En als ik dan toch bezig ben: Chiel gefeli! En ook spannend, krijg je dadelijk inderdaad je ideale kadootje haha
Trouwens jullie mogen wel Sabrina zeggen hoor, hihi zo klein ben ik niet met mijn 1.83 hahaha Alleen nam ik die naam omdat Frits op komst was....
Ze zeggen ongeveer 1 voeding per week, maar ik deed 1 voeding om de 3-4 dagen eraf. Ik bouwde om de voeding af zeg maar.. had eerst 7-11-15-19. dan deed ik eerst niks met de 15 uur voeding meer. dan om 19 uur ging ik weer voeden..en als de druk echt te hoog was 's nachts dan kolfde ik een beetje af..zo deed ik een paar dagen en dan de 11 uur voeding eraf. en dan weer hetzelfde proces.. toen de avondvoeding eraf en als laatste de ochtend.. Ik kolfde dan niet, alleen als mijn borsten echt pijn deden kolfde ik de druk eraf. 4 december heb ik voor het laatst de 7 uurs voeding gegeven en na een paar dagen hoefde ik niet meer te kolven/geen druk meer. Hou wel pijnlijke harde plekjes in de gaten..dan wel even goed masseren en een beetje kolven. Nu komt er nog steeds een beetje melk als ik in mijn borsten knijp, maar geen natte plekken meer Weet niet hoe lang dat blijft, maar het lichaam lost dat vanzelf op. en als je kolft, dan alleen de druk eraf kolven, niet meer anders maakt je lijf het weer net zo hard aan. Succes ermee.
Ik heb daarom ook Ruben mijn eigen naam gegeven. ik wilden de zelfde naam als mijn kleintje hebben. Als er ooit in de toekomst iemand bij komt wil ik niet allemaal verschillende achternamen.
Kan ik me goed voorstellen. Heb je daar geen conflict over gehad met je ex? Mijn vriend zou er echt op staan dat uk zijn naam heeft. Samen of uit elkaar maakt dan geen verschil voor hem denk ik.
misschien moet je de foto eerst op je eigen computer draaien (rechtermuisknop op de foto houden, en dan rechtsom draaien klikken.) en dan daarna via een site de foto op zp zetten! erg leuke foto!
@ Moaatje: Spannend zeg, dat jullie voor een tweede willen gaan. En begrijpelijk hoor dat je vanaf dan wat anoniemer wilt blijven. Ik heb het nu al, heb nog nooit een foto van Jayden hier geplaatst, en zijn naam staat ook niet onder de banner, zodat eigenlijk alleen de meiden die in dit junimamatopic komen zijn naam weten. Leuke foto van Babet met de kerstmuts. @ Ellen: Leuke foto van Raul die wortel eet! Misschien schrok hij even van de smaak, dat ie de rest op de grond gooide. Haha, daar kom je vlot achter! Wel lief van je moeder inderdaad. Enne, spannend hoor, de trouwplannen. Toen wij het een paar jaar geleden over kinderen hadden, zei ik: "Ik wil eerst trouwen en dan pas aan kinderen beginnen". Hij wist niet hoe snel ie me ten huwelijk moest vragen haha. Op Texel, in het huisje, had ie met meer dan 200 waxinelichtjes de vraag gesteld: Chanel wil je met me trouwen? Daar kan natuurlijk niemand nee tegen zeggen. In april 2007 zijn we getrouwd. (februari 2007 gestopt met de pil, en in oktober was ik zwanger) @ Sjoon: Leuke foto van Chiel in de kinderstoel. Wat wij hebben lijkt er wel een beetje op, maar wij hebben de bambino van Kruidvat. Zit Chiel al zonder stoelverkleiner? Knap dan hoor. Jayden heeft hier echt nog een stoelverkleiner nodig, want anders valt ie echt om.
Geef je hetzelfde fruit als altijd of heb je ineens een ander potje? Wel raar... misschien is ze niet zo lekker ofzo...?
Ooeeehhhh... nog een weekje, dan krijgen we de sleutel. Krijg echt de kriebels nu. Het liefst zou ik het hele huis al opruimen en alles in dozen doen, maar we krijgen nog visite met oud&nieuw, dus dat is dan niet zo gezellig he.... Heb alleen de dingen die we echt niet meer gebruiken ingepakt, maar kan nu even niet verder. Wel gaan we vanavondverf halen voor Jayden zn nieuwe kamertje, is ook heel spannend!
Nee, we hebben wel een stoelverkleiner erin zitten! alleen die zie je bijna niet hahaha wij hebben deze gister bij de prenatal gehaald. was in de aanbieding vaan ik geloof 75 of 79 euro voor 55 maar we krijgen het geld terug van schoonpapa! dadelijk naar het cb toe ben benieuwd wat het nu is!
dat licht groene is de stoel verkleiner, en natuurlijk was ik weer zo slim om hem ook een groen truitje aan te doen! haha
@ Sjoon: Het lijkt inderdaad of ie zonder stoelverkleiner zit. Veel plezier straks bij het CB. Jayden had trouwens gisteren iets liefs. Ik had gisteren gewerkt, was vanaf 11 uur 's ochtends weg en stapte om half 9 's avonds weer binnen. Jayden lag nog in de box, gewoon wat te spelen. Hij zag mij, stopte met spelen, begon te huilen en stak zn armpjes naar me uit. Was echt zo lief om te zien, ik moest zelf bijna huilen... Dan ben je toch in staat om nooit meer naar je werk te gaan... Die arme jongen had me echt gemist.
Volgens mij hebben wij dezelfde stoelverkleiner, maar dan wit. In de aanbieding bij Prenatal, van13,99 voor 9,99 toch?
Leuke foto trouwens! Hij zit echt heel aandachtig naar Nijntje te kijken he... Maar als je zou zeggen dat ie zat te computeren zou ik je ook geloven, hihi.
@ coco normaal maar ik vers fruit nu potjes maar ze wil geen van allen van begin al nie maar nu spuugt ze het uit en ze is nu wel verkouden kan daar aan liggen. @ sjoon wat een mooie foto ennne bekende stoel hihi