@ Linda: Jayden vond de mango lekker. Hij kreeg het alleen niet echt naar binne, was erg glibberig. De worteltjes gingen er beter in. @ Claudia: Wow, zwanger! Gefeliciteerd meid! Hoe voel je je? Wat ben je er trouwens snel achter als het niet gepland was. had je last van kwaaltjes? @ Ellen: Heb je Rapley helemaal opgegeven? Omdat je er geen geduld voor hebt? Of had je alleen gisteren even geen geduld? Het duurt inderdaad lang allemaal, en een rommel dat het er daarna is.... Maar toch vind ik het prachtig om te zien hoe mijn ventje zit te genieten en zelf de stukjes zit uit te zoeken wat ie in zn mond gaat stoppen... @ Moaatje: Gecondoleerd met je buurman, eng idee hoor, zo dichtbij. @ Joni: Nee, geen ervaring met RS. Maar sterkte ermee en beterschap! @ Zonneschijn: Is het forum nou zo verslavend dat je zelfs je eten aan laat branden? Foei! @ Sjoon: Als ik je niet meer 'spreek' op het foum, alvast een hele fijne verjaardag toegewenst morgen. Wel raar zeker om met deze tijd jarig te zijn? ik zou niet weten wanneer ik het dan zou moeten vieren... @ Flex: Leuk dat je een oplossing hebt gevonden voor het fruitprobleempje. Maar wel uitkijken dat papa niet weer een volle lepel in zn gezicht krijgt. (dat was bij jou toch)
@coco, ik vier het gewoon op de dag dat ik jarig ben, is ook altijd zo geweest, dus ik weet ook niet eens hoe ik kerst anders moet vieren! dat hebben wij van huis uit altijd gedaan, wie er wil komen die komt, en anders niet (of een andere dag) gaan we ook niet moeilijk over doen. hoewel bij mijn schoonouders het wel altijd in het weekend gevierd word, dat is zowel hier in de omgeving als in groningen (en friesland) waar mijn schoonouders wonen. ik kom zelf uit brabant, en daar is het meestal op de dag zelf.
Joni 80: Vervelend zeg zo lang een ziek mannetje. Beterschap! ik hoop dat het gauw over is. lekker dagje gehad zeg om mijn werk. Waren we om acht uur klaar met de kraam opbouwen kwam er een vrachtwagen aanrijden die de dwarse rij kramen omver reed. lekker zeg konden we weer overnieuw beginnen. Eerst de dingen uitzoeken die we nog konden verkopen en een nieuwe kraam, die andere was dwars door midden gebroken. Gelukkig had een hoop het overleefd, alleen de aardbeien en frambozen was gelijk sap. Dus heel de dag lekker met zijn allen bezig geweest met klanten weg werken, want pauze was er niet vandaag door de aanrijding helaas. Dus ben blij dat ik nou even zit. Allemaal een goede kerstdagen gewenst.
@ Mineke: Zo, lekker zeg, maarnietheus. Was wel even schrikken zeg, gelukkig heeft ie geen mensen omver gereden. Enne, vers vruchtensap is toch heel erg lekker? @ Sjoon: Nogmaals een hele fijne verjaardag voor morgen dan. En fijne kerstdagen uiteraard. Ik ga er nu vandoor. Even gezellig doen samen met mn man, hopelijk wil de kleine een beetje vroeg slapen... Het gebeurt niet vaak dat we allebei 's avonds thuis zijn. Zit nog te twijfelen of we Harry Potter gaan kijken of Rtl4. Fijne dagen allemaal. Ik kom vast nog wel even tussendoor aanwaaien maar weet niet wanneer.
lekker coco effe wat kijken samen Ja inderdaad gelukkig dat er niemand onder lag. De hele markt kwam kijken zo'n gedonder was het. ppppfffffff ik schreeuwde alleen wat een klootzak zeg. . maar ja was ook de enigste die het echt voor mijn neus zag gebeuren.
