op het nutrilon pak staat vanaf 6 mnd 3x 180 cc toch...noa red dat soms maar soms niet dan geef ik 4 flessen.. die ikeastoel van 12 eurie is leuk voor bij je ouders/schoomouders maar zou m niet voor thuis nemen..hij is niet verstelbaar en je kan je kind niet met riempjes vastz3etten,
Nadat ik Danny peer had gegeven kreeg hij uitslag op zijn gezichtje. Terwijl hij bij banaan en appel niets aan over heeft gehouden.
He meiden ik heb even een vraagje. Wat is nou een goede winkel waar ze veel keuze hebben in gordijnen. Ik ben voor Jayden op zoek naar een beetje stoere groene gordijnen (legergroen). Het mag met print, mag ook effen, daar ben ik nog niet uit. Maar weet iemand een goede site? Of wat is anders een goede winkel om eens binnen te stappen? Hier op dorp hebben we alleen Hema, maar daar heb ik niet kunnen slagen.
@ mamakaatje/firstbaby. Hier met de peer geen problemen gehad. Maar volgens mij is peer meer gevoelig voor allergische reacties dan ander fruit want ik hoor het vaker.
Wie van jullie heeft er eigenlijk een mobiel boven het bedje hangen? Ik heb de Rainforest mobiel gewonnen en die hangt nu boven de box, maar hij geeft zulke mooie, rustgevende muziek dat ik er over twijfel om hem boven zn bedje te hangen. Of zouden jullie dat juist afraden?
Zo, ik ben even klaar met mijn monoloog. We gaan nu even eten. Ik aardappel met worteltjes en zalm. Jayden aardappel met worteltjes. En als toetje een lekkere mango. Kijken wat hih daar van vindt...
Ja die bedoel ik ja... erg wisselende verhalen dus zo te horen... Voor 12 euro kun je je er ook niet echt een buil aan vallen denk ik dan maar.
Misschien is een heel potje ook teveel voor een eerste keer. Ik dacht dat je met kleine beetje moest beginnen, maar kan het ook mis hebben hoor. Maar krijsen zou inderdaad wel op reflux kunnen duiden, komt het fruit dan ook weer terug omhoog?
Senna is hier ook weer ziek geweest en verkouden, ze eet/drinkt dan duidelijk minder. Hopelijk gaat het snel weer beter met eten! Wanneer ga je testen trouwens?
Gefeliciteerd met je verjaardag! En inderdaad hoezo fiasco? Maar misschien lees ik dat zo wel, ben nog aan het bijlezen...
Wie weet... ik ben vorig jaar op kerstavond op het strand van Thailand gevraagd, met een boedha-beelde in plaats van een ring. Ik vind de Zootjes heel erg fijn, wel doe ik er af en toe van die sneaker-sokjes onderaan, extra dus. Omdat ze uitvallen... dus of ze echt handig zijn... maar wel erg leuk...
Kleintje: gefeliciteerd! ben wel benieuwd wat je gekregen hebt! over de schoentjes/slofjes: Zootjes kun je kopen, die krijgen de kleintjes niet uit, ze zitten net bij de enkel, met een klittebandje aan de achterkant vast. Je moet dan het klittebandje wel goed om de enkel sluiten, anders heeft het weinig nut! het zijn niet de allermooiste, maar heel ideaal!
Wel jammer dta je woensdag dan wel moet werken... Of maakt het je neit zoveel uit? Wat betreft IUI, bij de HA had ik er een aantal maanden proberen bijgelogen , zodat we in ieder geval een verwijzing kregen. Wel was ik toen al anderhalf jaar van de pil af, maar deden we het het eerste jaar nog niet "gericht". En bij de eerste onderzoeken in het ziekenhuis bleek al snel dat zaad van manlief erg matig was, net genoeg voor IUI. Dus dat konden we dan ook meteen doen, of zelf nog een half jaar proberen maar daar had ik geen zin meer in. Hoe is het met de ambulances afgelopen? Wel veel 3 stuks voor 1 mevrouw....
Sorry ik kan je niet helpen, Senna zit op nog veel kleinere flessen (soms max. 180 cc) meestal op 150/160. Maarlijkt me dat het geen kwaad kan. En is een half potje zo weinig ja? Wat geven anderen? Ik geef Senna bijv. 1/3 banaan gepureerd of 4 ijsklontjes wortel (geen idee hoeveel dat is).
Ik dacht meteen aan de Hema, maar dta heb je al geprobeerd.. Hmm geen idee dan... Bijenkorf? Maar dat is vast erg duur. Of ga es op de markt kijken, maar dan moet je weer iemand weten die kan naaien...
Zo ben klaar met reageren, heb het eigenlijk ook heel druk... Wel vakantie nu, jippie! Misschien tot straks!
ik denk niet dat 4 x 200 een probleem is hoor...je kan anders misschien 200 water en 6scheppen proberen...zo heb je gewoon het aantal scheppen maar heeft ze het gevoel dat ze meer binnen heeft..als je erg twijfelt of onzeker over bent dan zou ik het cb even bellen morgenochtend. bij de leen bakker kun je ook altijd leuke gordijnen halen, of bij kwantum..is ook nog betaalbaar.. hoe vond raul de mango? mogen ze al mango btw?
ownee het was niet raul het was coco dr zoontje...hoe vond hij de mango? hoe heet je zoon eigenlijk? @ sabrina gefeliciteerd!
Dat heb ik hier precies hetzelfde gehad. De ene dag ging het goed andere dag krijsen. Judith heeft ook reflux ben toen een tijdje gestopt. Nu doe ik op advies van cb een half potje met 1 liga kaak erdoor heen, fijn prakken tot een vies moesje en dat vind ze heerlijk. Ze zeiden hier dat de kaak het zuur aardig opneemt, weet het ook niet precies maar het werkt hier prima. Ze zeggen ook bij reflux, liever kleine beetjes en vaker dan in 1 keer heel veel. Bedankt voor alle antwoorden op mijn vraag van 4 flessen 200cc.