hey dames hier wel een aardige nacht gehad 2x eruit voor speentje wat broodkorstje betreft ik ben ook een schijtert geef wel liga koekjuh maar vind ddat ook eng met dat gekokhals en soms is er ineens een stuk af en dan zit ik echt in me schijterd haha hannah had gister iets raars die zat in de wipstoel en ineens leek het wel of ze bang werd en waarvoor geen idee messch door het losse haar van mijn middelste dochter ? ze wou oook niet meer eten had bijna wel potje leeg maar goed normaal eet ze wel alles op heel apart was dat
Apart... Maar ja kleintjes zien de wereld anders dan wij he?! Vroeger leek voor mij ook alles groter en enger hahaha Hier ook 2 x eruit geweest , hij lag weer lekker te dromen...not! Ik heb nu de cd van Duffy op staan , maar volgens mij vindt hij er weinig aan... Ligt me een partij te gillen in de box, hahaha wil zeker erover heen komen
Chocola, chocolademouse... Zitten jullie me hier weer lekker te maken? Ik probeer expres al minder te kopen, want als het in de kast ligt, moet het op, en als het er niet is, zit het niet naar me te roepen ook... Maar nu had mijn man dus weer een kerstpakket vol chocolade, en dan kun je wel raden wat daar mee aan het gebeuren is he... @ Kleintje: Misschien vindt Frits Duffy wel leuk, en is ie op zijn manier aan het meezingen, haha... Of ben jij aan het meezingen, en is dát wat ie er niet zo leuk aan vindt....
Hahaha betrapt .... Ik kreeg net als dank ook een fruithap terug geblazen.... en hij? Lachen natuurlijk... Al kerstpakketten gehad? Mijn man kwam gister thuis met een ijsmachine, met alle bijbehorende accescoires! Ik vond het wel leuk, hij zocht naar eten hahahahaa
Ja, mijn man kwam van de week thuis met zn kerstpakket. Echt een mooie mand, met allemaal leuks erin. En erg veel chocola. Dus als mijn man niet opschiet, ziet ie weinig terug van de inhoud van zn kerstpakket.
Bah, ze zijn hier in de buurt vuurwerk aan het afsteken. Mn hond ligt te trillen in dr mandje, is er als de dood voor. Het lijkt wel of het ieder jaar eerder en erger wordt...
Hoe gaan jullie het eigenlijk met oud en nieuw en de kleine? Wij blijven gewoon thuis, er komen vrienden. Hopelijk slaapt Jayden e rdoor heen om 12 uur, als dat zo is, laten we hem lekker slapen. Mocht hij wel wakker zijn, dan mag ie er uit en nog even gezellig erbij. Ik denk dat hij zn ogen uit zou kijken als ie doort het raam keek, haha... Hij is gek op lichtjes en alles wat beweegt.
Ja had Senna ook. Niet zoveel hoestbuien, maar vaak wel na een voeding en dan dat ze er bijna niet meer uitkomt. Zo sneu. Heeft Evy het nu nog of gaat het al beter? Ik geef de groentehap 's morgens tussen 2 voedingen in. Niet echt logisch om smorgens groente te eten, maar Senna maakt het niks uit... Doe het ook zodat ik dan overdag kan merken als ze reageert op een nieuwe hap ipv snachts. Succes ermee!
hihi.... Hier kan ik zo een hele familie-verpakking griesmeelpudding wegeten... Vind de verpakking sowieso wel erg klein voor een hele familie trouwens...
Wij gaan dank ik naar vrienden hier 10 minuten lopen vandaan. Wilde het liefst ook thuisblijven eigenlijk, maar zij hebben 2 kleine kindjes en willen ook het liefts thuisblijven... Senna gaat dan mee en ik denk dat we 's nachts teruglopen met Senna in de wandelwagen... Kan ik ook een paar wijntjes drinken. Wil dan helemaal van de bv af zijn namelijk. Nodigen jullie mensen uit of alleen gezellig met gezinnetje? Ben wel benieuwd naar wat anderen gaan doen ook. En met kerst?
