Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Heb op Noa en Hannah gestemd!

Linda: Dank je.

2. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Waar zat ik met mijn hoofd gisteren zeg. Wat een geleuter.
    Waar het op neer kwam, kennen jullie een goede handcreme, omdat ik last heb van kloven.
    Die lap tekst was echt overdreven.
    Linda, dank je voor de tip, ik ga er even kijken.

3. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Mo, wat een prachtige meiden heb je toch. Zwijmel helemaal weg bij die volle bos haar van Hannah.

4. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    haha dat heb ik ook regelmatig moaatje.
    ik vertel regelmatig meer dan nodig is.

5. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @firstbaby bedankt voor het stemmen!

6. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    He meiden alles goed? Hier gaat het harstikke goed,ik zie jinthe's eerste tandje haast doorkomen :D

Hier afgelopen zondag een echo gehad,maar was niks te zien..
    Ik was best opgelucht,heel raar om te zeggen,maar wil eerst mezelf een beetje op een rijtje hebben afgevallen etc..

Ik had ook jinthe opgegeven voor ik ben de leukste haha ff zoeken waar ik de link heb gelaten :D

7. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    mamakaatje ~ Leuk beroep zeg, lijkt me erg leuk om te doen.

eevita~Lekker dat je weer zoveel energie krijg dat je weer lekker weg kan gaan!

mo1978~Wat een knappe dochers heb jij zeg!

linda~claudia~mo1978~Nou als er drie juni baby´s mee doen dan moet er toch zeker wel eentje winnen. Maar ik vind ze allemaal leuk hoor moet ik eerlijk zeggen. :D

Moaatje~Ik vind je gezwam wel interessant hoor, hier ook kloven snap hoe irrtitant het is. De soesjes waren op tijd ontdooit gelukkig. :)
    Judith is hier nog niet helemaal de oude. Vreselijke zielige billen, heeft ze nu sinds twee dagen. Als ze gepoept heeft begint ze vreselijk te krijsen. :cry: Dus nu zodra ik gekrijs hoor kom ik met een luier aangerend maar ga heel lastig want ze knijp haar billen bij elkaar van de pijn. Denk dat er een tand aankomt want ze heeft het nog nooit gehad. Maar voel niks boven. :(

8. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Ah wat een lieve foto's voorbij zien komen, echt meissie meissie ! :D

Moaatje, ik was me handen ook vaak hoor, deed ik al, maar nu is wel het erger geworden... merk het ook aan de droge handen die ik heb idd!

Veel succes met de stemrondes! :thumup:

Ik ben op dit moment ook huismoeder, love it! hahah maar wil als de kleine wat ouder is toch graag weer aan de slag voor de toekomst plannen! Wil graag een mooi huisje kopen en dan zullen we toch echt twee verdieners moeten zijn!

Frits heeft twee doldwaze dagen en nachten achter de rug met veel huilen, hangen en niet slapen.... Tevens koorts (38.9). Denk zelf door het tandje, heeft ook zachtere ontlasting dan normaal en vuurrode wangetjes...

Toch even de HA gebeld en gevraagd of ik wel even met hem naar buiten mocht voor een frisse neus (leek me even lekker) dat mocht, mits goed aangekleed en hij vond het wel even fijn!
    Nu maar met een zetpil op bed gelegd (gelukkig wel zijn fles op) en nu slaapt hij.

Dus hij heeft vandaag heel even op een slee gezeten, zijn eerste ijspret haha!

Ik ga even terug lezen en anders reageer ik morgen!

Welterusten!

9. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Claudia, ik moet ook eerst weer flink mezelf aan het werk zetten voordat ik weer zwanger wil worden.. Ben 30 kg aangekomen deze zwangerschap en het gaat er helaas niet zo makkelijk af als aan!

10. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Drukke dagen hier, dus kom alleen even melden dat ik gisteren voor het eerst weer ongesteld ben geworden. Zat er een beetje op te wachten... En ga ook es even bij NOD-forum kijken van februari...

Ben morgen of overmorgen weer wat actiever hier. Het weekend is het hier dicht toch?

11. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ben tijdens deze zwangerschap ook 25 kilo aangekomen...daar moet nu nog 15 kilo vanaf dat wil ik het liefste voor het eind van het jaar eraf, dan willen we nl voor een 2e gaan...hoop echt dat het me lukt...merk dat het niet makkelijk is, en dat ik snel naar iets lekkers graai als ik vrij ben en noa op bed ligt.

12. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Sneu dat Frits zich niet zo lekker voelt. Hoop dat ie snel opknapt.

Ik zit zo te twijfelen over een tweede. Toen Babet er was wilden we meteen voor een tweede. Het lijkt me zo heerlijk om de kids vlak achter elkaar te hebben. En nu nog. Ben in mijn achterhoofd de hele dag bezig met rekenen wanneer ik mijn ei heb, wat mijn nod is, of ik wel of geen ovu testen ga bestellen etc...
    Maar ik heb ook nog wel wat overtollige kilo's die ik kwijt wil. Ik was ze na 6 weken op 2 kilo na kwijt, maar heb ze er gewoon weer bij gegeten :oops: . Ben al diverse keren gevraagd hoe ver ik zwanger was :confused: .Terwijl ik altijd kon eten wat ik wilde. Niet dat ik nou zo slank was hoor, maar dit is echt dramatisch. Alles zit op mijn buik.

