Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    firstbaby: leuk dat je naar Raúl vraagt... het gaat goed. Hij heeft voor het eerst sinds maanden de hele nacht doorgeslapen, heerlijk zeg :D En slaapt nu weer...

2. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Heerlijk zeg, duimen voor vannacht.

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik ga eens even kijken of ze dat boek bij de AH hier nog hebben. Kan ik misschien nog wat leuek ideetjes opdoen.

Vanavond gaat Jayden misschien voor het eerst uit slapen. Ik moet werken vanavond, we hebben een soort feestje in het cafe en mijn man wilde daar ook naar toe. Dus de kleine gaat naar mijn schoonouders. Als alles goed gaat, en als hij om 3 uur vannacht, als ik klaar ben, nog slaapt, gaan we hem niet ophalen. Ik heb wel met mijn schoonouders afgesproken dat ze moeten bellen als het niet gaat, dan gaat mijn man hem meteen halen. Hij heeft daar namelijk wel eens vaker een uurtje ofzo op het campingbedje geslapen maar hij slaapt daar heel onrustig, dus ben benieuwd hoe het vannacht gaat. Vind het best spannend....

4. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Kan me voorstellen dat het spannend is hoor, de eerste keer logeren. Senna is al best snel een keer gaan logeren, maar als ze nu weer zou gaan logeren zou ik het ook nog steeds spannend vinden. Ze is zich nu veel meer bewust van vanalles.
    Is ook wel lekker toch, even een avondje en uitslaapochtendje samen?

Alweer paar dagen geleden dat ik hier was, heb het best druk zo alles bij elkaar. Maar vind het ook nog erg leuk hier hoor!

Senna woog met 7 maanden 5,5 kilo en is denk ik ongeveer 60 cm, de kleinste van hier denk ik.

Ellen, volgens mij stinkt de urine hier niet. De poep des te meer sinds de vaste voeding en het einde van de borstvoeding.

Moaatje (of stelde jij het niet voor, weet het niet meer precies...); Goed idee om de mensen van het begin es te pb'en!

Ik ga even het huis dweilen nu. Tot later!
    Jullie al leuke weekendplannen?

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Zonneschijn: Vanavond werken dus. Maar het wordt als het goed is erg druk een gezellig, dus heb er zin in.
    Morgen (hopelijk) lekker uitslapen. Of in ieder geval er niet één of twee keer uit 's nachts, dat is al een wonder, haha.
    Morgenmiddag wat klusjes in huis doen, vouwgordijnen ophangen. Morgenavond op kraamvisite en daarna lekker op de bank hangen.
    Zondag weer werken.

6. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    lijkt me best zwaar 's avonds werken als je er al een hele dag op hebt zitten. Maar werken in de kroeg is wel leuk! Horeca trekt me ook wel en ben wel een avondmens. Jij ook?
    En de plinten al gedaan? Wij wonen nu 3 maanden in dit huis en moeten nog steeds de plinten doen, echt zo'n klusje dat jaren blijft liggen...

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    De plinten hier in huis waren allemaal al mooi afgewerkt dus daar hebben we niks aan hoeven doen. Alleen boven op de overloop moeten nog een paar hoekjes gebeuren, dat hadden de oude bewoners al nooit afgemaakt. Maar die plinten staan hier wel in de kast, dus we kunnen het zo afmaken.... maar inderdaad echt een werkje dat je makkelijk maanden laat liggen.