@ Zonneschijn: Wij zijn in totaal met zn vijfjes op oudejaarsavond. Onze vriend en vriendin komen op visite, dus niet te druk voor de kleine. Ik zorg voor lekkere hapjes en oliebollen, de grillplaat aan, borreltje erbij (ik aan de kinderchampage), gewoon gezellig. Eerste kerstdag gaan we 's ochtends bij mijn vader op visite. 's Middags naar mijn schhonouders en 's avonds met zn drietjes thuis. Tweede Kerstdag moet ik 's middags werken.
Heb ik ook hoor... Familiepudding eet ik zo in mn eentje op na het eten... Kan echt niet de andere helft weg zetten voor de volgende dag. En dan maakt het niet uit of het nou griesmeel, vanille of chocoladepudding is, ik lust het allemaal... En dan die éénpersoonsverpakkingen... per 2 stuks verpakt, die douw je toch zo in je holle kies? Als ik bij Mona zou werken zou ik het wel weten, ik zou puddingen per kilo verkopen, dan heb je pas een familiepudding, whahaha....
Idd wat nou familie verpakkingen?! Ik ben ook gek op die griesmeel....en heb ik geluk mijn man houdt er totaal niet van!
hahahaha, ik heb bij de Mona vakantiewerk gedaan. Na een dag mocht je alle "foutieve" toetjes mee naar huis nemen. Na een paar dagen zei ons mam; laat maar lekker daar die dingen. Maar het was wel altijd gezellig. Ik zit hier alleen (Suzanne ligt in de box) achter de laptop. Vriendje zit boven achter de pc. We hebben nu een week vakantie achter de rug. Nog 2 te gaan.
Nou, misschien dat ik maar eens op zoek ga naar een bijbaant bij... Mona... Dat zou wat voor mij zijn, ik zorg er wel voor dat alle toetjes fout worden. @ Bianca: lekker hoor, vakantie. Maar zorg je er ook voor dat je ook wat leuks gaat doen deze vakantie? (Niet dat het forum niet leuk is hoor, absoluut niet.) Maar mijn man had pas ook 2 weken vakantie, en die heeft 2 weken kang Tomb Raider zitten spelen op de XboX. Toen ie weer moest gaan werken had ie daar toch wel spijt van, want hij niks gedaan van wat hij wilde gaan doen...
Pfff, zit te kolven op mijn werk, mag ik meteen 7 pagina's bijlezen . Heb 't wel gelezen, maar 't is druk hier dus er blijft niet veel hangen nu. Ben begonnen met de rapley. babet liet namelijk zelfs de borst los als er wat eten te zien was, dus volgens mij was ze er aan toe. Maar wat is dat leuk joh. Wortel en peer vind ze geweldig. En op bloemkool en banaan kan je leuk slaan. Ze is helaas niet flink gegroeit. De laatste 2 maanden heeft ze een gemiddelde van 90 gram per week. Net aan toegestaan, maar ze begon heel hoop op de curve en daalt nu behoorlijk (ook op who curve ) Ze willen op cb nu dat ik pap ga geven. Maar hoe ik dat moet doen met bv? Ze krijgt namelijk alleen een gekolfte fles op mijn werkdagen. En dat zijn er maar drie. En mijn productie kan het echt niet aan om op vrije dagen te kolven voor een voeding. Hmmmm, ik twijfel over kv, maar wil echt die 6 maanden halen. Dubio.