En ik geef nog bv, dus echt lijnen gaat nu niet. Nu gaan we in juni op vakantie. Ik denk dan geen bv meer te geven. En het lijkt me zo heerlijk om te kunnen genieten van die vakantie. Vriendje en ik zijn nog nooit twee weken samen weg geweest. Nu dan met drie, maar gewoon om er even uit te zijn.

Daarnaast wil ik ook wel eens zonder nadenken, rekenen en kolven af en toe een biertje kunnen pakken 's avonds. Het is ook al bijna juni, dus ik zou er best nog even op kunnen wachten.

Maar ik ben nu al zo bezig met zwanger worden, ik kan het gewoon niet los laten. Het zit echt de hele dag in mijn hoofd. Pfffff. En ik was zo'n heks toen ik zwanger was. Dat wil ik vriendje, zeker op vakantie niet aan doen. En voorbehoedsmiddel kom ik ook niet uit. Door de bv wil ik niets met hormonen. En om nou voor een paar maanden een koperspiraal te laten zetten twijfel ik. En condooms vind ik ook zo'n gehannes. En vriend is daar al helemaal niet voor te porren.

Aaarrrgghhh, wat moeten we nou?

13. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @moaatje lastige situatie maar als jullie er allebei achter staan waarom niet dan?
    en ja die hormonen tijdens de zwangerschap moet je vriend er maar gewoon bij nemen haha..
    maar denk er goed over na !

of je gaat eerst op vakantie en danvoor een 2e?!

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ moaatje wat een lastige keuze zeg zit net zo met het afvallen enzo maar ik denk ik wil eerste het 2de kindje en na die zwschap ga ik drastisch afvallen! en eind mei of begin juni gaan wij ook op vakantie maar was geloof ik nie zo erg tijdens me zwschap (denk ik) :)

hoop dat je gauw een keuze kunt maken meissie en dat jullie allebij bij die keuze goed voelen ;)

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    tis wel rustig hier!

miss trouwens veel meiden die bij de bevallingslijst wel meepraten en hier niet!

16. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ach ja, ik twijfel gewoon nog wel even. Vriend vind het eigenlijk allemaal wel goed. Hij wil nog meer kinderen, en laat aan mij over wanneer.

't Is idd best stil hier af en toe. Zal eens wat meiden van toen pb-en. Ben wel benieuwd hoe het met sommigen gaat.

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hallo allemaal! Hoe gaat het hier met iedereen?

Wij zijn hier nu min of meer gesetteld. Huisje bevalt super en op wat kleine dinetjes na helemaal af. Moeten nog wat schilderijtjes ophangen en zitten nog te wachten op gordijnen voor de slaapkamer. Verder is het helemaal af.
    Honden zijn ook helemaal gewend en met de kleine gaat het ook goed. Alleen 's nachts zijn we weer terug bij af. Jayden vind het nog een beetje vreemd alleen op zn nieuwe kamer, dus als hij 's nachts wakker wordt valt hij niet meer zelf in slaap, maar wordt het huilen. Zit dus elke nacht een keer of 3/4 met een huilende baby die alleen met een 'troosttiet' weer in slaap is te krijgen. Maar goed, dat zal wel tijdelijk zijn, dus geeft niet.

Maar hoe is het verder hier? Heb geen tijd om alles bij te lezen hoor. Heb ik nog wat belangrijks gemist?

18. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Coco: Veel geluk in je nieuwe huisje

Moaatje: moeilijk he wanneer nou zwanger worden, zou het gewoon afwachten dan maar. ;)

Pffff ik weet niet wat ze hier heeft hoor! Judith was een paar dagen niet zo lekker, zere billen een beetje verhoging. Maar nu heb ik het eigenlijk wel gehad. :oops: Ze moet heel de tijd huilen behalve op schoot, nou weet ik niet of ze nog steeds niet lekker is of dat ze mij nu in de maling neemt. :( Zodra ze mij niet meer ziet begint ze, neem aan dat het voor verlatingangst nog te vroeg is. Ga ze maar weer pakken want ze krijst alweer terwijl ze dat normaal soms dagen helemaal niet doet. :rolleyes:

19. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Frits zijn koorts is gelukkig gezakt! En hij is weer helemaal de oude gelukkig, behalve met eten, hij eet de helft end an gaat de mond op slot en is het nee schudden geblazen.... Nah ja...Hij poept en plast goed, is vrolijk dus zal wel meevallen. Rottig hoor die tandjes voor die kleintjes!

20. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ben blij dat je begrijpt wat ik bedoel ;) ..en ook wil ik jinthe eerst alle aandacht geven..maar mijn lichaam is er met 130 kilo :oops: gewoon niet aan toe,als ik nu niet ga afvallen word het straks mijn dood nog eens..

Deel Deze Pagina