@joyce wat goed van je meisje! @ilona leuke pony! die rijstwafels komen daa rniet van die stukken af? ik had vvan de week een broodkorstje gegeven maar hij had er een groot stuk van af geknepen en duwde het zo in zn mond heb het maar weer afgepakt vond het maar eng!
er is niet veel geschreven vandaag ! ik moest werken van 9 tot half 6 maar mocht al om half 4 naar huis heerlijk... nog even snel boodschappen gedaan want maandag dinsdag woensdag moet ik hele dagen werken dus heb er dan geen tijd voor. morgen naar verjaardag van me neefje en verder lekker kroelen met me ventje want die zie ik niet zo veel de komende dagen.
@flex leuke foto in de kinderstoel! @ilona staat je leuk die pony, heb je het voor de rest wel leuk gehad in euro disney? verder idd niet veel geschreven...
Coco, wij gaan ook heus vast wel eens iets geprakt of gepureerd geven hoor. Volgens mij kan je rapley en klassiek prima combineren. Hoe vond hij de pompoen? Ben nu al weer 4 keer ongesteld geweest. Vorig jaar was de laatste op 19-09-2007. Dit jaar begonnen op 12-09-2008. Dus na 51 weken niet. En jij? Mineke, ook bedankt voor de bewondering . Ik verbaas me ook wel eens over hoe ik het toch doe zo lang. Fl3x, hihihihihi. En hij doet zelf de was? Ellen , ik ga nog wel door met bv hoor. En ook geen schema, wel eens jammer met de deur uit gaan. Maar het is nu zo leuk geworden. Zet nu voor mezelf de grens met maximaal een jaar te stoppen. Balen van de stoelverkleiner trouwens. Ze at trouwens veel met ons mee dus kookten we een pan vol. De wortels koken we wel apart. Joyce, goed hoor, dat rollen. Ilona, fijn dat het leuk was. Balen dat je niet hebt geslapen. Hoe gaat het nu met je nichtje? Hij is leuk hoor, je pony. Bulldog, t was idd niet veel. Veel plezier morgen.
@ Ellen: Wat jammer zeg dat je die stoelverkleiner nog niet hebt. Hoe doe je dat nu dan? Kun je geen mail sturen? En hebben de worteltjes gesmaakt? Goede tip trouwens van die 'frietjes'. Ik had er hier brokken van gemaakt, maar als Jayden die beethad, had ie geen punt meer om zn tanden in te zetten zeg maar, dus was een erg gedoe. @ Flex: Leuke foto. Esmay zit er echt bij alsof ze de stoel helemaal heeft goedgekeud. @ Ilona: Leuke foto, staat je echt heel goed, die pony. Heb je het verder wel naar je zin gehad? Wat vond Ruben er van? Zeker wel een hele onderneming, met een kleine van 6 maanden? @ bulldog: Fijn dat je eerder naar huis mocht. En er is inderdaad weinig geschreven vandaag. Maar zo hoef je niet zoveel bij te lezen en heb je extra tijd om met je ventje te knuffelen, haha. Oja, ik heb net even op de verpakking van mijn rijstwafeltjes gekeken. Er staat: ingrediënten: rijst. Dus geen toegevoegd zout denk ik? Morgen maar eentje proberen te geven, kijken wat hij ervan vindt. Nou, ga nu weer even verder met kerststerrencircus kijken. Kom zo nog wel even kijken. Groetjes, Chanel.
O, ere was nog een pagina 384 ook... @ Moaatje: Nee, nog niet ongi geworden. Raar dat jij het al weer zo snel bent geworden. Ik dacht dat niet zo snel op gang kwam als je fulltime bv geeft. Pompoen was trouwens een succes.... Nou ja laten we zeggen, hij vond het leuk en lekker, maar er vlogen ook wel stukken door de kamer, en zn tafelblad en gezicht en kleren zagen er na afloop niet uit natuurlijk, haha. Maar we hebben er van genoten.
even kort, morgen ben ik er weer: Leuke pony Ilona , staat je goed! Ook leuk om te lzezen van het eten met die kinders...is soms nog een hele onderneming he?! Ga slapen, ben kapot hahaha doei doei!
