Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    jeetje wat zal mijn vriend blij zijn dat hij de laptop van het weekend mag hebben om te internetten :( heel weekend geen forum, dat wordt ff afkicken zeg...

@Zonneschijn: ja mijn vriend weet al wel heel lang dat ik graag wil trouwen. Hij zei altijd dat hij binnen nu en 10 jaar me wel zou vragen, lekker flauw dus.
    Maar ik heb hem gezegd dat hij me tenminste wel dit jaar nog kan vragen en dat we dan pas echt trouwen als Evy een jaar of 2 is.... ben benieuwd :). Nog een paar dagen heeft hij de tijd (haha)
    Zal wel niet gebeuren dus.

Ik ben trouwens op zoek naar schoentjes die Evy niet zo gemakkelijk uit kan krijgen. Tot nu toe is het even met d'r voeten tegen elkaar schuren en ze heeft ze alweer uit :( Weten jullie een site met slofjes die wel goed aanblijven?

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

mijn vriend wilde die stoel eerst ook maar mocht absoluut nie van mij ziet me er veel te onstabiel uit en ik heb vaker gehoort dat die stoelen niks waren

3. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    EGO EGO EGO:

BEN JARIG !

en nu is mijn vriend weg om iets te halen (gister was groot fiasco,...hahaha)

EINDE EGO

Voelde wel goeeeeeeeddddddddddddddd
    Ben vanmorgen om half 7 wakker gekwijld door mijn lieve Frits hahaha!

4. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag geniet lekker van vandaag.

5. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    kleintje: gefeliciteerd met je verjaardag!

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

gefeliciteerd kleintje! :D

7. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Hier een erg tevreden en vrolijke jongen.

Hoe gaat het met de rest? wat is er veel bijgekletst.

Ellen: Leuke foto van Raul. Erg apart!

8. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Kleintje gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet ervan.

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

esmay wil helemaal niks meer met een lepel eten hoop dat het gewoon een korte fase is wordt zo een lekkere kliederboel haha

verder zit haar neus nog dicht maar wel vrolijk :)

10. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    KLeintje: van harte gefeliciteerd! En eh hoezo was gister een fiasco?

Ik ben vanaf gister begonnen met fruit te geven aan Evy. Gister ging bijna een heel 4 mnd potje banaan naar binnen. Vanmorgen heb ik peer geprobeerd, na een enthousiast begin, begon ze halverwege hard te huilen en krijsen gewoon...zou ze door de reflux dan toch last ervan hebben?

11. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Flex: heb je al een keer geprobeerd om de groenten niet gepureerd te geven?

Hier nog zo'n dame die opeens de groentehap weigert sinds ze ziek is geweest. Ik ga t vanavond maar een a la rapley proberen kijken wat ze er dan mee doet?

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

ze heeft potjes normaal eet ze die zoooo op maar nu?
    mssn komt het toch door gaar verstopte neus

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik heb geen id of het daarvan zou kunnen zijn meis sorry

14. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Kleintje gefeliciteerd! Vanwaar het fiasco?

Mamakaatje, ik heb slofjes gekocht bij terstal. Volgens mij heten die dingen moccasins of zo, maar ze blijven erg goed zitten. Ik heb geen ervaring met reflux, dus heb geen idee.

Fl3x, ik hoorde juist hele goede verhalen van de ikeastoel. Wij hebben de triptrap, ben er erg blij mee.

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik had het meer over die stoelen van 12 euro de plasticken weet nie over welke zonneschijn het had :)

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Kleintje: Gefeliciteerd met je verjaardag. maar er een leuke dag van. Doe je er verder nog wat aan ook?
    En een leuker cadeau kun jeje niet voorstellen he, wakkergekwijld worden door je zoontje... haha...

Over de Ikeastoel. Mijn vriendin heeft ook die plastic stoel van Ikea, van €15,- geloof ik, en zij is er erg tevreden mee.

Zo, ik heb net de laatste kerstcadeautjes gekocht voor onder de boom. Straks even lekker alles inpakken, en dan morgenavond weer uitpakken, haha...
    En ik heb bij de Hema een heel leuk setje gekocht. Voedingsbh met bijpassende slip, helemaal niet zo duur, en een erg leuk motiefje. Weer eens wat anders dan dat degelijk zwart of wit dat ik heb.

Ga er weer vandoor. Heb het nog druk en ik moet vanavond werken. Misschien dat ik straks nog even kom spieken hoor, maar nu eerst even doen wat moet gedaan moet worden.
    Groetjes!

17. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    middag dames
    hoe ist hier?

kleintje gefeliciteerd meis

ik heb gister een stoelverkleiner gekocht van woezel en pip zo leukkk

kerstmarkt deventer was leuk maar superdrukwas blij dat ik weer thuis was

hier is hannah wat ziekjes koorts en neusje zit helemaal dicht
    wil ook niet echt eten hoop dat ze snel opknapt
    ga weer want heb het erg druk
    kom vanaaf nog wel ff

doeggie meiden

18. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    kleintje: Gefeliciteerd zeg,lekker druk net voor de kerst. Wat voor kado heb je gekregen?

Alle zieke kindjes beterschap!

Ik had hier de fleshoeveelheid van 210 naar 180 sinds vorige week omdat ze nu een fruithapje en groentehapje krijg. Ging eerst goed, maar nu is ze het er niet meer mee eens. Ze word 's nachts steeds wakker en gaat krijsen als de fles leeg is. Dus nu maar 4 keer 200cc (alleen water komt de voeding er nog bij) en groente- en fruithapje. Is dat niet teveel? Hoeveel flessen geven jullie nog? Ze eet wel weinig groentehap, een half 4 maanden potje en fruit een half 4 maanden potje met 1 ligakaak erdoorheen?
    Pfffff vind het lastig, op het pak van friso 2 staat 4 flessen 180 of 3 flessen 210. Nou vier van 200 zal vast geen kwaad kunnen of wel. :rolleyes:

19. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

hannah krijgt 3 flessen met 200 zeg maar potje fruithap
    potje groentehap en na de groentehap krijgt ze ook nog fles maar drinkt ze de ene keer 40 en de andere keer 70
    en ze krijgt diksap en koekje

20. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    Ruben krijgt 4 flessen van 180cc en een beetje fruit en groente en wat brood.

Deel Deze Pagina