hoi lotte welkom terug Hier is het heerlijk bij mijn ouders. nieuwe kleertjes gehad van mijn zusje en haar vriendinnetje Alleen ruben heeft af en toe koorts omdat hij tandjes krijgt. nu zit ik in zijn mond te kijken krijgt hij ze alle vier boven al. ze komen echt alle vier door. sta er gewoon versteld van dat dat zo snel kan. als ze door zijn dan heeft hij er al zes das best wat. pff
VInd het ook echt afgrijselijk van Belgie. Ik liep gisteravond met de hond en zat er aan te denken. De tranen liepen gewoon over mijn wangen. Het is hoe dan ook erg, maar merk wel dat ik er gevoeliger voor ben nu ik moeder ben. Claudia, wat heeft Jinthe een lieve opa. Firstbaby, ik geef nog geen danoontje hoor. De enige zuivel die ze krijgt is bv en soms kv met pap. Ik ben ook erg voorzichtig met eten hoor. Ze krijgt buiten de melk alleen verse groente en fruit en elke dag een klein stukje liga 1e stap om af te happen, maar daar krijgt ze amper wat van binnen. En ook nog volledig vegetarisch. Lotte, leuk dat je er weer bent. Balen dat Thijmen zo laat slaapt.Geef je hem ook pap voor het slapen gaan? Want Babet slaapt er super op. Hoe oud is je dochter nu? Mineke, hier begon het cb met 4 maanden al over bijvoeden. Ze spreken elkaar wel tegen hoor. Ilona, veel plezier dit weekend. Mooie stoel hoor. Ellen, Ik probeer tijden aan te houden, maar ben daar niet zo goed in. Dus ik hou het er maar op dat die tijden een richtlijn zijn. Soms slaapt ze op etenstijd, en laatst wilde ze 2 uur eerder weer drinken. Dan laat ik haar echt niet wachten. En soms vergeet ik ook de tijd, ze laat het wel horen als ze iets hebben wil denk ik dan. Wij zijn ook vast aan het kijken voor een stoel. Wil denk ik een maxi cosi of een Romer. Via internet zijn ze veel voordeliger dan in de winkel. Maxo cosi heeft er nu een die meedraait, dan kan je je kindje er makkelijk in en uit halen. Pfff, er is veel op de markt hoor.
volgens het cb mogen ze pas gewone melk als ze een jaar zijn geweest.. @lotte dentox druppel je op een wattenschijfje of wattenstaafje en dat wrijf je op het tandvlees/tandje...e zit lidocaine in en dat verdooft het een beetje...doet mee dan chamodent..dat is homeopatisch.. mooie stoel ilona en niet duur! zal het aan mijn oudes en schoonouders zeggen want die willen ook een stoel voor in hun auto alleen dan niet zo'n dure van maxicosi
ik heb hem net in de auto van mijn moeder gezet. die auto leen ik altijd. maar hij past perfect en ook ruben zit er echt heel goed in. morgen maar even testen met het naar huis rijden.
Zat heel toevallig es te kijken hoe het met Derona is (ze heeft een miskraam gehad in het begin, ze zou ook een juni-mama zijn geweest). En ze is vandaag bevallen van een zoon.
morgen meiden, slechte nacht gehad hier esmay was on 3 uur wakker 6 uur en 7 uur wakker en tot slot 8 uur ze wordt nu al een week om 8 uur wakker terwijl ze normal tot half 10 doorslaapt en overdag wil ze sinds gisteren ook niet slapen denk dat ze erg last heeft van der tandje
vervelend flex! ik ben er vannacht ook n paar x uitgeweest en om 5 uur een klein flesje gegeven van 120...noa heeft ook erg last van dr tandje..ze wordt steeds huilend wakker...echt zielig..geef dr soms als ze echt lang blijft huilen een zetpil...dat helpt wel goed...die dentinox verlicht ook wel een beetje heb ik het idee... leuk voor derona dat ze een zoon heeft gekregen! @ilona gaat idd hard zeg met die tanden van ruben!heeft ie veel last zeker van die 4 van boven...noa dr rechterondertand is nu door...heb het idee dat de linkerondertand dr gelijk achteraan komt..
goeiemorgen alles goed hier? @lotte leuk dat je er weer bent ! @ilona leuke stoel leif van je ouders! ik geef nog geen danoontje had wel van olvarit yoguhrt gegeven maar daar kreeg hij het zuur van dus die geef ik niet meer! het slapen gaat hier nog steeds goed jammer dat ze die tip niet eerder hebben gegeven! gisteravond visite gehad en het was best druk in huis we hebben ook een open trap in de woon kamer maar meneer heb overal door heen geslapen tot vanmrogne 8u toe!
Ilona en anderen, ben jaloers op alle doorkomende tandjes...( maar niet op alle bijkomende ongemakken bij de kindjes hoor..)! Senna heeft nog niks, ook nog niks in aantocht. Ik voel regelmatig.
je zal wel erg moe zijn nu.... Ben je zelf wel weer helemaal beter? En kun je de verleiding nog weerstaan om niet te testen?
@Bulldog: wat fijn dat hij lekker doorslaapt, kun je zelf ook weer bijtanken he! @Flex: wat rot dat ze zo last heeft van haar doorkomende tandjes. Hier gaat t gelukkig weer beter, ze krijgt nog wel de chamodent druppels van vsm. Straks gaan we maar lekker een stukje wandelen, het zonnetje schijnt hier heerlijk.
vandaag naar de satad geweest voor een auto stoel maar we kwamen terug met een wasmachiene autostoel was er nie meer en heeft um dus besteld als hij er nog is...
hij gaat meestal tussen half 9 en 9 uur naar bed hij krijgt om 8u zn laatste fles en dan nog een beetje spelen en knuffelen en dan naar bed!