ik heb geen idee firstbaby! is danny ook de 18e geboren? wat is het stil hier! best druk he met zon kindje ? hier is het even stil effe rust...
zo ben weer lekker thuis heb net even gedouched en moest ook nodig plassen dus in de douche dan maar zie ik dat ik bloed in me urine heb (waarschijnlijk) maar kan ook van het vloeien komen had gisteren wel moeite met plassen deed pijn en was steeds weinigdus d8 toen al ow een blaasontsteking ff maandag de ha bellen en nu zie ik dit! ga zo voor het plassen eerst even spoelen en dan in een een beker plassen en kijken of het idd roze is bah....
@schaapje: heel erg herkenbaar je gevoel bij de visite zoals je beschreef. Ik heb het zelfs bij de oma's die elke keer aan de kleine willen zitten en oppakken. Ze vragen het wel netjes maar toch moet ik er erg aan wennen en denk ik heel snel 'geef maar weer aan mij'... Ben benieuwd of dat spul helpt voor de stoelgang. Vandaag had ik tranen in m'n ogen, heb een half uur op de wc gezeten @ bwtje: wat zijn die Lilypads dan? Ik slaap idd met BH maar zit elke keer verkeerd als ik wakker wordt. Zaterdag waren er 3 opa's en oma's op bezoek, hij was s avonds toch van slag door al dat gepraat en geknuffel. Vandaag veel geslapen. Het ritme is weer een beetje zoek. Nu heeft ie moeite met in slaap vallen. Hij drinkt ook onwijs veel maar spuugt ook veel weer uit. Ben benieuwd hoe lang hij vannacht slaapt. weltrusten allemaal
goeiemorgen dames! Wij zijn gister naar de kermis geweest, madam had al die tijd lekker geslapen Maar wat wil je met continue muziek haha Toen we uiteindelijk rustig gingen zitten op een terras was het weer tijd en werd ze wakker. Dus even drinken gegeven en we konden weer! Geslaagde dag dus en gelukkig ook droog.. @ xxxx1974 hier een link over lilypadz http://www.naturalchild.co.uk/acatalog/info_LPBP.html Omdat het nu nog vroeg is want ze adviseren 4-8 weken, merk ik ook dat mijn toeschietreflex nog erg sterk is dus soms nog wat doorlaat maar ja je lekt niet..hij houdt het nog tegen..dus ff droogdeppen en weer vastmaken, maar verder houdt hij het dus tegen en vooral 's avonds geen bh ! heerlijk Op MP heb ik ze nieuw gekocht zijn nog steeds nieuwe te koop! succes
Goedemorgen, Hier weer een onrustige nacht achter de rug. Kleine bleef huilen. We hebben haar toen maar bij ons gelegd. Wil ik haar vanochtend aankleden, heeft ze allemaal rode vlekken op haar buik en onder haar luier. Dus ik net de dokter maar gebeld, zegt die assistent is het geen luieruitslag. Nou dan zit het niet op haar buik neem ik aan. Dus nu moet ik om half 12 even langskomen. Maar nu achteraf voel ik me net een overbezorgde moeder.
kyansa: toch maar even laten checken voor de zekerheid toch! flex: hoe is het nu met je urine? xxxx1974: rot zeg dat je nog zo'n last hebt van je stoelgang, weet helemaal wat je doormaakt! Hier ben ik er (even afkloppen) eindelijk vanaf. Heb een paar dagen lactulosesiroop gedronken en opeens kwam het los, ga nu netjes iedere ochtend.. Had zaterdag voor de zekerheid nog een pakje Microlax gekocht (van die klysma's) maar is gelukkig niet nodig geweest..
Flex hopelijk is het geen blaasontsteking, heb je de ha al gebeld? xxxxx: ik merk het ook als we veel bezoek hebben gehad dan is Yenthle ook een beetje uit haar doen, ze slaapt dan de volgende dag erg veel, amar gelukkig is het hier niet elke dag. bwtje: wt heerlijk dat ze gewoon door slaapt op de kermis, konden jullie lekker je gang gaan. Kyansa: Wat vervelend dat ze maar bleef huilen, ik ben benieuwd wat die rode vlekken zijn. en tja daar zijn we moeders voor om overbezorgd te zijn over onze kleintjes, ik hoop dat het mee valt. Onze kleine heeft volgens mij sávonds haar huiluurtjes, je kunt er bijna de klok op gelijk zetten om half 10 wordt ze wakker en wil niet meer slapen en huilt alles bij elkaar, dit houdt ze dan vol tot de laatste fles en wanneer ze deze heeft gehad gaat ze zonder een kik te laten horen slapen. Je weet dat het er bij hoort maar vind het wel erg vervelend omdat ik s'avonds wel weer wat voor mijzelf wil doen, maar ik eindig de avond vaak met de kleine op schoot of op bed. Laten we hopen dat het een fase is en dat het gauw op houdt.
