hoi hoi ik ben sinds het weekend volledig overgegaan op fv en ik vind het geweldig. mijn kleine man is veel rustiger en huilt bijna niet meer. ook begint hij nu wat langer te slapen. dus voor mij de juiste beslissing geweest.
Hier nog 1 hoor, ben zo blij dat ik over gestapt ben. Vandaag nog even bij de ha geweest voor die uitslag. Ben er eigenlijk niks mee opgeschoten, volgens de dokter kon het van alles zijn...wennen aan de fv, wasmiddel...Hij had geen idee. Ik moet het in de gaten houden en als het vurig van kleur wordt moet ik aan de bel trekken. Ik heb ook niks gekregen om de bv te stoppen, hij had wel iets van een pilletje, maar zegt dat er veel bijwerkingen bij zitten. Dus ik wacht nog maar even tot het vanzelf stopt.
Hi allemaal, Weer even een berichtje van mij om te voorkomen dat jullie me vergeten . Hier gaat alles prima. We hebben zo'n makkelijke baby. Eigenlijk slaapt ze alleen als ze niet drinkt. Huilen doet ze niet. Ze heeft alleen heel erg vaak de hik. Ik vind het alleen heel vreemd en jammer dat ik niet aan het forum toe kom. Ik heb echt aan de rem getrokken qua bezoek, en mijn meisje slaapt heel veel, en toch lukt het me bijna niet. Ik ben ook nog bezig met het dagboekje voor haar van haar eerste week en daar zit veel tijd in. Ze is ook nog geen twee weken oud, dus misschien lukt het me binnenkort hier vaker te komen. Ze schopte hier trouwens van de week al een een dekentje los, dus ik heb het bedje leeggehaald en leg haar nu 's nachts in een slaapzakje.
@ Zonneschijn: Ik ben ook super blij dat ik ben overgestapt, kleine meid kwam met bv bijna niet aan (tussen de 10-20 gr. per dag) en nu met de fv komt ze tenminse weer normaal aan. Als ze slaapt, slaapt ze ook langer, heerlijk. @ kyansa: Ik kwam bij de apotheek en stond daar voor lul, had de plaatsvervangende dokter zich bedacht en besloten dat ik dat pilletje ook niet kreeg. Dus hier ook geen pilletje. Wel heb ik nu Salvia capsules en die werkten als een sneltrein, na 3 dagen hoef je niet meer te kolven. Dus hier geen stuwingen meer Hier is ons dametje nog steeds veel aan het huilen en vaak hysterisch. Gelukkig weet ik nu hoe het komt, ze heeft last van krampjes en ze vangt mijn stemmingen op. Blijk namelijk een Postnatale depressie te hebben en onze meid voelt dat aan en zo blijven we in het negatieve spiraal. Gelukkig krijg ik veel steun en ga ik de komende tijd veel rusten (bij men ouders) en hopelijk kunnen we dan snel weer genieten.
Je hebt druppels van A. Vogel, maar die had geen enkele drogist hier Ben toen naar de Tuinen gegaan en heb daar capsules gekregen met dezelfde werking. Dit staat op het potje: Good'n Natural Salieblad (Salvia officinalis) 285 mg Op het potje staat vor opvliegers, maar wordt dus ook gebruikt voor het terugdringen van de melkproductie. Had ook de thee, maar heb daar 1 kopje van genomen en weg gegooid. Dat was echt te vies om te drinken hihihi De eerste dag heb ik 4x moeten kolven, de 2de dag 2x en de 3de dag 1x en sindsdien niet meer. Men borsten hebben ook hun normale vorm weer
goeiemorgen alles goed hier? hier wel ben gister naar het cb geweest en hij weegt nu 4kilo en is 53,5 cm weet alleen niet heveel hij gegroeit is wan in het zh hebben ze hem niet gemeten. maar hij is in een week 340 gram aangekomen. hoe vinden jullie dat jullie partners jullie helpen? de mijne is heel de dag werken van smorgens 4 tot savonds 6 dus asl hij thuis komt is hij hartstikke moe en heeft nergens zin in ik vind het zo saai maarja kan nu weer kleine stukjes autorijden dus kan ik er overdag ook even op uit.
Hallo meiden hier een paar dagen flink ziek geweest nierbek ontsteking had 39,6 graden koorts dus ben snachts nog naar de dokter gegaan heb nu weer antibiotica hopen dat het snel weg gaat de koorts is ondertussen gelukkig weg
Hallo Dames, Heb een rotdag vandaag! Speciaal 6 uur mijn bed uit, en dan nog als je aankomt waar je wezen wilt VOL! Wil graag de naam van mijn meisje op mijn voet! Ik dacht ga ik vroeg breng Sam even bij me zus.......... Zitten er al 3 mafkezen! Die allemaal 2 uur moesten! Ja beetje jammer, had me er zo op voorbereid. Wanneer kan ik nu weer? Maar ja goed, volgende keer wel raak hoop ik
Bulldog, hier beetje vergelijkbaar. Vriend werkt ook veel, heeft net een nieuwe baan. Gelukkig werkt hij ook 1 of 2 dagen in de week gedeeltelijk thuis. Is-ie in ieder geval in de buurt. Maar veel met ons kindje bezig is-ie dan niet, net als 's avonds als-ie thuis komt ook niet heel veel. Inderdaad is-ie ook moe dan. Ik zou het daarom ook wel heel fijn vinden om nog even op vakantie te kunnen (voor we de sleutel van ons nieuwe huis krijgen op 11 september). Het is niet alleen dat ik niet 24 uur per dag mama wil zijn, maar ik vind het ook belangrijk dat manlief een band krijgt met ons meisje. Vlademira, wat vervelend nierbekkenontsteking. Is dat ontsteking van nieren en bekken? Gelukkig dat het al weer wat beter gaat. Beterschap nog! Daantje, wat rot postnatale depressie. Wist niet dat dat zo snel na een bevalling al kan ontstaan. Beetje stomme vraag misschien, maar hoe merk je dat? Ben je echt depressief? Kun je niet genieten? En heel moe begrijp ik? Hopelijk kom je bij je ouders wat meer tot rust. Wonen ze vlakbij jullie of ga je er echt logeren?