Euro disney zelf was heel erg leuk. we hebben toch nog alles kunnen doen daar. al waren mijn oom en ik nogal brak. mijn nichtje en Ruben daar integen hadden veel lol. Ruben is bijna overal in meegeweest waar hij ook maar inmocht zelfs in het spookhuis. hij vond alle bewegingen en lichtjes geweldig. nu is hij wel aan het bijkomen. vanmorgen werd hij om half negen wakker tewijl dit meestal 7.00 uur is. verder slaapt hij nu goed. De auto reis heeft hij zich heel goed gedragen. geen kik gegeven heerlijk geslapen en met nichtje kieke boe gespeeld achter in de auto. tanks voor de leuke reacties op mijn pony ben er ook echt heel erg blij mee
leuk dat je zo'n plezier hebt gehad ilona.. Hieronder even een leuk stukje voor degenen die denken dat ze al een baby hebben die zeer taalkundig is : Passieve taal Na het eerste halfjaar gaat je baby zich steeds meer interesseren voor geluiden en taal. Het lukt hem steeds beter om losse woorden en zinnen te onderscheiden van alle geluiden om hem heen. Langzamerhand begint hij ook een aantal woorden te herkennen. Zo kan het zijn, dat hij plotseling reageert op zijn naam. Het wel begrijpen van woorden, maar nog niet kunnen zeggen, wordt passieve taalkennis genoemd. Actieve taal Ondertussen oefent je kindje ook zelf om verschillende klanken voort te brengen. Hij begint waarschijnlijk met de klinkers (aaa, ooo, uuu...). Daar komen dan geleidelijk wat medeklinkers bij. Rond de zevende, achtste maand kunnen de meeste babys al een aantal tweelettergrepige fantasiewoordjes uitspreken. Het uitspreken van klanken en woorden wordt aangeduid als de actieve taalkennis van je kind. Nog geen betekenis Het kan zijn dat sommige van deze woordjes klinken als "mama" of "papa", waardoor veel ouders denken dat hun kindje nu al begint te praten. Maar dat is nog niet zo. Je kindje oefent verschillende klanken, maar hij weet nog niet wat hij zegt. Het is dus niet zo dat hij bepaalde woorden probeert te vormen en daar ook echt wat mee bedoelt. Dat komt pas als hij wat ouder is.
Er is weer veel geschreven zeg en moeilijk om nu weer te onthouden wie wat had geschreven erg he lijkt wel of ik nog steeds last heb van zwangerschapsdementie Leuke foto van Esmay in de kinderstoel, en leuke aanbieding he! Ilona, leuk je haar zo. En wat fijn dat het zo leuk was in Euro Disney (met uitzondering van de nachten dan). Ben je weer helemaal bijgetankt nu? Leuk al die grappige verhalen over het eten. Evy grijpt hier ook overal naar. Groente gaat alleen op dit moment niet. Op de een of andere manier heeft ze besloten om maar 2 slaapjes te doen en dan van 2 uur totdat ze 's avonds weer naar bed gaat is ze wakker. Ze wil echt niet slapen op bed, krijst alles bijelkaar maar wrijft wel in d'r ogen van moeheid (hoezo nu al eigenwijs). Het hapje wil ze dan ook telkens niet en gaat dan hard huilen... zo krijgen we natuurlijk nooit een ander schema. Morgen gaan we over op andere voeding, van de voeding voor hongerige baby's naar de standaard voeding. Ik ben benieuwd. Van de week gaan we lekker relaxen (heb nu vakantie), hebben jullie nog leuke plannen?
Blondie, leuk bericht. Ik wilde jullie net vragen of ik nou op mijn achterhoofd gevallen ben. Babet zei vanmorgen een paar keer mama tegen mij. En niet mamamamamama, maar alleen mama. En alleen tegen mij, niet tegen vriend. Ook toen ik terug kwam van hond uitlaten was het eerste wat ze zei mama. Ik dacht nog even dat ze er misschien erg vlot mee was. Omdat ze in andere dingen een stuk trager is dan het gemiddelde dacht ik toch iets te vinden waarin ze ruim voorliep. Maargoed, ik moet me dus niet te veel in mijn hoofd halen. Toevalstreffer, hihi. Coco, Babet sliep met 6 dagen oud nachten van 8 uur door. Dus dan komt het volgens mij sneller weer op gang. (met drie maanden stopte ze met doorslapen hoor) Op zich komt het wel goed uit. Wij willen voor een tweede gaan, dus is een cyclus wel handig. Binnenkort ga ik ook haar naam niet meer gebruiken en haar en mijn foto's uit banner en album verwijderen. Toch een klein beetje anoniemer zijn voor op de nod lijst. Wie me wil herkennen zal het dan wel lukken hoor, maar met haar naam en geb dat erbij is het wel erg simpel. Dus weten jullie dat als haar naam ineens niet meer onder mijn berichten staat.
Heeeel herkenbaar, hihi. Heb niet zo veel leuke plannen. Ik heb niet zo veel met kerst. Vriend heeft er helemaal een hekel aan. Dus zijn ouders komen donderdag eten, en meer doen we niet. Succes met overstappen van de voeding.
z'n eerste worteltje. Met enthousiasme nam hij z'n eerste hapje. Daarna werd alles op de grond gegooid
Waren ajax kijken bij vrienden vandaar en nu ben ik gauw de laatste kaarten aan het schrijven en kwam mijn moeder net nog een kerstpakket brengen voor onder de boom, lief he?!