Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    tja die kleine klusjes blijven altijd liggen!
    woon je je er naar je zin?

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik heb cellie hier ook al even niet gezien.

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    ik heb cellie hier ook al even niet gezien inderdaad, maar volgens mij vorige week of 2weekjes terug nog wel in de lounge wat gepost.

vlademira is hier ook helemaal niet meer geweest he?

4. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Nee, maar denk ook eerlijk gezegd niet dat we die nog gaan tegenkomen op het forum...

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden hoe gaat het hier?

is is de ketelman nog niet geweest :x en tis meeeeer dan 24 uurr geleden pffft :x :x :x

6. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    bale flex hopelijk komt ie snel...

idd vaseline zou ik op zijn lippen smeren...

noa heeft de afgelopen nachtEN lopen spoken.. ik hoop dat ze snel weer een beetje normaal doorslaapt snacht zonder dat ik er tig keer uit moet

7. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    bedankt allemaal, ben ook erg blij met de kerstfoto. Is ook zo leuk als je kleine er zo lachend opstaat he!

Het kerstpakje heeft die vriendin via internet gekocht, niet via marktplaats maar die andere site...sorry kom ff niet op de naam.

Hier ook een onrustige nacht gehad. Evy heeft telkens van die verschrikkelijke hoestbuien, ze loopt dan ook knalrood aan. Soms gewoon eng. Dit had ze met het rs-virus ook. Eigenlijk had ze toen alles wat ze nu weer heeft, behalve koorts. De ha zegt dat het niet weer het rs kan zijn omdat er maar een week tussen zit, maar ik vind t maar helemaal niks.... net ff het kdv gebeld...
    Ben blij dat ik nog maar 1 dagje hoef te werken en dan ff weer kerstvakantie heb.

Onze kinderen delen wel alles he :) alle kindjes tegelijk slechte nachten.

Ik ga zo douchen en dan de kleine weer ophalen. Ben vanm ff vrij, vanavond kersteten op school met de kids dus moet om 5 uur weer terug zijn. Mijn schoonmoeder komt om half 5, want vriendlief is door zijn rug gegaan en kan nu Evy niet tillen etc.

Fijne middag en avond verder!

Groetjes.................................

8. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Mamakaatje, het is echt een leuke foto!
    Zielig voor je vriend hoor.

Linda, duimen op een goeie nacht. Kan je vanmiddag niet bijslapen?

Fl3x, wil je een trui lenen?

Cellie, idd jammer dat je niet meer post. Vond 't altijd gezellig.

Ik verwacht ook niet dat vladi hier nog gaat komen. In elk geval niet onder haar huidige nickname. Het nod forum is zo groot, en er zijn zoveel mensen bij wie dit niet in goede aarde is gevallen(wat ik me goed kan voorstellen).

Blondie, wat is AB? Beterschap voor Luuk.

Zonneschijn, zo fijn te horen dat het weer goed gaat met Senna!

Coco, op droge lipjes smeer ik altijd een klein beetje sudocrem.

Babet sliep niet slecht vannacht. Om kwart over 8 sliep ze al en kwam om 5.00 voor een voeding, maar na 1 orst sliep ze al.

Wat ik nou weer heb, 5 maanden lang voed ik zonder kloofjes, borstontsteking of wat voor pijntje ook. En nu heb ik een kloof! Een flinke ook. Snap er niets van.

9. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Heeft ze een tandje gekregen Moaatje?! Oei lijkt me echt vervelend!Beterschap...

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

graag een trui kan ik wel gebruiken mssn wel stuk of 20 en voor esmay ook arm kind is helemaal wit en ik kan niks doen pfff kan nergens heen :cry:

11. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Kleintje, er is nog geen tandje te bekennen. Ik voel ook nog niks als ik met mijn vinger over haar tandvlees ga.

Fl3x, arme Esmay (en jij). kan je niet ergens met een krant in een eetcafe gaan zitten om Esmay even op te warmen. Of een vriendin/familielid? Zat te denken aan een lekker warm bad, maarja, daar moet je met je uk ook weer uit. Lijkt me zielig.

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

morge ochtend komen ze de kachel make esmay is nu heerlijk warm heb haar onder mijn dekbed gelegt naast me en heb net 30 kaarsjes aan gestoken

13. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    joehoeeeee
    hannah rolt van buik naar rug en terug hahah

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

ow wat goed! :D

15. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    AB= antibiotica

Ik kan smiddags nooit meer slapen...dan ben ik al niet meer moe..t is alleen brak wakker worden als je zo'n naht achter de rug hebt...t klinkt gek maar het went...:p

16. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    wat goed van hannah! en wat makkelijk! noa rolt al 2 of 3 weken van rug naar buik, maar het lukt r nog niet om terug te rollen..:(

17. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    je bedoelde zeker ebay>? mamakaatje? daar heb ik ook al gekeken maar dna moet je via paypal betalen enzo en dat heb ik niet...

18. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    van buik naar rug kon ze trouwens al een tijdje

zonet lg ze op het kleed op de grond toen rolde ze ook waarschijnlijk schrok ze of het deed ff au wat ze rolde van het kleed op het laminaat ik was net ff in de keuken hoorde ik haar ineens huilen

19. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    flex ik hoop dat je kacheltje het weer snel doet morgen

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

Deel Deze Pagina