Ik durf geen brood te geven, want ik gaf net een stukje liga en hij verslikte zich. Heb het nu maar op tafel gelegd. Als mijn man zo binnen is dan mag Danny er wel weer opsabbelen. Ben bang dat er wat gebeurd als ik alleen ben. Schijterd he?
@ kleintje: wat een drama dan als ze niet willen slapen. Heel herkenbaar. Raúl had ook zo'n paar buien, hij kon alleen op mij in slaap vallen. @ coco: Liedjes zingen is leuk, schommelen met de wipstoel door de lucht. Alles van tafel pakken wat niet van hem is ( de krant, afstandbediening, telefoon e.d.). Oefenen met optrekken en zitten (schommelen op elke bil) is leuk. Meer weet ik ff niet. Vervelend trouwens de koortslip... Vandaag heeft Raúl weer een dipje, gisteren met opa en oma te lang wakker gebleven Vandaag snel hangerig en huilerig. Ga hem ff een hapje geven.
Nou ik durf het ook niet hoor. Vorige week een zijkantje geprobeerd. Ze trok hem in tweeen, propte een heel stuk in haar mond en ging een partij benauwd zitten doen. Ik gelijk eruit gehaald en in de prullebak gesemeten. Dus ik wacht er ook nog maar even mee. En als ze een keer een koekje krijg dan blijf ik er ook bij hoor. Dus hier ook een schijterd.
coco: ik laat ze wel jengelen, maar niet huilen. Maar hoort echt bij dat sprongetje denk ik want daarna heeft ze het niet meer gedaan. Vandaag is ze echt voorbeeldig, heb ze nog niet gehoord.
Bulldog: Thx voor het vragen! Frits krijgt stukjes brood + boter en korstjes... Gaat super! Hij is trouwens ook gek op de kleine rijstewafeltjes van Bambix!
Qua spellen.... Vliegtuigje, kiekeboe, muisje, paardje rijden op de knie,boekje lezen, ballen rollen, lawaai maken (trommelen), en ja alles wat interessant is houdt hem bezig En soms gewoon lekker stoeien op bed!
hallo allemaal...vannacht iets rustiger nachtje gehad...(maar) 3 x eruit voor dr speentje.. Noa is ook gek op liga en rijstewafeltjes maar jeetje wat een smeerboel is het dan zeg... broodkorstje geef ik denk ik over 2 weken pas...idd het cb heeft ook tegen mij gezegd met 7 maanden...lekker tegenstrijdig met dat boekje... @sjoon je bedoelt vaseline met cetomacrogol...(ben apothekersassistente) dat is idd een goeie onderhoudszalf voor eczeem als je die hormoonzalf niet gebruikt..mooi dat het met die zalf weer lekker snel weggaat!
Zo heb nu eindelijk ff tijd om te internetten... Best druk nu vriendlief niet veel kan ivm zijn rug , vooral de nachten breken me op, omdat Evy veel wakker wordt van t hoesten. @Linda: ja die vriendin had het van ebay af.... @xxxxx1974: Evy heeft t rsv 2 1/2 week geleden gekregen. Het is vorige week opeens weggeweest en afgelopen weekend begon ze weer te snotteren en diezelfde hoest kwam weer terug. Ik moest toch maar het pufje weer geven en neusspray, verder kon de ha niks doen. Die kerstfoto is gemaakt door een vriendin die net een eigen fotostudio aan huis is begonnen. @Flex: wat fijn om te lezen dat eindelijk je verwarming t weer doet. Vervelend dat jullie zolang in de kou zaten. @Zonneschijn: Had Senna bij dat virus ook zulke heftige hoestbuien achter elkaar en dat ze dan knalrood aanliep? @Coco: vervelend een koortslip, maar gelukkig dat je nu weet dat t niet meer echt gevaarlijk voor je kleine is. @Mo: wat een leuke foto's van Hanna, echt een schatje. Wij geven nog geen broodkorstje, wel liga 1e stap, dit vind ze heerlijk. Die wafeltjes heb ik ook gekocht en koekjes van Nijntje vanaf 6 maanden. Deze 2 heb ik nog niet gegeven. De laatste dagen is de groentehap een ramp. Nu al de 4e dag dat ze niks wil eten ervan.... Ik geef t meestal rond een uur of 18.30 na haar slaapje, om 19.30 krijgt ze dan een fles en 20.00 naar bed. De laatste dagen lukt dit alleen niet. Hoe laat geven jullie een groentehapje? Die fles van 15.00 uur moet op een gegeven moment toch vervallen. Ik vraag me alleen af hoe je het dan voor elkaar krijgt dat na de 1e fles van 7.00 uur de 2e fles rond een uur of 12.00 wordt. Die tussentijd is veel te lang voor Evy....
Hahaha gelukkig ik ben niet de enige. Je bedoelt een zijkantje brood toch? Was best zacht he? Wilde ze gelijk de helft doorslikken of hoe? Nu je me dit hebt verteld durf ik al helemaal niet.
Mamakaatje: Probeer anders de fruithap rond 10 uur te geven, dan trekt ze het tot de fles tot 12.00... Ik geef sinds gister de fles van 16.00 niet meer, is wel even wennen en schuiven maar gaat ! 9.00 bambix pap 10.30 fruit 12.30 fles + brood 15.30 koek + sapje 17.30 groentehap 19.30 papfles Misschien groentehap voor slaapje geven ofzo....
Als je korstjes geeft , moet je het brood al even open laten liggen, dan droogt het wat uit en wordt het wat harder... Werkt ook bij Frits en de korstjes!
Ik hoor jullie wel eens over rijstwafel. Is dat de gewone 'grotemensenrijstwafel' zoals ik hem ken? Of is er ook een babayvariant of iets? (* voelt zich heel dom....)
niet dom hoor! Je kan gewoon een hele grote geven..maar je hebt ook (btw hele lieve) kleintjes van bambix.. ligt bij de liga etc.. neem wel de juiste mee..je hebt ze voor 6+ en 12+, in die van 12+ zit honing en dat mag nu nog niet! Liefs, Paula
O, dus zo dom was mijn vraag niet. Jen hebt dus ook een babyvariant... haha. Maar een gewone grotemensenrijstwafel kan dus ook. Ik zal eens gaan vergelijken in de winkel wat het versvhil is. En misschien hebben ze ze bij de biowinkel ook wel.
Ja dat bedoel ik, sorry schrijf soms een beetje onlogisch. Ze wilde het gelijk doorslikken dus denk dat ik de volgende keer beter kant en klare mini hapjes kan geven. Maar misschien is die van jou minder gulzig.
kleintje86: Nou dik zal je er niet van worden, beter dat ik mijn verslaving is namelijk chocolade. Dat zit ik nu namelijk te eten.
Nou volgens mij heb ik dan nog iets op te biechten... Er staat hier een pot chocolade mouse in de koelkast, nog vol.... , en ik zit mezelf al twee dagen tegen te houden, want ik wil hem voor vrijdag avond bewaren ... waarom? Mezelf discipline aan te leren hahaha Maarrr tis verdomd moeilijk, ik ben daar nl aan verslaafd.....hahaha
Trouwens Frits vindt het niet zo leuk dat ik zijn wafeltjes op eet, hij kijkt me altijd heel sarcastisch aan als ik er "mee-eet" ..... Zo van : Eh Ma, die zijn van MIJ!