1e kerstdag naar mijn schoonouders 2e kerstdag naar mijn ouders...worden denk ik van die zoutloze kerdagen met de hele fam. geven jullie je kindjes trouwens al kiwi door de fruithap...heb gelezen dat het een allergene fruitsoort is en dat ze er allergisch voor kunnen zijn/raken als je er te vroeg mee begint...maar ja sinaasappel schijnt ook zo'n fruitsoort te zijn en dat geef ik al een tijdje..
ik ga met kerst 2 dgn mijn verjaardag vieren, ben 1ste kerstdag echt jarig, dan komen mijn ouders, mijn peettante, schoonvader en misschien mijn beste vriendin met vriend, en de 2de kerstdag ben ik jarig voor de broertjes en zusje van bob met aanhang die dan nog komen! wat gaan jullie doen mo?
xxxx1974: vervelend zeg dat Raul nog koorts heeft... kan het geen rs virus zijn? Hoest hij veel en hoor je ook een piep in zijn ademhaling? Evy heeft dit nl gehad. Met antibiotica gaat de koorts wel snel weg. Succes en sterkte!
heyy ja lkkr gezellig druk hihi wij gaan 1ste kerstdag ff naar de film met de kids en lkkr uit eten naar een restaurant en savonds lkkr lui op de bank 2de kerstdag gaan we de rommelmarktjes ff af en dan eten we thuis lkkr chinees oudjaarsdag gaan we gourmetten met mijn neef en nicht lkkr thuis gezellie
hoe ga je naar de film dan met een kind van 6 maanden? hoe ga je die 2 uur zoet krijgen bedoel ik...en als ze wil slapen?
Met de kerstdagen gaan we op Kerstavond met onze vrienden uit eten, 1e kerstdag bij mijn ouders eten en 2e kerstdag bij mijn schoonouders. Het worden dus weer echte (vr)eet kerstdagen Na oud en nieuw toch maar eens beginnen met lijnen denk ik Wat een leuke foto's zijn er weer geplaatst zeg! Ik wou dat ik zo handig was en er ook een paar kon plaatsen. Maar ja 2 linker handen wat betreft de computer he (hihi). We hebben ook een erg leuke kerstkaart laten maken. Een vriendin van mij is een fotostudio begonnen en had een leuk kerstpakje. Met een of ander programma heeft ze toen de foto bewerkt. Gaaf joh! Wat voor tussendoortjes geven jullie trouwens. Ik geef nu alleen nog maar liga 1e stapje, maar iedere dag t zelfde is ook zo saai. Ik was op zoek naar rijstewafels zonder zout (dat mogen ze toch nog niet?) en soepstengels, maar daar zat ook weer zout in. Fruit mogen we over 3 weken mee beginnen van de KA. Weet ff niet meer met wie ik het over de voeding had gehad ivm de reflux.....? maar na nog een x met de ka gebeld te hebben mogen we toch gewoon de standaard voeding geven. Zij had in eerste instantie gezegd dat we hypoallergeen moesten gaan geven, maar dit bedoelde ze alleen als de reflux nog steeds erg zou zijn. want dan zou het spugen nl met een koemelkallergie te maken kunnen hebben. Ze spuugt nog wel af een toe een mondje, maar t is niet zuur dus dan is t niet nodig.
die rijstewafeltjes zijn van bambix...die geef ik maar ja ze smeert er meer mee dan dat ze eet hahahha ze heeft nog geen tandjes dus is nog best lastig
ik ga met mijn andere 2 dochters van 8 en 4 neem mijn jongste niet mee hoor als we uit eten gaan ook niet blijft ze bij mijn ouders
Ik ben de 23ste jarig vlak voor kerst, 1ste kerstdag gaan we langs bij de familie en eten bij mijn ouders, tweede kerstdag gaan we gourmetten met onze nicht en der vriend. Beterschap Raul!
@linda: bedankt voor je antwoord. In de supermarkt kon ik ze niet vinden, alleen kleine rijstewafeltjes met honing oid.... Zou iemand mij een x stap voor stap uit kunnen leggen hoe ik hier een foto kan plaatsen? Ik heb er een via tinypics verkleind, maar dan?
ik ga je helpen! Je hebt het verkleind naar 320/240 oid, dan kopieer je de tekst die begint met img en die plak je gewoon hieronder in snel antwoord dan druk je op enter en tada!