Ik ben echt een avondmens ja. Voordat ik zwanger was, zat ik vaak tot 's nachts op, ook als ik niet moest werken. Toen ik zwanger was ben ik daar wel een beetje op gaan letten. En nu ben ik blij als ik om 11 uur op bed lig na een lange dag. Zo 's avonds werken is ook best zwaar af en toe. Gisterenavond ook gewerkt, was half1 thuis, dan nog kolven, nog wat drinken, lag dus erg laat. En dan komt Jayden nog om 3 uur en om half 6. Zwaar nachtje dus. Maar toen Jayden vanochtend om half 8 weer kwam heb ik hem even lekker bij me op het grote bed genomen en daar hebben we samen nog even lekker verder gedommeld.
    En vandaag de hele dag rustig aan doen, bakje koffie en dan kan ik er vanavond weer tegenaan. En zaterdag is mijn uitslaapdag, dan is de kleine de hele ochtend voor mijn man. (op de voedmomenten na dan)

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Is Senna ook van 11 juni? Omdat de banner gelijk loopt.

9. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Coco, inderdaad wel lekker dan dat je 1 dag in de week hebt dat je echt uit kan slapen. Zul je ook wel echt nodig hebben met nog nachtvoedingen. Nu Senna weer wat beter doorslaapt ga ik ook weer steeds later naar bed, is alleen op werkdagen niet zo handig.
    Senna is inderdaad ook van de 11e; 21:18 uur.
    Succes met klusjes en een fijne werk/feestavond vanavond.

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Haha, wat grappig zeg. Jayden is van 21.21, scheelt maar 3 minuutjes.

11. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hallo meiden,alles goed hier?

Jinthe heeft vandaag een mooie stoel gehad van opa, de chicco polly froggy..echt een hele mooie stevige stoel,groeien ze in mee,en zeer makkelijk af te nemen ;)

Hier een foto.. :p

12. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Bij ons wel. Ik weet niet waar je woont, maar in Valkenswaard hadden ze 'm nog. Hebben jullie geen AH XXL in de buurt? Misschien heb je daar meer kans.

13. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Gave stoel zeg, wat een lieve opa. Een lekker groot blad zeg om te kliederen. :)

14. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hallo allemaal! alle zieke kindjes beterschap!
    noa heeft nu best wel last van dr tandje....dr spruw is gelukkig helemaal weg!

vreselijk hea wat er gebeurt is op dat kdv in belgie hoe kan je zo ziek in je hoofd zijn om zoiets te doen...noa zit ook op het kdv en ik moet er niet aan denken wat er dus eigenlijk kan gebeuren....ik denk dat je daar ook niet te lang bij stil moet staan anders wordt je gek...

@flex spanned je nod komt steeds dichter bij..!
    @claudia leuke stoel! volgens mij zittie wel lekker zo te zien;)

15. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    @mineke,bedankt haha ze kan idd lekker kliederen op dat grote blad :D
    @linda bedankt,en jinthe heeft ook last van het tandje,je voelt echt 2 scherpe puntjes. en ben blij dat noa van haar spruw af is!
    Het is vreselijk van dat kinderdagverblijf :cry: :cry:

16. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    Ja echt heel verschrikkelijk van het kdv. Moet er niet aan denken als mijn kindje daar tussen had gezeten.

Ik ga lekker een weekendje bij mijn ouders slapen met Ruben. Ons lekker laten verwennen.

17. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Claudia, wat lief van opa! Ook handig dat er niet zo makkelijk vanalles over de rand gegooid kan worden denk ik...

ilona, veel logeerplezier samen, laat je maar lekker verwennen!

Ik snap ook echt niet hoe gestoord je kan zijn om zulke kleine lieve mensjes neeer te kunnen steken... Gelukkig is-ie in ieder geval opgepakt.

18. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    goede tip, daar kan ik idd ff gaan kijken

19. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    echt heel erg in België, heb maar geen journaal gekeken vandaag. M'n maag draaide al om bij het horen.... :cry:

20. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ja het is echt een ideale stoel,en idd echt lief van mijn vader,ze kan er lekker op kliederen,en je neemt het blad eraf,en maakt het heel makkelijk schoon,en het is ook nog een meegroeistoel,dus over een tijd kan ze ook zonder blad ervoor lekker mee-eten aan tafel :D

Deel Deze Pagina