@flex ik zou gewoon zeggen dat je het niet leuk vind als ze haar kinsje de 2 e naam van jouw dochter geeft....echt sick...dat ze daar nu al over heeft...ze is nog geeneens zwanger, dan moet het ook nog maar een meisje worden...ik zou het ook niet leuk vinden vooral omdat esmay zo'n apparte naam is..
klopt vorig jaar was de verwarming ook stuk de termostaat en heeft heel lang geduurt van voor de kerst t/m januari nu heeft hij op mijn aandringen er een 24 uurs service van gemaakt
Goedemorgen Dames wat is frits een lachebekjes Ai flexgirl wat rot zeg! Hoop in elk geval dat het snel gemaakt kan worden want nu in de kou zitten is niet fijn. Sjoon, hopelijk vind je mannetje het niet al te vervelend, dat helmpje! Dana had vanacht schijnbaar zin om dr stembanden nog eens te testen...hihi zo schattig, maar liever niet snachts. Ze sliep vanmorgen wel door tot kwart voor 10, goedmakertje zeker whehe
jeetje flex wat balen van je kachel! en als je het niet leuk vind dat ze dezelfde naam als jullie wil moe tje dat gewoon zeggen! ik vind het nog al wat wat vlademira heb gedaan hoe ziek kun je zijn zeg ppfffff... maar zal er verder geen woorden aan vuil maken. ik ga lekker naar het centrum kerst kadotjes kopen tot straks.
goezo flex! ben benieuwd wat haar reactie erop is bale van je kachel trouwens, dat kan je er nu lekker bij hebben... hoop voor je dat het voor de kerst gemaakt is...
goed gedaan idd. want de vorige keer werd je toch ook telkens afgewimpeld? en nu in de kou zitten is ook niks waard! en zeker niet voor je kleintje
oke! ik zal zometeen ook eens ff gaan rond snuffelen op internet voor een kinderstoel maar ik MOET toch echt eers de badkamer uit doen. pff echt geen zin in! die maar snel doen en dan weer beetje rustig aan vandaag, heb ook echt werkelijk waar nergens zin in
hallo allemaal, wat is er al veel weer geschreven zeg ! En wat een verhaal van Vlademira, niet leuk zeg! Wat wilde ze ermee bereiken? Zoiets komt altijd wel uit.
Sjoon: ben benieuwd wat jullie ervaringen zullen zijn met t helmpje voor Chiel. Wij hebben een afspraak staan in het ziekenhuis van Tilburg bij Dr van Dijken. We mogen 6 januari komen en dan wordt er beslist of ze een helmpje nodig heeft of niet. Hoe lang hebben jullie erop moeten wachten voordat het helmpje gemaakt was? En wat je zegt daar ben ik het helemaal mee eens. Aan de ene kant is het niet leuk als je kindje een helmpje nodig heeft, maar nu kan je er nog iets aan doen en later niet meer. Iemand zei een keer tegen mij, je moet het zien als een cosmetische ingreep. Als je kindje scheve tanden heeft dan krijgt hij toch ook een beugel....datzelfde geldt voor een helmpje.
wat een leuke foto's weer. Wat een lachebekje is Frits. en Chiel ziet er echt al wijs uit. Sjoon: zo'n helmpje in legerprint is ook wel stoer voor een jochie. Hopelijk heeft ie er niet zoveel last van met dragen. Flex: vervelend die kachel terwijl het zooo kou is. Hier hadden we het van het weekend, gelukkig is het nu weer goed. Sterkte... Raúl heeft nog hoge koorts Hij slaapt en drinkt alleen maar. Straks naar de huisarts om 3 uur, ben benieuwd wat ze zegt.
nou, dat is eigenlijk heel snel gegaan, wij moesten op 1 dec voor de helm afspraak naar het zh toe (hier in deventer gelukkig) en toen kon ik gelijk door naar die man van de livit waar ze de helmpjes maken, die had spreekuur en was ook in het zh aanwezig. dus gelijk erover gehad dat ik het gewoon wel wou doen. dus ik kreeg een kaartje mee met waar ik het op kan gaan halen, en ze hadden op dinsdags of woensdags al gebeld dat we dus de 19de het helmpje op kunnen halen. maar dan ben je nog wel even bezig hoor! naar de metingen wordt denk ik het helmpje al een beetje gemaakt (lijkt mij) en dan moet ik daar nog zeker 1.5 uur zijn vertelde die man, ze hebben ongeveer een uur nodig om alles nog een beetje bij te snijden en slijpen, en dan krijg je ook nog uitleg over hoe je het moet opbouwen van het dragen en de hygiene wat heel belangrijk is, wat je in de gaten moet houden als je ziet de huid geirriteerd raakt enzo. dus het is niet ophalen en klaar. en dan natuurlijk voor controles terug komen he.