rot zeg moaatje dat babet zich zo naar voelt! hopelijk gaat het snel beter.... @ flex gaat het al beter met esmay? hoop dat je een redelijke nacht heb gehad.. voor alle andere zieke kindjes: BETERSCHAP! @ sjoon en mamakaatje: weet zeker dat jullie kindjes straks mooie ronde koppies hebben...! is de verhoging van chiel al gezakt? noa is niet echt ziek maar wel veel hoesten en zagen....tsja volgens mij zijn er op dit moment heel veel kindjes niet helemaal in orde....vervelend...
@mamakaatje: ik heb een paar pagina's terug (419) een fotootje geplaatst van Chiel met zijn helmpje, we hebben een legerprint gekozen, en dan in het blauw. ik was helemaal weg van die witte met vlindertjes, maar dat vond ik dat dan wel echt meisjes. ze hebben eigenlijk heel veel leuke! @linda221: bij chiel is de koorts al ietsje naar beneden, hij zat net op 38.3, dus gaat de goede kant op. Hij drinkt gelukkig gewoon zijn fles leeg, en is ook weer iets vrolijker, en aan het brabbelen. moet eigenlijk naar de winkel toe, maar twijfel heel erg of ik nu moet gaan omdat hij verhoging heeft. vriendje moet hele dag werken, dus die kan ook niet ff gaan. kan ik zo'n kleintje wel gewoon mee nemen met koorts? ik hou ook niet van gesleep als ik zelf ziek ben.... moeilijk @ mo: wat een enorme leuke foto's van hannah, vooral dat koppie dat ze heeft als ze op de bank (?) zit! heerlijk om naar te kijken.
@sjoon fijn dat het weer beter gaat met chiel! je kan best wel even met hem naar buiten hoor! een beetje frisse lucht zal hem denk ik juist goed doen! ik zou hem dan wel lekker goed inpakken..
esmay haar temp was gisteren avond 37,4 geworden om 23 uur wilde ze toch nog een fles (was dus toch niet toe aan 3 flessen) daarna is ze gaan slapen geen last meer gehad
Ja, Jayden eet alleen met de pot mee als we hollandse hap eten. Ik kook dan zonder zout en probeer makkelijke grijpbare groente te koken voor hem. Maar als we bijvoorbeeld chinees eten of te pittig, dan krijgt hij een diepvriesprakje.
@ Mineke: ik doe hier nog geen beleg op de boterham. Zo droog vindt hij het voorlopig leuk genoeg. Boterhammetje eten is echt een feestje, al belandt de helft op de grond. @ Moaatje: Lekker zeg, evengtjes eruit. En succes met babet haar tandje. Hier nog steeds niks te zien, al denk ik al wéééken dan het komt. @ Ilona: Leuke foto zeg, met de vuist op tafel!
Helemaal los! Hij pakte zelf gelijk de stang voor hem vast en had het reuze naar zijn zin! Alleen als hij wat wilt pakken als je stil staat moet ik hem even tegen houden hahaha, maar ik raad het aan, het gaat nu echt 10 x makkelijker boodschappen doen!
Ik beleg zijn brood met boter, smeerkaas, smeerworst en fruithap ( is beter dan jam is me verteld).. Ook eet hij de korstjes op, uit het vuistje. Alleen frits wil nu zijn fles van 12.00 niet meer.... ik probeer van alles maar hij drinkt hoogstens 20 cc.... nu heb ik hem al een aantal keer om 14.30 gegeven als hij moe wordt voor zijn middagslaap, want anders wilt hij hem niet! Moet donderdag naar het CB dus vraag het wel, wat zij me aanraden.
Hey meiden.. willen jullie Luuk 5 sterren geven? Alvast bedankt! Liefs,paula http://www.ikbendeleukste.nl/ikbendeleu ... ndex=17571 Wat leuk dat Frits al zo in de kar kan zitten.. wij hebben in de supermarkt 1 kar met zo'n ligstoeltje er boven op..ideaal! Liefs!
Zo'n stoeltje hebben ze in onze supermarkt ook Blondie. Soort maxi-cosiezitje bovenop de kar, ideaal. Ik denk nog niet dat Jayden al in het zitje van de winkelwagen kan zitten, hij zou meteen omvallen.
@Blondie: in een berichtje naar een van de meiden had je het over een internetsite, waar je een lijstje had met wat ze mogen eten (per maand)? Heb je voor mij misschien die site? Het eten wordt een beetje eentonig voor Evy (sperziebonen, bloemkool, brocolli, wortels, witlof met aardappel). Weet niet wat ik nu kan gaan proberen.... Alvast bedankt!
heyy dames! klein beetje tijd hier hoe ist.... nog wel zieke kindjes hier lees ik btrschap hoor allemaal bedankt voor jullie reacties op mijn foto's hihi altijd leuk om te lezen maakt mij nog trotser dan ik al ben! hannah draait steeds op haar buikje in bed en valt zo in slaap als ik op haar kamertje kom dan doe ik haar ff omdraaien vind op de buik liggen een beetje eng las ook iets over op brood smeren? ik deed er wel stroop op leverpastei jam maar ben ff van brood afgestapt omdat hannah nu nog maar 2 flessen heeft en ze die flesvoeding (friso )nog wel nodig heeft maar he tis wel en ramp hoor net of ze er geen zin in heeft ze krijgt savonds rond half zes haar warme hap toetje na rond 7 uur gaat ze op bed voor die tijd nog wat diksap en dan slaapt ze tot 7 uur soms wel wat langer maar vaak ook wel wat eerder uurtje of half zeve nen meestal heef tze de pamper vol als ik dan met haar naaar benee ga w88 ik altijd ff tot ze wat jengelig word duurt nooit lang hoor maar geef haar dan de fles drinkt ze 100 soms oo kwel minder de rest doe ik met een lepel en dan sta ik soms voor de tv om haar aandacht wat af te lijde n en dan ee tze wel maar niet van harte tis geen melkkindje denk ik heb ook al tuitfles geprobeerd ze heef ter gewoon geen zin in moet 22 jan weer naa rcb en zal eens overleggen tot dan doe ik het nog maa rff zo wat een verhaal zeg haha meerdere mama's die dit herkennen messch?