Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Gelukkig hebben we boven ook een wc. Alleen dat is het papier op, dus moet ik zo nog wel de deur hier beneden open maken.

Mooi joh, lachende kindjes als je ze iets wil verbieden. Ze hebben nu al maling aan je dan, hihi. Maar ik denk ook dat ze schrok hoor, al zei ik het op normale toon. En volgens mij heeft het ook niet zo veel zin, ze snapt me toch nog niet.

Babet zit nu naast me met een stuk appel. Lijkt zinloos, sinds ze peer gegeten heeft wil ze niets anders meer. Ook geen groente.

2. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Onze hond is nu al fan van Rapley. Appel stukje 5 is net gevallen, en vanmorgen had hij al een lading liga.

3. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    jö9080778427µkjn klbbv

4. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Babet mocht even typen

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Als Jayden zit te eten in de stoel is het net die commercial van Allways, bescherming aan beide zijden, haha... Aan elke kant zit een hond te wachten totdat er een stuk op de grond valt.

6. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Hahaha, wat voor honden heb je coco?

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Een blonde lab en een (gekruiste halve vuilnisbakken) golden.

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

lig hier helemaal plat van het lachen doe ik nl ook met mijn kat whahaha :)

9. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Die lusten ook alles denk ik. Ik heb een labXhusky. Een echt alleseter. Heb een foto in mijn album.

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik ga even de laptop afsluiten. Even wat in huis doen en even snel met de hondjes naar buiten. Als de laptop aan blijft staan, blijf ik forummen. Dus ben echt even weg nu. Tot strakkies.

11. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Fl3x, werkt het bij jou?(kan de kat niet vinden)

12. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Leuke hond Moaatje! Hier ook echte allesters hoor. Die ene eet ze;fs de komkommer op als dat op de grond valt... :confused:

Ben nu echt weg. Willen jullie niet te veel kletsen als ik weg ben, anders moet ik weer zoveel bijlezen.

13. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ja ik ga ook wat doen, de was loopt bijna zelf de mand uit.

14. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Kom op meiden, allemaal typen. Ff Coco plagen.

15. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Was het maar waar, dan gebeurde er ten minste wat, haha!

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Haha, mislukt! Ben er al weer...
    Ben er even als een wervelwind doorheen gegaan: gestofzuigd, woonkamer gedweild, afwas gedaan, wasje erin, keuken gedweild, en laptop weer aangezet.

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ moaatje mijn kat pakt die vieze dingen altijd behalve als ik wil dat hij dat doet whaha :)

18. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Ja, ik zit ook nog te klooien met die riempjes! moet er ff nog wat op verzinnen, want chiel wil ook nog een klein beetje naar een kant zakken.
    alles was goed bij het cb, 9030 gram en 71 cm. wat een beer alweer!
    en net afspraak gebeld voor helmpje, mogen morgenmiddag langskomen! ipv na 6 januari!
    dan smorgen maar naar duitsland toe om vlees te halen en de verdere boodschappen nog halen. pff, kei druk! qua boodschappen voor de kerst en nog jarig zijn is het niks.

die stoelverkleiner is idd van de prenatal. die vrouw al: maar de blauwe is op hoor.... geeft niks ik kies toch wel voor groen.....

zo, moet nog ff stofzuigen en dan aan het eten beginnen denk ik.

oja, hebben jullie nu ook kerstkaarten binnen waar ze de naam van je kleintje verkeerd schrijven? ik dacht toch dat ik niet zo'n moeilijke naam had gekozen, gaan ze op de envelop nog met een "G" Chiel schrijven. WAAAAAAAHHHH! (dat vind ik dus niet zo mooi staan.)

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik had een kaart binnen met esmee erop haha

@ coco riepje zit beter zo alleen esmay leunt naar 1 kant haha

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Sjoon: Best een drukke tijd om jarig te zijn, maarja dat heb je ook niet zelf uitgekozen he...
    Fijn dat je eerder terecht kan voor het helmpje.
    En over de naam. Ik heb hier één Djaden binnengekregen. Verder alles goed geschreven. Wel kreeg ik met de geboortekaartjes toen een hele rare versie van zijn naam binnen. Echt heelk dom, want dan kun je het toch gewoon overschrijven van het geboortekaartje.. Pf.... sommige mensen!

Deel Deze Pagina