoor ze een helmpje adviseren, maar nadat ik bij de osteopaat ben geweest is meneer dus op ook op zijn achterhoofd gaan slapen met beide handjes onder het hoofdje, dus die bolling is wat weg, en dan adviseerde ze toch om dan maar wel een helmpje te doen.
    maar ze hadden al vanaf september er wat over gezegt dat ik er wel rekening mee moest houden, dus ik heb er al zo lang over kunnen denken, dat ik het helemaal niet eens meer erg vind.
    en beter nu corrigeren, dan straks met een platte schedel, voor een jochie met kort haar zie je dat altijd nog beter dan meisjes met langere haar.

en wat is een half jaar nu? bijna niks naar mijn idee

20. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

Deel Deze Pagina