moaatje: de pap kun je ook bij een van die flessen doen, of de helft als pap geven met een lepeltje en de helft gewoon bv drinken. Eet Babet met jullie mee of kook je elke dag apart voor haar een worteltje? Ik hoop morgen met wortels te beginnen. Vandaag naar de HA geweest en alles was goed. Hij is alleen vanochtend te lang wakker geweest (duurde zooo lang bij de ha en slechts 2 min binnen geweest) dat ie de rest van de dag heel hangerig is. pfff, ben bek af..... de hele dag heel licht in m'n hoofd en draaierig. Ben ook afgelopen weken 2 kilo afgevallen. Geef mij ook maar van die chocomousse Coco
Hihi, dus jij forumt ook tijdens het kolven op je werk..? Ikke ook, maar heb bv bijna afgebouwd dus zal het internetten tussendoor wel beetje missen. Leuk dat je Rapleyt (of zoiets?)! Ik wilde het in 1e instantie ook, maar ik kies uiteindelijk toch voor de makkelijke weg. Had geen energie om me erin te verdiepen en wil dit Senna nu echt goed aan gaat komen. Maar over de pap-fles; ik geef Senna nu alleen nog maar afgekolfde melk, niks meer rechtstreeks uit de borst (vanwege het spugen). Je zou ook een voeding kunnen kolven en daar dan pap van maken ipv aan de borst laten drinken. Hier krijgt Senna ook de laatste voeding pap (meeste kunstvoeding en 50 cc van bv). Als je tot de 6 maanden vol wil houden kost het nog wel wat extra tijd, maar wel voor eventjes. En wil je daarna helemaal stoppen of dat niet? Succes ermee. Bianca, grappig dat je bij Mona gewerkt hebt... Lekker hoor, 3 weken vakantie! Geniet ervan! Ga je nog iets bijzonders doen met kerst en oud/nieuw? Ik moet nu echt gaan stofzuigen van mezelf, het ding ligt al de hele dag midden in de woonkamer. Heb tot nu toe al wel de stekker in het stopcontact gedaan, maar verder ben ik nog niet gekomen... Oja, weet iemand hoe dat spulletje heet bij het doorkomen van tandjes; dat dus helpt tegen de pijn/last ervan? Denk dat Senna er last van heeft; heeft 38,5, is hangerig en jengelig en slaapt heeeeel veel (en dan nog niet aan stofzuigen toekomen... ). Morgen hebben we een crematie, van m'n stiefoma, vanavond is het afscheid nemen in het crematorium. Ik kende haar niet zo supergoed, maar weet nu al dat het wordt, zeker als ik anderen ook zie huilen... Bleh, geen zin in.
@ Moaatje: En 's ochtends kolven? gaat dat ook niet? Dan zijn je borsten het volst. En anders inderdaad net voordat je de pap wilt gaan geven die voeding afkolven. Wij gaven altijd 's ochtends een papfles, maar sinds 2 avonden krijgt hij 's avonds pap, en dan van een bordje met een lepel. Zo vindt Jayden het veel leuker eten en hij slaapt er nog beter op door ook. Wil jij trouwens na de 6 maande de bv gaan afbouwen of wil je er wel mee doorgaan? Mijn streven was 6 maanden, maar nu ga ik door totdat Jayden het genoeg vindt. Ik vind het heerlijk. @ xxxxx1974: Ga je nu voor het eerst beginnen met Rapley of was je al begonnen voordat Raul ziek werd? @ Zonneschijn: *zet strenge stem op* Ga stofzuigen! NU! (helpt het?) en even serieus... Sterkte vanavond en morgen. Ookal kende je haar niet zo goed, toch altijd moeilijk. Ik ben ook een jankerd als het daarom gaat. Zodra iemand zn tranen laat ga ik mee hoor...
Jayden zit nu naast me aan de pompoen. Jullie willen niet weten hoe het er hier uitziet! Er vloog net gewoon letterlijk een stuk door de woonkamer heen! En volgens mij houdt Jayden niet zo van Rapley, want hij maakt er zelf puree van, haha, hij zit het te pletten op zn tafelblad... Maar ach ja, hij heeft tenminste lol... Ik heb wel de rest van de pompoen in de blender gestopt en dat ga ik zo invriezen. Vond het zonde om weg te gooien en zelf eten we het niet. En het kan altijd nog eens van pas komen om een prutje achter de hand te hebben om te geven.