Mamakaatje: Dank je. Ik heb niet echt gemerkt dat hij last had van zijn oortontsteking. Sinds hij de antibiotica krijgt is hij weer de oude. Behalve het drinken dan. Linda: Bedankt. Hij is inmiddels weer lekker vrolijk en speels als voorheen. xxxxx1974: Ik dnek dat het slechte drinken wordt veroorzaakt door de medicijnen die hij krijgt. De antibiotica en de neus- oorspray zijn beide best sterk voor zo een klein lichaampje. Voordeel is wel dat ik weer een flinke voorraad in de vriezer heb liggen. Moaatje: Ik heb de kinderarts niet gebeld omdat hij toch weer ruim 5 min. aan de borst drinkt en gister ook nog eens 100 gram fruit heeft gegeten. Groente wil hij niets van hebben. Vanavond maar weer eens beginnen.
ik ben fulltime huismoeder heb drie kids 1 van 8 jaar 1 van 4 jaar en hannah strax als de jongste naar de psz gaat wil ik ook weer wat gaan doen heb het nu te druk om te werken handjes vol aan de kids hihi
Ik werk bij de gemeente als juridisch beleidsadviseur. Op dit moment voor 24 uur, maar het is de bedoeling dat ik weer voor 32 uur aan de slag ga.
Kan ik me goed voorstellen hoor. Wij hebben ook besloten dat als wij over een aantal jaar voor een 2de gaan, dat ik er dan een jaar of 2 tussenuit ga. Niet alleen voor mezelf, maar ook voor de kids.
ja kan me idd ook wel voorstellen hoor mo..vind t al druk met 1 kind laat staan met 3.. ben gister trouwens met noa voor het eerst wezen babyzwemmen...echt super leuk! noa vond het ook heel leuk...lekker spetteren in het water..en allemaal liedjes zingen enzo...en de andere kindjes vind ze ook heel interessant.. ze viel thuis als een blok in slaap..hhihi willen jullie trouwens vanaf 12 januari op noa stemmen op www.ikbendeleukste.nl je kan haar zoeken onder noa mantel geboren 8 juni 2008 alvast bedankt! tegen de tijd dat het stemmen begint zal ik het jullie nog n keertje vragen maar jullie kunnen nu al haar profiel bekijken daar staan ook wat foto's op... ik kan hier geen foto's op het forum plaatsen omdat ik op de een of andere manier alleen met de laptop op deze site kan, met de andere computer kan ik niet inloggen en daar staan dus alle foto's op..
http://www.ikbendeleukste.nl/ikbendeleu ... Details.do volgens mij is dit de rechtstreekse link naar noa's pagina.. @firstbaby fijn dat danny weer beter is!
@moaatje mij zoontjeheeft nu 2 tandjes onderin vorige week zondag de 1e ondekt en maandag de 2e maar hij zevert zoveel en is zeurderig maar dacht dat de volgende pas rond 9 maanden kwamen. ik werk 20uur als slagerij meedewerkster!
mijn dochter heeft er nu ook 2 mij nandere 2 dochters kregen na dat ze de 1ste 2 hadden de anderen ook best snel achteraan rond 7 en halve maand waren de andere 2 er al door
nou die link is volgens mij fout, jullie kunnen haar dus gewoon vinden onder noa mantel, beverwijk 8 juni 2008 @ mo 1978 ik ga ook op hannah stemmen