De beste wensen allemaal meiden! Esmay was bij me ouders en ze zeiden dat ze erdoorheen was geslapen ik was bij me broer 10 min bij esmay vandaan
hey dames! ik maak me zorgjes hannah heeft koorts nu al 39.5 en ze slaapt best wel veel ze kwijlt ook en de kwijl is dikker dan normaal zeg maar ik zal zo dokter bellen het lijkt ook wel of ze niet echt kan drinken hopelijk zijn het tandjes!
lijkt haar tandjes wel esmay kwijlt ook veel en slaapt veel nu nog geen mkoorts maar lijkt er wel asan te komen. sterkte met je meissie
Ruben kwijlt ook weer veel en daar komen tandjes aan. Als jij je zorgen maakt gewoon de dokter bellen. beter te vaak dan een keer te weining
Leuk hoor, vaste voeding. Mocht net voor de 6e dag op rij de poep uit haar oksels vegen . Blijft dit zo? En hoe doen jullie dit?
Beterschap voor hannah! Hier ook 2 dagen koorts vandaag zelfs 40.0! Schrok me dood. We waren gisteravond naar de spedpost geweest in het ziekenhuis. Ik had gebeld en vertelt wat er aan de hand was en ze vond het verstandig dat dedokter hem zou controleren. Toen de dokter zijn ademhaling hoorde dacht hij gelijk aan astma/bronchites. Maar gelukkig waren zijn longen in orde. Al zijn luchtwegen zitten dicht.. neus zit dicht..waardoor hij moeite heeft met ademhalen. Eergisater slecht geslapen en afgelopen nacht was ECHT een ramp! Nou maar hopen dat het beter gaat komende nacht. HIj krijgt neusspray, luuf, zetpillen. Vind het zooo zielig.
sterkte met alle zieke kindjes... Firstbaby: voor het eerst 40 graden is wel schrikken moaatjever extra drinken staat hier http://www.borstvoeding.com/voedselintr ... lands.html in combi met bv pas na 9 maanden. Rapley doe ik als het uitkomt zeg maar. Een stuk banaan levert een vies gezicht op en beland op de grond. Terwijl ie gepureerde banaan wel heerlijk vind. Mamakaatje: wat hier ook heel goed ging is appel met liga gepureerd. Had wel de appel een paar minuutjes gekookt. M'n schoonmoeder vond dat ik daar wel mee moest uitkijken omdat elk kind appelmoes lekker vind en ze dan geen groente willen eten. Dat zal wel loslopen. Met kerst zat ze hem wel een stuk cake in z'n mond te doen, gelukkig spuugde hij dat zo uit. Ik was wel boos.. Dat gebemoei elke keer Linda: hier nog zo'n spook en een zombi Vannacht zovaak eruit geweest en overdag slaapjes van niets. Ben ook helemaal gaar....
ja ik heb gebeld moest haar in de gaten houden of ze goede natte pampers heeft ze heeft flesje leeggedronken om half 4 gelukkig koorts is weer gezakt ze heeft nu 38.8 en ze is wel een stuk vrolijker dan zostrax
@xxx1974 hopelijk gaat het bij jou vannacht ook beter! en fijn hea die schoonmoeders...die van mij wilde noa slagroom geven...ik vond het niet goed en heb dit ook gezegd...wordt ik een beetje vaag aangekeken zo van nou ze mag ook niks...ze is pas 7 maanden! doe normaal man...en cake...ongelofelijk....ik vind zowiezo dat ze gewoon aan de moeder moeten vragen of aan de vader natuurlijk...of ze iets wel of niet mogen en niet zomaar in de mond stoppen....ik kan daar echt heel boos over worden..
iedereen met zieke kindjes beterschap! hopelijk gaat t snel beter en het belangrijkste is luister naar je eigen gevoel! als je het niet vertrouwd gewoon direct de dokter bellen...
Wat blijft het toch naar he al die zieke kindjes... veel beterschap! O ja voor wie weer een voorraad luiers nodig heeft..... bij de AH zijn de pampers JUMBO verpakking in de aanbieding van ong 18 euro nu voor 12 euro ongeveer.... Weten jullie wat het verschil nu tussen active dry en dry fit is? Welke luiers gebruiken jullie nu? Wij hebben pampers en huggies. De pampers zijn voor de nacht niet voldoende bij Evy, maar de huggies redden het wel om haar droog te houden.
Hier had het niet met vaste voeding te maken, poep word wel anders maar hier is het heel erg geweest met tandjes krijgen ze bleef maardoorlekken. Het kan ook zijn dat je een maatje groter moed met de pampers. Succes met verschonen. mo1978: Beterschap met je meisje. Mamakaatje: active fit is eigenlijk voor overdag, schijnen de kinderen beter in te kunnen bewegen. En baby dry is voor de nacht, zit een extra laag in om alles op te nemen. Ik gebruik baby dry zowel dag als nacht, die bevalt hier wel maar dan heb ik echt al maat 4+ nodig. Ik had pas een pak active fit gekocht maar daarmee lekte ze telkens door, niet erg maar dat net haar luierhempje vochtig was maar niet echt nat vond het niet fris. Dus ik zeg koop baby dry, maar het liefst heb ik ze van lidl maat 4 die vind ik nog beter vooral 's nachts.
hallo Ruben is zo goed als opgeknapt. ik wordt zo opgehaald door mijn papa want ik blijf daar slapen vannacht met Ruben want morgen heb ik clubkampioenschappen paardrijden. heb er echt zin in. verder ben ik gister naar het kerstcircus geweest met mijn werk. was echt heel erg leuk. was in carre
ik ben ook met mijn laatste pak maat 3 bezig...die begint nu echt aan de krappe kant te raken..dan stap ik op maat 4 over...ik gebruik ook vooral baby dry...die zijn een stuk goedkoper en heb niet echt het idee dat ze veel meer kunnen bewegen als ze activ fit aan hebben...ik denk dat het gewoon een verkooptruq is..ik gebruik namelijk nu activ fit overdag en baby dry snachts...baby dry wordt hier ook wel overdag gebruikt hoor...het maakt allemaal niet zoveel uit volgens mij...ik heb idd ook dat het rompertje soms een beetje vochtig is...volgens mij is dat gewoon het teken dat ze niet meer genoeg opnemen...dus tijd om naar maat 4 over te stappen @ ilona succe smet paardrijden morgen! en fijn dat ruben weer beter is! @ mo1978 fijn dat het weer wat beter met hannah gaat en dat de koorts en stuk gezakt is! hier vannacht weer raak... madam wilde om 5 uur een fles... daarentegen liet ze ons lekker tot half 10 slapen....heerlijk...tijden niet meegemaakt...
Dames, bedankt voor jullie lieve woorden. Beterschap voor alle andere kindjes. Ik weet hoe het is om je kleine zo te moeten aanzien. Hier nog steeds hoge koorts. Hij heeft kleine rode oogjes en loopt de hele tijd te kreunen. Groente en fruit wil hij niet. Maar de borst pakt hij wel erg goed, dus hij krijgt voldoende binnen.
Esmay heeft maatje 4 @zieke kindjes beterschsap @ ilona wat fijn dat het wat beter gaat met je kleine man en succes morgen