Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ruben weegt 7.8 kilo en is 70 cm

2. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Goedemorgen meiden.
    gister chiel naar het kdv gebracht, en ging heel goed, moest alleen even een formuliertje invullen dat ze het medicijn moeten geven. mag wel een medicijn van de ha zijn, maar niet een zetpil die je zelf koopt, ergens klopt het ook wel.

chiel was laatst (22 dec) 71 cm lang, en 9040 geloof ik. moet dadelijk naar het zh controle voor helmpje, dus hoop dat ze hem gaan meten en wegen, ben wel benieuwd.

chiel is verder nog wat snotterig, veel niezen en flink hoesten, maar gelukkig weer een heel stuk vrolijker!
    hier nog geen tandjes, zie de voortanden wel zitten, maar niet dat ze al doorkomen.
    ach ja, ze zijn er in ieder geval wel! hahaha

3. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

zo lange tijd niet gereageerd.
    @ xxxx1974 bij ons op het kdv heerst ook "de 6e ziekte" geen idee wat dat is.
    Maar Suzanne is behoorlijk vrolijk. Ze draait rond in haar box. en praat wat af. Ze wil al gaan zitten, dan helpen we haar mee, laten we haar los, dan valt ze om. Dus echt stabiel zitten doet ze nog niet.

Verder gaat het hier goed. Als ik thuis ben, dan lust ze wel de fruithap en de groentehap 2 happen of helemaal niet. En op het kdv lust ze de fruithap niet en de groentehap weer wel. Wat hebben we toch een doerak :D

Met ons pap gaat het wat minder. Hij heeft veel pijn en zit af en toe in een dipje. Ja, hij is anders nooit ziek geweest en nu heeft hij dit en dat valt 'm vies tegen. Ik ben benieuwd of hij dit weekend komt. Dan vieren mijn vriend en ik onze verjaardagen. We zijn een dag na elkaar jarig. Lekker handig :)

Goed. ik ga me zo even aankleden. want ik ga zo boodschappen doen voor onze verjaardagen en kijken voor een cadeautje voor mijn vriendje. En ik weet niet niet wat ik moet kopen :(

4. Blue Bird

oh ja. Suzanne woog op 5 janauri 7,5 kilo en was 67,5 cm lang

5. Blue Bird

een baby moet eerst 5 tot 10 keer proeven wat hij te eten krijgt. Meestal vinden ze macaroni wel lekker. ik heb bij de AH het boek Opperdepop gekocht. hier staan ook lekkere recepten in :D

6. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @mo ja hier kan er al 1 in zn handjes klappen en als je dan zingt triantjes gaat ie met zn handen draaien.
    heb me schoonmoeder hem geleert hihi..

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    beterschaps aan alle zieke kindjes en mama`s!

mijn manneke is nu 8250 gr en 71,5 cm ...

ben de afgelopen 2 dagen bezig geweest met een tip van het cb om hem snachts door te laten slapen en hij slaap nu al 2 nachten door!

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

hier ook 1 tje die klapt en ze op haar bolletje legt (niet altijd) als ik klap een in je handjes zing :)

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

wauw wat fijn zeg!

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ja het doet echt goed ben nu ook weer een beetje fitter smorgens!

11. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    hoi dames
    ben ff op cb geweest
    hannah is nu 69cm
    en weegt 7765 ze zit precies op het lijntje
    ook ist nie erg dat ze nu 2 flessen heeft
    kon ook weer met brood beginnen dus dat gaan we doen vandaag
    ga weer wat doen hier beetje druk

grtjs mo

12. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    Ruben klapt ook in zijn handjes. en zwaait heel soms. Hij Lacht tegen woordig op alles wat je zegt Zelfs als je boos tegen hem doet dan lacht hij gewoon. Hij zal de geluiden wel erg leuk vinden denk ik.

13. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Jaaaa, Danny heeft een tandje! Dat verklaard de vele spuitluiers van de afgelopen dagen. Maar hij is niet zo huilerig. Hij heeft wel moeite met slapen, omdat hij continu moet hoesten en niezen. Erg vervelend, komen hele belletjes snot uit en als ik niet op tijd ben om het weg te vegen, dan doet hij het zelf.

Bulldog: Wat is die top van het consulattiebureau? Danny slaapt nu weer gelukkig door, maar misschien komt hij ons ook ooit van pas haha.

Sjoon: wij hadden ook op het kdv een machtiging moeten ondertekenen, zodat zij hem zijn antibiotica zouden geven. Gaat het alweer beter met hem?

Flex: Hoe gaat het met? Voel je je alweer beter?

Wat leuk dat een paar kindjes al in hun handjes kunnen klappen. Danny nog niet hoor. Maar kruipen kan hij als de beste. Soms erg vermoeiend, hij gaat de hele woonkamer door. Niets is meer veilig.

14. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Dat doet Danny ook. Ook al kijk ik hem boos aan, hij blijft maar naar mij lachen.

Merken jullie ook dat als jullie je kindje van het kdv halen dat die dan zo blij is om je te zien. Ik merk dat hij zijn hele gezichtje tegen mij aanduw ten met zijn armpjes mij omhelst echt zo schattig.

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

het gaat elke dag een beetje beter heb eindelijk me moed verzameld de was te doen pffff en het is nog al wat haha :)

16. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    @ bulldog:
    Wat was die tip om door te slapen?
    Ik ben erg benieuwd, want de onze is steeds om vier uur (erg) wakker.
    En om elf uur ook trouwens..

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Linda: Hier eet de kleine altijd met de pot mee. Of in ieder geval altijd vers/zelfgemaakt. Hij heeft pas één keer bij mn schoonmoeder een potje op. Hij eet iedere avond mee met ons, en als wij iets eten wat hij nog niet mag, of dat te pittig is, dan geven we hem een prutje uit de vriezer. Ondertussen heeft hij al aardig wat groenten op en hij vindt het allemaal lekker, behalve broccoli.

@ Flex: Beterschap! Lullig hoor, zo'n ritje naar de HA voor niks.

@ Mineke: ja, het eten was gelukt. We aten alleen wat later, want het moest er wat langer in dan volgens het recept de bedoeling was... Nog even een keertje uitdokteren welke stand je wanneer moet gebruiken...

@ Mo: Hier nog geen kusjes of handjes klappen. Wel z'n handjes naar me uitsteken als hij in de box ligt en er uit wil.

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bulldog: Ben ook wel benieuwd naar doe tip.
    Hier na een paar goede nachten weer een verschrikkelijke rotnacht gehad. Hij kwam om 23 uur, 1 uur, 5 uur, 6.15 uur en toen om 7.30. Ben nu brak en moet vanavond nog werken...

@ Bianca: Wat kost dat boek bij de AH? En staan er alleen dingen in om meteen te eten of kan je het ook invriezen?

19. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Bianca, wat naar dat het niet lekker loopt met je vader. Ik hoop dat ie gauw weer opknapt, zodat hij naar jullie verjaardag kan komen.

Fl3x, het word zo spannend bij je! Heb je al een testdag gekozen?

Vanmorgen weer wezen babyzwemmen. Zo leuk altijd, maar nu wil ze niet drinken. Geen bv, geen fv, geen sapje...
    Hopelijk straks weer. Ze heeft niets meer op sinds 08.00 vanmorgen :( .

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ moaatje had de 29ste gekozen maar weet nog nie zeker

Deel Deze Pagina