Je Sus Wat een eikel!Beter dat er geen gewonden zijn gevallen! Sjoon hele fijn verjaardag morgen, alvast gefeliciteerd! Ik zou nog even mijn verhaal vertellen: Maandag de stad in gegaan voor die ring di eik had gezien, komen in de winkel, hebben ze hem niet in mijn maat en nee konden ze ook niet aan komen volgens die vrouw... Balen balen, wilde hem graag, dus op zoek bij andere juweliers, maar dan was het prijskaartje gelijk een stuk hoger... Zo 2 uur door de stad gelopen, beetje teleurgesteld, komt me lief met de vraag: Wat wil je dan? Ja wist ik veel....ik zat met die ring in me hoofd, dus geen idee (ja, dan was het alleen een veel hoger bedrag dan dat we in gedachten hadden..)... Dus op een gegeven moment zegt die wil je dan de armband die eigenlijk bij de ring hoort of de oorbellen, maar ik had zoiets van laat maar, dit is niet leuk zo, ik had echt zo iets van koop het als je het me wilt geven!vraag het niet.... Toen kwam zijn nicht naar de stad, hoort ons verhaal gaat naar dezelfde juwelier, alleen een andere meid, en kan de ring WEL in een grotere maat bestellen! Ja super natuurlijk, maar hebben we daar 2 uur gefrustreerd lopen doen?! In ieder geval, dat was dus geregeld alleen konden we hem pas woensdag ophalen... Dus zegt mijn lief, ik wil je wel wat geven OP je verjaardag, dus ik zeg oke, maar dat hoeft niet hoor! Nee hij stond erop... Ok, weer rondgelopen, maar komt de vraag weer: Wat wil je? Geen idee was mijn antwoord, ik werd het een beetje zat, ik was beetje gepikeerd, ongesteld en wilde naar huis, vandaar mijn lieftallige antwoorden.. We kregen dus bonje en we hebben niks meer tegen elkaar gezegd tot de volgende ochtend op mijn verjaardag (ja dat was niet gezellig he), om 6.30 kwam Frits op, mijn lief ging er gelijk uit (huh, echt!) komt me een kusje geven van Frits en gaat hem eten geven... Ik blijf liggen tot 9.00, ben gaan douchen en toen ik klaar was, lag Frits op bed en zegt mij lief: Ik gaat weg... Ok, ga maar! Nee zegt die, ik ga voor jou wat halen... Oh, das wel lief...Mag ik je nog feliciteren, vroeg hij toen en toen moest ik wel even slikken want natuurlijk wil ik dat hij me feliciteert, het ging mij niet om het kado, maar de manier waarop het ging!... Nou alles vergeven en vergeten, hij gaat weg, komt anderhalf uur later terug, hij had heel wat winkels bezocht bleek dus...: Ik kreeg: Een grote bos witte en rode rozen, 22 stuks Een mooi boek van Frits (de weduwnaar van Kluun, wilde ik graag!) 2 appeltaarten we lekker! En hij wilde kaarten halen voor Il Divo, maar dat waren rot plekken, du smocht ik naar Beyonce als ik wilde, maar daar heb ik van afgezien, omdat ik sommige nummers heel mooi vind en sommige totaal niet van haar cd's, dus zei ik dan zoeken we wel wat anders! Vond het wel heel leuk, ben gek op muziek! Nou ik helemaal blij, hij was dus toch nog met iets origineels gekomen, zonder te vragen ! Krijg ik s'avonds een klein leren portemeneetje (ik dacht weer een van zijn grapjes): Hier nog iets voor jou...Zitten er de oorbellen in die bij de ring horen! Oh zo mooi en oh zo lief! Ik heb hem ook heel veel bedankt en was blij dat mijn verjaardag zo leuk is geworden! We hebben het wel even uitgepraat, waren allebei gefrustreerd door die stomme trut (sorry) , als ze gewoon die ring had besteld, hadden wij niet 2 uur lang doelloos rondjes hoeven lopen om iets te zoeken en hadden we ook die mis communicatie niet gehad en waren we happy naar bed gegaan hahaha... Dus helemaal goed gekomen! Sorry voor het lange verhaal, maar dan snappen jullie het hahaha
Merry christmas! En ik ga nu toch twijfelen,me die goedkope zwangerschapstesten,een lijntje wat ik net kon zien,en met de predictor testen weer negatief wat denken jullie? Liefs claudia en jinthe!