Daantje wat vervelend voor je meid! Als het hier zo door gaat raak ik ook overspannen! Gister was ze van 6 tot half 10 niet stil te krijgen! Ik dacht dat ik gek werd! Nu vandaag weer, eenmaal thuis gekomen. Slaap in d'r box, eenmaal in bed JANKEN KRIJSEN GILLEN! Vanaf 12 uur al weer bezig............. En ik.....moe moe en nog eens moe!
@zonneschijn het is ook niet dat ik geen 24 uur mama wil zijn maar vind het idd ookb elangrijk dat mijn man een band krijg maar hij vind het allemaal een beetje eng hij zo klein zeg hij. maar ik vind het ook wel fijn dat ik er savonds niet mee op schoot hoef te zitten als hij huilt. ik kan er toch al zo slecht tegen.. dat ik ook effe rust heb. @daantje wat vervelend voor je hoop dat het snel over is en dat je tot rust kunt komen bij je ouders. @essie vervelend dat je niet terecht kon laat je alleen der naam zetten of ook nog iets van versiering erbij?
bij mij werkt auto rijden erg goed valt hij van is slaap . essie mischien moet je der bedje eens voorverwarmen met een kruik dat werkt bij ons ook heel goed.
@claudia: fijn dat je hem kan verstellen, ben namelijk echt niet de slankste, maar ik zit nog te twijfelen tussen een draagdoek en zo'n minimonkey. En wat snel binnen zeg. @zonneschijn: dus bij babydump, hmm moet ik daar een keer naar toe, maar zoals ik al zei ben nog aan het twijfelen. @daantje: ik heb ook PD gehad na de eerste en ik heb het gevoel dat het nu weer gebeurt. Moet je echt mee uitkijken en ik adviseer je om naar je huisarts te gaan. @essiegirl: ik heb de naam van ons zoontje ook op mijn voet, is echt heel leuk en nu moet die van Helin er ook nog bij maar ik weet niet waar ik die moet laten zetten, mooiste is denk ik op dezelfde voet. Ik ben er nog over na aan het denken. Maar om het niet te doen is geen optie anders wordt Helin nog jaloers. hahahah
Haha is ze nu al jaloers? Krokus als je twijfelt even in de winkel uitproberen beide en welke je dan het meeste aanspreekt kopen Hier heeft dametje vannacht voor het eerst met een slaapzak geslapen, nog niet met de combisleeper die komt als het goed is vandaag binnen Dus vanavond uittesten! Uiteindelijk wil ik haar met die slaapzak dus op haar rug krijgen ipv op de zij.. En net zoals bij een kruik een warm gevoel geven zodat ze in een diepe slaap komt, maar dit gaat eigenlijk al goed nu nog doorslapen he! Ik heb al een vroeg verjaardagskadootje gekregen! De oilily luiertas v-marie! Ik ben er helemaal blij mee! Ik had eerst een standaard groene, en deze ga ik te koop zetten, heb nu dus een groter formaatje! Maar wat een prijs 129 euro stond er versteld van, op ebay op de kop weten te tikken voor 75 euro duur zat nog hoor! Dit is hem! :
@ zonnenschijn: Voor het goed laten slagen en het wennen van BV hoorde ik 40 dagen. Ik zit de laatste week op 5 voedingen. De kleine komt om de 4 uur, in de middag zelfs na 5 uur soms en 's nachts slaapt hij 8 uur door. Je kunt er ook de klok op gelijk zetten. Als ik om kwart over gevoed heb, is hij 4 of 5 uur later ook kwart over aan het vragen @Daantje: wat vervelend pns. Hoe ben je er achter gekomen? Ben je naar de HA geweest ervoor? @Bulldog: mijn man is super, had ik niet gedacht. Ik weet nog dat ik tijdens de zwangerschap hier schreef dat ie niets deed e.d. Nu gaat ie heel laat pas werken of komt heel vroeg al naar huis. Als ik bel dat ik weg wil of ik het gehuil niet meer aan kan, komt ie ook naar huis. Hij doet veel in huis, wat ik maar wil Hij maakt zich ook zorgen dat ik weinig voor mezelf doe (ik heb weinig zin om echt weg te gaan, vind het wel lekker zo) en dat ik te veel doe met de kleine. Hij wil meer doen maar hij kan geen borstvoeding geven, dus doet hij de luiers maar Hij is echt aan het vaderen, erg leuk. In het najaar krijgt hij het weer heel druk, dan heeft hij nu al wat opgebouwd. @Vlademira: vervelend om ziek te zijn, zeker met een kleintje. Wat is dat precies een nierbekken ontsteking? Wij zijn vandaag met z'n drieeen naar het Cb geweest. De kleine is in 1 maand 1100 gram zwaarder geworden en 4 cm gegroeid! Hij weegt nu 5100gram, wordt echt een Michelin-mannetje Alles was goed verder. Ze zeggen dat ik niet te veel kan voeden. Hij spuugt zoveel nl, ik dacht dat ik teveel melk gaf. Het spugen schijnt normaal te zijn rond deze leeftijd omdat ie meer beweegt. Nu ligt ie weer lekker te slapen en gaat mama even de was opvouwen en een DVDtje kijken ter ontspanning.
erg leuke tas bwtje! Het is al eerder aan je gevraagd maar hoe zet je ook al weer een foto in de tekst?