prima schema, tot 15:00 lopen we gelijk op, alleen krijgt Luuk een bekertje diksap (200cc). zo redt ie het prima de komende 2 uur. Die fles van 16:00 heb ik niet. Luuk krijgt om 16:30/17:00 groentehap en rond 18:30/19:00 de laatste fles...en dan begint het riedeltje weer van voren af aan wij zijn niet bewust bezig voor een tweede maar laten het op zijn beloop...Is het raak is het prima, is het niet raak ook. Zit net in de eerste cyclus na de zwangerschap.
Spannend hoor, allebei! Even een vraagje als ik mag, hoe vaak slapen jullie kindjes nog overdag, en hoe lang dan, ik zag net een 'eet' schema voorbij komen, dat is bij mij ongeveer wel gelijk, 4 flesjes en 1x fruit en we beginnen nu met 1x groente, maar slapen dus? Gr. Cellie.
bij mij na de fruithap en na de middagfles en dan de laatste dagen rond half 5 ook nog heel eventjes..
Heee Cellie, Leuk je hier weer te spotten! Babet is een slaapkopje hoor. 's Avonds gaat ze rond 9 uur slapen. Ze slaapt dan door tot 08.00. Ze krijgt dan direct voeding, en dan slaapt ze tot een uur of 10.00. Daarna gaat ze rond 12.30 weer slapen. Dan meestal een uur of 3 a 4. Daarna doet ze rond etenstijd vaak nog een slaapje van een uur ongeveer. Ik vind het zelf vrij veel. Of valt het mee in vergelijking tot andere kindjes? Ben gisteravond weer ongi geworden. Ik had het de laatste dagen echt niet meer verwacht. Had allerlei zwangerschapssymptomen. Vond het ook wel een teleurstelling, ook al zijn we niet gericht aan de klus. Cellie, wij willen ook wel voor een tweede gaan. Maar de eerste maanden laten we het wel op zijn beloop. Hebben sowieso geen voorbehoedsmiddel meer gebruikt na de bevalling, dus dit was ronde 5. Ik zie wel hoe het loopt. Heb je nergens meer een kriebeltje om er toch nog een keertje voor te gaan? Al kan ik me goed voorstellen dat je compleet bent met 5 hoor.
@cellie leuk dat je er weer bent! slapen heb ik geen schema in want hij slaapt maar 2x een half uur op een dag en snachts komt hij ook maar krijgt dan geen eten.
Esmay slaapt na elke voeding 1 a 1½ uur behalve gisteren dan vannacht moest ze oook alk paar keer huilen ze viel dan ook zooo weer in slaap zal wel een nare droom zijn geweest
hahhahaha, dat denk ik ook. De dagen zijn voorbij gevlogen. Nu zit ik hier op de laptop, mijn vriend is werken en er is een pak sneeuw gevallen... straks maar even met mijn buurmeisje een sneeuwpop bouwen Ik moet er straks nog wel doorheen. Ik moet naar het CB. Wij denken dat Suzanne nu 7,5 kilo weegt. Hoe we dit weten? Eerst ga ik op de weegschaal staan, dan met Suzanne. Aftrekken en je weet ongeveer wat ze weegt. Je moet rekenen op 200 gram kleertjes. Dit trek je er ook van af. zo komen wij op het gewicht uit (ongeveer dan). Meestal zitten we wel goed. Hier hebben we 't draaien en rollen ook ontdekt. Leg je haar in de box neer, loop je weg en is mevrouw een kwartslag gedraaid. Echt grappig om te zien.
Hoi allemaal Er is weer gezellig veel geschreven. Moaatje: Jammer dat je ongi ben geworden. Bianca: Succes met een sneeuwpop maken, hier ligt daar echt te weinig voor helaas. Iedereen een fijne dag. Ik ga zo naar school de traktatie brengen, min zoontje trakteert een potlood met gum en soesjes. Alleen de soesjes heb ik te laat uit de vriezer gehaald, heb ze nu maar even op de verwarming gezet.
fl3xgirl: Hier ook een onrustig nachtje, gisteren had ze ook een beetje koorts en een rare rauwe hoest. Misschien is Esmay ook niet helemaal lekker? Hier was het niet heel hoog gelukig 38,4.
hey dames! alles goed hier hannah is alweer btr alleen wil ze de laatste fles savonds niet meer zijn er nog meer kindjes die nog maar 2 flessen krijgen en hannah wil smorgens ook niet echt fles tis niet een flessenkind denk ik maar goed ze heeft togh nog wel flesvoeding nodig
hannah doet ook nog 3 a 4 slaapjes meestal van 3 kwartier en smorgens wil ze nog wel een anderhalf uurtje slapen
Volgens mij is 5x 180 cc prima hoor. Op een gegeven moment gaat er toch een fles af. Ik heb alleen geen idee wanneer. Op hoeveel flessen zaten jullie kindjes met bijna 5 maand?
wij 4 flessen en met 7 mnd moeten we naar 3 flessen en dan 500 cc per dag dus 2 van 200 en 1 van 100 cc met daarbij brood
nou dat red ik hier niet hannah wil de avond fles niet meer smorgens krijgt ze 200 12 uur ook 200 en ik ga maar probere nof ze pyamapapje wil na het warm eten voor het op bed gaan
Hai hai allemaal! Beetj druk gehad, vandaar de afwezigheid! Wat jammer Moaatje, volgende x raak misschien?! Gelukkig zijn de zieke weer wat beter, vorst moet toch gezond weer zijn zeggen ze! Frits trekt en duwt zichzelf vooruit, hij gaat de hele kamer door en likt daarna de tafelpoten af ... Zijn tandje komt nu goed door! Schema: 9.00 bambix (210 cc melk) 10.30 Fruithap (eet heel potje) 12.30 1 boterham (korst wordt gesabbelt) en ong 150 cc melk (maak 180) 16.30 koekje/wafeltje met drinken (water etc) 18.00 Groentehap (heel potje) en yoghurt (klein potje) 19.30 laatste fles 180 cc met rijstebloem. Potje heb ik even als hoeveelheid gebruikt om te laten zien hoeveel.