Ik zou gewoon even afwachten maar jah dat is makkelijk gezegd door mij, snap dat je het wil weten. Je kan na de kerst ook even een testje bij de huisarts laten doen. kleintje86: Nou zeg wat een verhaal, snap wat je helemaal bij ons gaat het ook weleens zo als we gaan winkelen. Inderdaad dom mens, plaatst ze dan even goed kijk had jullie een hoop gepieker gescheeld. Fijn dat je zulke leuke kadootjes heb gekregen! Zou ik ook wel willen. pfff hier vanavond pap gemaakt van de laatste fles met bambix. Dat is een klus zeg, ze vond het maar zo zo ook. Ik had 200cc gemaakt maar ik denk dat ze amper de helft op heeft nou maar duimen dat ze lekker ga doorslapen erop. Ze doet hier haar mond ook niet open als ik haar voer, ook niet met fruit en groente helaas moet altijd hard duwen. Ik heb echt het idee dat ze het nog niet kan. Ben het wel gewend bij mijn andere dochter heb ik bijna tot 1 jaar zitten duwen, totdat ze op een dag ineens haar mond open deed wat een wonder was dat. Ze kan hier sinds een week hardop lachen echt super grappig, hier moet gelijk heel de familie lachen we zijn het nog niet gewend. Echt super laat volgens mij, was al bang dat ze alleen geluidloos kon lachen. Hebben jullie ook een loopstoeltje, ze vind het hier echt super leuk! Mag eigenlijk nog niet maar doe het maar kort. Welterusten allemaal.
Nou ik denk dat Frits er eentje krijgt vandaag van mijn ouders! Ik kreeg de hint dat het een kado voor Frits is, maar daar moet blijven.... Gister was mijn broer er en toen ik vroeg is het een loopwagentje begon hij te lachen en zei: Ik zeg niks! Weet ik genoeg hahahaha
Hier zijn we gister in slaap gevallen tijdens Harry potter. Ik schrok wakker en zag dat mijn man ook sliep. (we hebben zo een lekkere loungebank) Dus ik vraag mijn man of we niet beter in bed verder kunnen kijken? Hij vond het prima, want hij wilde wel de film afkijken (ik geloofde er niets van). Toen we eenmaal in bed lagen sliep hij gelijk. Dus ik heb de tv uitgezet en we zijn lekker vroeg gaan slapen. We waren beide kapot. Danny heeft geslapen tot 9:00! Kan mijn geluk niet op. Claudia: Gefeliciteerd. Wat vind je ervan? Persoonlijk zou ik erg schrikken, maar dat komt omdat ik er gewoon niet klaar voor ben. Ben wel erg blij voor jou en jinthe. Kleintje: Ik kan je erg goed begrijpen. Vind het ook vervelend als mijn man vraagt of ik wat wil hebben soms. Ik vind het leuk verrast te worden, maakt niets uit met wat. Maar wel lief hoor dat je vent uiteindelijk toch nog leuke dingen voor je heeft gekocht. Fijne feestdagen voor iedereen!
Ik ben zelf niet zo positief over een loopstoeltje. Ik merk in mijn omgeving dat kindjes die niet in een loopstoel hebben gezeten sneller zelfstandig leren lopen. Maar goed, elk kindje is natuurlijk anders en ontwikkelt zich anders. Op het cb hadden ze ook gezegd dat een loopstoeltje wel mocht maar niet te vroeg en het liefst niet te lang.
