He hier nou ook twee keer gehad na peer eten. Kreeg ze pukkels rond haar mond! Ik snap niet dat ze dat na peer eten kreeg, dacht dat peer heel onschuldig was. Nou niet dus kan dus wel degelijk nu ik van jouw ook hoor. Ze krijg hier helaas ook een eczeem dacht het al maar sinds ze fruit eet word het wel duidelijk. Mijn oudste heeft het ook, is niet erg maar wel jammer. Fijne avond nog, poeh morgen nog werken. Moet hier tussen kwart over 6 en half zeven wegrijden. Arme kinderen, neem ze in de pyama mee mijn moeder kleed ze aan moet een uur eerder beginnen. Omdat de mensen zo vreten met kerst.
Juist hier ook bij de mond. Ik schrok ervan. Hier krijgt hij geen peer meer. Ik houd het bij banaan en appel. Dat vindt hij heerlijk.
Dank je! Ik wist niet dat peer allergische reacties kon veroorzaken. Maar nu ik het weet ga ik met andere fruitsoorten experimenteren en dan zijn reactie afwachten. Ben benieuwd hoe hij op andere fruit reageert.
@ zonneschijn 31 dec ga ik testen als ik dan nie ongi ben. ben dan 3 dagen overtijd maar vraag me af of als je zwanger bent je bmm hoog of laag staat weet het nie meer nl
luuk kan ook niet tegen peer..krijgt ook weer eczeem. Kwantum heeft ook leuke gordijnen. Mineke Luuk krijgt nog maar 3 flessen voeding van 200 ml en 1 beker diksap en fruit en groente. Dus 4 flessen van 200 lijkt me prima genoeg.. Flex..tijdens je eisprong gaat je bmm naar beneden en gaat later is de cyclus weer omhoog. het kan nu zijn dat de ingang altijd een beetje open aanvoelt, maar dat komt omdat je er een kind hebt uitgepoept Nu we het over zwanger worden hebben.... ik zie vlademira hier nooit meer posten terwijl dat toch nooit te missen was Heb ik dan toch wat gemist? Liefs, paula
wist ik ook niet, heb juist vandaag peer gekocht voor Raúl. Vandaag pompoen gegeven, ging er redelijk in. Goede tip van het KDV gekregen om een beetje in z'n wangzak te doen, dan kan ie het goed proeven voordat ie het met de tong eruit werkt. Dat ging goed. Hij weet allen niet zo goed wat ie ermee moet doen maar z'n mond ging wel steeds weer open (bij de wortel ging ie stijf op slot). Ben benieuwd wat ik morgen in de luier vind Heb het uiteindelijk wel grof geprakt, dat Rapley heb ik geen geduld voor, blijf alles van de grond rapen... ha ha
OHHHHHHHHHH? Is ze zwanger? is er iets terug te lezen? welke pagina? *paula brandt van nieuwsgierigheid*
bedankt voor de reacties mbt het fruit meiden.... ik vind het toch allemaal maar lastig hoor... Evy heeft rode bultjes op haar wang 2 links en 2 rechts en op haar kin 1. Het zijn net kleine pukkeltjes. Was dit bij jullie ook zo Firstbaby en Mineke? Morgen maar weer wat anders proberen dan en ook wat liga erdoor heen prakken. Wat voor fruit geven jullie je kinderen nog meer behalve banaan en appel? En hoe geef je de appel? Wij geven trouwens ook nog 4 flessen van 190 met 6 schepjes voeding. Donderdag ga ik overstappen naar voeding nr 2.
Lieve meiden,ik wil ff melden dat ik weer zwanger ben! Het was helemaal nog niet gepland ik dacht zo als jinthe 3 jaar was haha maar die vlieger gaat hier niet meer op Het is nog ff wennen maar we zijn er wel dolgelukkig mee Als alles goed mag gaan ben ik 30 aug uitgerekend.. Liefs claudia..
OOH claudia! gefeliciteerd! De eerste juni mama weer zwanger! Fijn dat het wel welkom is! Hoop dat alles goed mag gaan. mamakaatje ik ben nogal een gemakzuchtige mama en geef alle fruit behalve peer dus..in potjes.. alleen banaan/peer maakte ik zelf en nu valt de peer dus weg. Appel lees ik dat meiden het wel koken? ja dan zou je wel moes krijgen. ik heb net al wat teruggezelzen van vlademira..zeer bijzonder
Claudia, wat super meid. Van harte gefeliciteerd! Wow he, een zwangere junimama. Woohoo . Blondie, weet niet waar je aan 't lezen was, maar hier is de link. Je moet dan wel een pagina of 10 lezen. Haar laatste uitleg was dat ze de foto niet op de pc kreeg. Persoonlijk geloof ik er helemaal niets van. Als er 1 handig was met foto's was t vladi wel. En dan nog plaats je niet de foto van een ander, maar zeg je dat 't niet lukt. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... start=5580
Claudia, Gefeliciteerd! Heb je vandaag getest? En hoever ben je nu? Leuk hoor! Flex, jij de volgende?
mamakaatje; rond haar mond echt grote, leken echt op puperpuisten. maar in haar nek allemaal kleine pukkeltjes. Maar rare was die puisten duren maar 1 dag ofzo, ze komen op en aan het eind van de dag zijn ze alweer half verdwenen. ik heb nou een potje mango gekocht, maar moet het nog proberen weet niet hoe ze daar op ga reageren. Ik doe appel ook uit een potje, je mag geen stukken geven want ik dacht dat gevaarlijk was. Moet het nog eens na zoeken.
Thanx ik heb gister en vandaag getest en 3 keer een lijntje wat net te zien is whaha.. ik ben nu 4 weken 2 dagen,en ik ben 30 aug uitgerekend