hey flex... hoe staat het met het klussen? Wij gaan voor een 2e als Suzanne een jaar is. Ik ben gelukkig wel weer regelmatig ongesteld. Helaas, maar ook daar moeten we weer aan geloven.
Hoi xxxx1974 :Wat een gaaf koppie zeg! fl3xgirl : Ze sta er altijd stralend op zeg! Hoe krijg je dat voor elkaar, ik ben meestal net te laat Hier vanmorgen even de stad in geweest. Zo er hangen al weer gave kleertjes in de winkels zeg, heb mijzelf echt moeten beheersen. Stond al met een zomerjasje in mijn hand, maar jah welke maat moet je dan nemen.
ow ik ken dat net ook geweest ben met 1 shirtje thuisgekomen...had voor ik wegging net een bestelling gedaan op de site van de h&m.... ik vond hier trouwens op de site 2 kortingcodes: 1304 = 5 euro 7848 = 10 euro heb ze beide gebruikt en 15 euro korting op mijn bestelling gekregen...super relaxt...
heyyy dames allesgoed met jullie en de kleintjes en met jullie ? hier gaat het goed beetje druk druk oja willen jullie stemmen op hannah sneek www.ikbendeleukste.nl alvast bedankt hoor! doeggieee
ooh coco komt je zoon nog steeds 1 of 2 keer 's nachts? wat een uitputtingsslag lijkt me.. Toen Luuk 4 of 5 maanden ofzo was ben ik gestopt met de BV om 23 uur op advies van het CB (moest hem altijd er wakker voor maken.. toen gaf ik er nog 4 verdeeld over 7-19 uur ofzo.. En het kon prima, sliep de hele nacht door! Wordt hij altijd nog 's nachts wakker? Mss ook een gewenning van hem geworden? Liefs, paula
hallo iedereen, zijn er kindjes die nog niet alleen zitten? Melania begint met een soort van tijgeren naar achteren, maar nog geen zitten. En hoe doen jullie het eigenlijk om te beginne met groente en fruitpap alles wat voeding betreft lijkt zo anders dan in België.
zo... hier ligt een mopperkont in de box... niks mee eens. Ik ga zo haar maar eens aankleden. Ik bedoel: jasje aan. Gaan we even naar het dorp. Ik zag dat de etos papmper in de aanbieding hebben. En bij de trekpleister hebben ze zo'n gigadoos billendoekjes in de aanbieding. Dus ik ben er zo van tussen.
Danny kan nog niet alleen zitten. Als ik hem zittend zet.. dan kan hij el even blijven zitten voordat hij achteruit zakt.
Ik ben ten einde raad, Danny staat sinds een paar dagen weer op rond 3:00 uur en hij wil dan niet eten, maar hij blijft maar brabbelen. Speen wil hij niet en tegen mij aan liggen vindt hij geweldig. Dan slaapt hij gelijk door. Ik ga er nu op letten of dit nou alleen gebeurt op de dagen dat hij naar het kdv gaat. Ik merk dat hij erg onrustig en vermoeid is als hij van het kdv komt. Dit is pas zijn tweede week.
@ Paula: Ja nog steeds nachtvoedingen. Of liever gezegd, alweer... Hij heeft namelijk wel een tijd doorgeslapen toen hij een maand of 3 / 4 was. Maar toen kwam ie ineens weer 's nachts en toen het net weer wat beter ging, gingen we verhuizen, dus voor hem is het nu ook een beetje wennen natuurlijk. Maar toch wel lastig af en toe. Maar goed, hij kán het wel, dat weet ik, dus daar hou ik me maar aan vast. Geef jij nog steeds BV? @ Joyce: Jayden zit nog niet zelfstandig hoor. Soms zet ik hem wel eens bij me neer op z'n speelkleed ofzo, maar dan blijft hij niet langer dan 3 tellen zelf zitten voordat hij omvalt. @ Bianca: Bij Bas vd Heijden hebben ze nu geloof ik ook luiers in de aanbieding. 3 megapakken (ik geloof 50stuks) voor 25,99 als ik het goed heb. Is ook niet duur, aangezien normaal een pak met 32 stuks al een tientje kost.
coco: Die heb hier ook gekocht bij de Bas van der Heijden, plus de luierdoekjes joyce 1990: Hier kan ze ook nog niet zitten. In de kinderstoel ga nou goed! Maar als ik ze los zit blijft ze heel even hangen en dat doet ze haar ogen dicht van help ik ga vallen. bianca75: heerlijk die benaming, zeg ik hier ook weleens als ze zo ligt te mopperen. Fl3xgir: Hoe krijg je dat voor elkaar, drie voor de prijs van 1 Firstbaby: Hier de laatste tijd ook geregeld wakker, als ik een aai over haar geef en de speen er weer in doet slaap ze weer verder. Ze wil gewoon dat ik even komt het ik het idee, ze doet sinds ze eenkennig is. Maar kan ook dat hij zijn dag ligt te verwerken en dat hij even wilt dat zijn mama in de buurt is en dat het dan goed is.