Kleintje, inderdaad niet fijn zulke ruzies... Zou ons ook kunnen overkomen, maar gelukkig heeft je vriend het goedgemaakt met mooie verrassingen! Claudia, geen idee meid, hoe het zit met die testen. Nog even afwachten denk ik. Lijkt me ook vreemd als het nu niet raak zou zijn, ben je net een beetje aan het idee gewend... Of hoe voelt het voor jou? Firstbaby, wel lekker zo lang slapen. Mis het hier ook wel hoor. Vaak "gooien" we Senna weer terug in d'r wiegje als ze om 7 uur komt voor een flesje en dan slaapt ze weer verder (meestal). Mijn man is ook wel zo lief om op te staan smorgens vroeg, hij is een ochtendmens en ikke helemaal niet. Mineke. leuk hoor dat hardop lachen! Onze baby'tjes worden steeds meer een echt mensje hè?! En wat een verhaal van die vrachtwagen pff... Sjoon, gefeliciteerd met je verjaardag! Moaatje, wat naar van de buurman, lijkt me inderdaad niks zo vlak voor kerst (op een ander moment ook niet trouwens...). Coco, lekker avondje samen gehad? En wat was het geworden Harry potter of niet? Iedereen een fijne kerst!
Kleintje: leuk he als je man/vriend zelf een cadeautje verzint ipv te vragen. Volgens mij zijn ze vaak bang om het verkeerde te geven, hier ook zo eentje Heb met kerst ook een leuke verrassing gekregen, een paar bedels voor m'n armband. En dat zonder te vragen Mineke: dat is wel schrikken zeg! Dat schaterlachen is echt leuk, wij liggen ook steeds in een deuk als Raúl dat doet. Coco: Rapley leek me leuk voor hem omdat ie zo nieuwsgierig is. Echt alles verdwijnt in z'n mond behalve eten... Vind ie niet zo interessant of zo, de stukken pakt ie wel maar gooit het gelijk weer weg op de grond. Gisteren maar weer pompoen-prakje gegeven bij mijn ouders en het meeste drukt ie met z'n tong weer uit z'n mond. Terwijl met rijstpap is ie net een vogeltje, als de lepel komt mondje wijdopen. Ik ga morgen eens peer proberen, kijken of ie dat wel leuk/lekker vind. Gisteren voor het eerst in een campingbedje geslapen toen we bij m'n ouders gingen eten. Overdag lukte het niet om te slapen, steeds maar gillen omdat ie op z'n buik draaide. Vanaf 7 uur lukte het wel. Iemand vroeg gisteren naar slofjes. Wij hebben hele leuke stoere puma's gekregen, gisteren voor het eerst aangedaan met een spencertje en een ribbroek. Hij zag er zo stoer uit, dan lijkt ie gelijk heel groot, alsof ie zo op kan staan en weglopen
Nou hier klopten de testen dus,maar hoe ik nou aan die positieve kom? Ik ben helaas vanmorgen toch heel erg gaan vloeien, @Firstbaby,ik ben er ook niet aan toe,het was een ongelukje,en nu heel erg gaan vloeien,het was wel heel erg welkom geweest,al hoor ik nu dat de DA testen dus vals positief kunnen geven..dat heb ik nu blijkbaar gehad Sorry dat ik niet ff op iedereen reageer,voel me er toch een beetje rot onder! Iedereen een hele fijne kerst,geniet lekker met de kleine hummeltjes,doen we hier ook erg Heel veel liefs claudia en jinthe..
claudia: He zeg wat moet ik daar nou weer opzeggen. Ik kan begrijpen dat je je rot voelt. Leef met je mee. Dikke kus
Frits zijn eerste tandje komt door! Leuk kerstkado he! En gister bij mijn ouders heeft hij een loopwagen gehad, oh wat hebben we gelachen, hij vond het fantastisch al die knopjes met geluidjes! Hij blijft wel daar staan, hebben meer ruimte en plavuizen, dus 1 x in de week mag hij ff crossen hahaha