Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Hier op het KDV is ook een meisje met een helmpje, ziet er wel schattig uit...
    De boterham verschilt, soms de helft op soms een kwart.
    Grappig dat jullie vannacht langer hebben geslapen. Hier ook 2x6 uur achterelkaar geslapen, was een tijd geleden...

2. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    nog een vraagje, als de kleintjes met de pot meeeten, wat eten jullie dan. Voornamelijk groente met aardappels of ook anders?

3. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    Ja ze red het goed anders deed ik het niet :) , het verschilt soms geef ik haar ook lauwe thee en anders verdunt sap of roosvisee.

gr Willeke

4. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    @ Mo: ooh wat een heerlijk meisje! Prachtig!
    (doe je ook aan uithuwelijken ;))

@ Clau, mss niet zo verstandig om hier een privéruzie uit te vechten (met iemand die ook nog es lid is van het forum.)
    Ik ken jou niet en Linda niet en het lijkt me niet nodig om op dit forum een schare mensen achter je te verzamelen die het met je eens zijn.
    Niemand die daar iets mee opschiet...

@ Ellen, ik heb een keer een lijstje op internet gevonden met alle producten erop wat een kindje mag hebben per maand. Als je wilt kan ik het wel even opzoeken? Luuk eet meestal potjes, maar spaghetti, groete, aardappen en rundvlees eet ie wel es mee.

beterschap voor de zieke kindjes!

Liefs, Paula

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

esmay heeft nog steeds verhoging heb der net een zetpil gegeven en naar bed gebracht

6. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hoi paula,ik had idd geen namen moeten noemen,al was dat niet om mensen achter me te krijgen ;)

7. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Heel goed Claudia..(pfff gelukkig binnen het uur...heb mijn bericht ook aangepast ;))

Liefs, paula

8. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ok gelukkig! :)

9. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    edit moderator:Ik heb je tekst verwijderd. Zou je deze dingen via pb uit willen spreken?

10. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    tekst verwijderd

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

ok zo is het wel genoeg of niet.

wrm zeg je eigenlijk op een openbaar forum wat clau doet op zaterdags? niet echt iets om openbaar te maken of wel?

12. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hiermee ben je te ver gegaan! :evil:

13. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Dank je!

14. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    meiden het is klaar nu. Linda graag je bericht verwijderen en stoppen.
    Heb Mod. gevraagd om het anders voor je te doen. Claudia er niet op ingaan.

15. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Claudia en Linda, het is niet de bedoeling om een persoonlijke vete via een openbaar forum uit te vechten. Hiervoor bestaat de pb knop. Enkele van jullie berichten zijn dan ook aangepast.

16. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    het is nu via msn uitgesproken tussen claudia en mij...sorry dat we het hier openbaar hebben gemaakt....we hebben het er niet meer over

17. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ook namens mij mijn excuses,ik was tenslotte begonnen,zal niet meer voorkomen ;)

18. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Oke! :p

19. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Gelukkig maar. :D

Even een vraagje wat doen jullie eigenlijk allemaal op de boterham. Ik heb hier droog geprobeerd, een korstje, gisteren smeerworst. Maar ze wil het echt niet, de enige vooruitgang die erin zit dat ze er even op sabbel en dan weer naar buiten werkt. :)

Alle zieke kindjes beterschap

Welterusten!

20. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Meiden, ik ben er weer. Wij zijn een midweekje naar limburg geweest.

Heb weer prachtige foto's van Hannah voorbij zien komen. Ik word altijd vrolijk als ik dat meissie zie. Wat een plaatje is het toch.
    Ellen, jou foto kon ik niet zien.

Ilona, spannend hoor, daten. Wil mijn vriendje niet kwijt, maar vond het wel altijd een fijne tijd, elkaar leren kennen, om elkaar heen draaien, en ongegeneerd flirten. Heel veel plezier meid ;) .
    Hoe voelde je je er zelf onder dat Ruben bij zijn vader sliep?

Babet is helemaal van de kaart. Sinds 8 dagen heeft ze een tandje. Maar ze is sindsdien alleen maar aan het huilen en zo. Ik dacht dat het zou stoppen als de tand door was, maar nee.
    Ze slaapt 's nachts niet meer. Vriend en ik zijn nu op toerbeurt op. En overdag kan ze zich geen twee minuten zelf amuseren. En ze drinkt erg slecht.
    Hoop dat het gauw weer over gaat. Ze was zo'n makkelijk kind, dit is echt wennen.

Ze heeft nu trouwens wel door dat als ze ineens op haar rug/buik ligt dat dat komt omdat ze zelf rolt. Ze keek eerst zo verbaasd met zo'n blik van "Hoe ben ik hier nou beland?". Erg grappig!

Deel Deze Pagina