hier huilt ze eigenlijk de hele dag wel als ik haar niet oppak.. ik denk dat ze overdag in totaal iets van 4 uurtjes slaapt en voor de rest ben ik met haar aan rondlopen in de kamer of ligt ze aan de borst.. Ik ben ook nog maar 2 keer uit wandelen geweest met haar sinds ze geboren is omdat ze zo huilt.. Heb wel vaker een poging gedaan maar ze blijft krijsen als ik met haar ga lopen in de kinderwagen. Nu heeft ze half 9 tot half 10 de borst gehad en nu ligt ze nog te janken. Zou onderhand wel willen douchen en wat eten maar ze krijst echt vreselijk dus douchen doe je dan ook niet echt op je gemak.. zal het morgen eens overleggen op het cb..
Dat is wel vervelend zeg! had jij ook al een draagzak of niet? want hier winnen ze het toch vaak niet van en dommelen heerlijk in slaap en dan heb je toch je handen vrij Hier ligt madam alweer te slapen..'s avonds is het echt even drinken en weer lekker in slaap vallen dan is ze ook echt niet wakker maar komt wel voor dr voeding..maar leg dr erna dus gewoon weer in.. Wel op dr zij want op dr rug word ze gelijk onrustig zwaaien met armpjes en volgens mij gaat haar buikje dan ook opspelen dus vandaar op dr zij.. Overdag word ze wakker ik verschoon indien nodig en anders gelijk de borst, even in de box even op schoot misschien nog wat dingetjes doen met dr..maar dus even het eten laten zakken omdat het anders teveel opspeelt bij dr als ze wakker is! En daarna nog inslaapval borst of ook wel het toetje..dit is dus alleen overdag, maar soms ook zonder borst inslaap vallen..en dan op dr buik in de reiswieg beneden.. Maar tussendoor is ze niet vervelend ofzo gewoon wakker en wil natuurlijk wel aandacht..en met de krampjes valt het ook wel mee heb het idee dat ze die nu toch al even niet meer heeft gehad! Dus hopelijk blijft het zo..
Ik heb een draagdoek van een aantal meters Hier zit Eva bij mij in de draagdoek : We gingen toen naar de markt toe..
Ahhhhh bwtje wat lief! Ik heb een mini-monkey, vind ze ook geweldig. Maar als ze echt hysterisch is (wat dus vaak zo is) werkt dat ook niet meer.....
hee bwtje, we hebben precies dezelfde draagdoek! Heb ook de limegroene met regenboog. had je niet een eigen ontwerp, met tekst? Of heb je er 2? Meryem, wat vervelend joh dat je meisje zoveel huilt. Inderdaad goed idee om met cb te overleggen. Hoop dat ze wat tips of ideeën hebben. Kyansa, en al terug van de HA? Sunflower, hier ook savonds huiluurtjes, ze wil dan ook veel vaker drinken. Zit j met flesvoeding aan vaste tijden of is dat ook op verzoek, net als met bv?
zover ik weet kun je altijd kiezen of je op verzoek of vaste tijden doet zowel bij bv of fles.. hier 2 x voor op verzoek gekozen Ik heb deze draagdoek bij draagdoek.nl kopen, ik had deze voorkeuren die kon je toen doorgeven.. En ik heb het mutsje laten maken ook maar wil nu een nieuwe..want ja er staat sem op en anno 2005 dus ja dat klopt niet meer he hihi maar leuk dat je dezelfde hebt lukt het knopen je al met al die stof hihi
Onze kereltje heeft zich de afgelopen dagen goed gedragen. Hij slaapt behoorlijk veel of hij houdt zichzelf bezig met zijn handjes of zijn speentje. Hij kreunt of sabbelt hevig op zijn vingertjes als hij honger heeft. Dan weet ik dat hij honger heeft.
Hier liggen beide dames weer te slapen haha lekker rust zo Eva ging na de voeding alweer slapen, wat een slaapmuts! Vind het dan wel weer gezellig als ze weer wakker is..maar ja dat is weer afwachten om 12h heeft ze drinken gehad, en om max 4h moet ze dus weer komen..maar zal wel eerder zijn! En met avondeten wil ze natuurlijk weer wakker zijn dus ben benieuwd hoe ze dit gaat doen hahaha Het zonnetje schijnt ook weer heerlijk vandaag zo maar even de tuin in!