Pff meiden, de griep heeft ook mij te pakken. Gisteren thuis gebleven, alleen maar geslapen en overgegeven. Gelukkig is op maandag altijd mijn man thuis dus die kon voor de kleine zorgen. Daarna een hele verschrikkelijk nacht gehad. Jayden kwam echt heel vaak, om de anderhalf a twee uur werd ie wakker. Ik denk dat ie gewoon heel erg honger had, want volgens mij had ik gisteren bijna geen voeding. Ben nu nog wel brak en moe, maar moet niet meer overgeven. Blijf nog lekker binnen vandaag en als Jayden straks gaat slapen ga ik ook nog even een uurtje naar bed. Nu even bijlezen.
flex gecondoleert met je oom! @mo ik hadf de bevallingslijst pas geleden ook gelezen mis het wel hoor ! @kleintje fijn dat het iets beter ga met je man! en frits gaat lekker hard zo hihi. @coco beterschap ik zou graag een fles minder willen doen wie kan me helpen hoe da tik dat het beste kan doen? dit is me schema nu 6.30 fles 180+6 10.30 pap 12.30 fruit 14.30 fles 180+6 18.00 groente 20.00 fles 180+ met nutrix zou graag die fles van half 3 weg willen want hij spuugt er zo veel van terug! wie kan me helpen..
zit jij al op 3 flessen bulldog? chiel liet gisteravond en zondag zijn laatste fles staan, wil hij gewoon niet meer.... heb hem nog wel een kleine fles gegeven toen ik zelf naar bed ging. ik had zo'n gevoel anders dat hij zonder eten naar bed is gegaan! of is dit dan weer even zo'n periode? Chiel heeft eigenlijk altijd zijn flessen leeg gedronken en nooit 1 laten staan.
Ze zit nu op een hyvesforum "zwanger worden". Ze heeft me ook uitgenodigd, maar ik wil 't niet. Suzanne is ziek en had gisteren 40.3°C koorts. Mijn mannetje is thuis, maar morgen ben ik thuis. O ja...... ik ben jarig vandaaag..... 34 geworden...
fijn dat het nu beter gata met je man kleintje! doe nog maar ff lekker rustig aan... VAN HARTE GEFELICITEERD BIANCA! rot voor je dat je meisje zo ziek is...beterschap! @bulldog ik zou als je drie flessen wilt, de eerste voeding met pap beginnen...dan hebben ze al een lekker vol buikje.... je kan dan het fruit wat eerder geven..zo rond 10 uur ofzo.. dan smiddags een flesje rond 12-13 dan om half 3-3 uur i.p.v die fles een liga met wat water, slappe thee of roosvicee.. dan kan je de groente om 18:00 laten en om 20:00 de laatste fles....ik hoop dat je er wat aan hebt! @coco beterschap! hopelijk knap je snel op! lijkt me zwaar om nog bv te moeten geven als je zo beroerd ben...
@ Bianca: Gefeliciteerd met je verjaardag. En beterschap voor je meisje. @ Linda: Inderdaad best zwaar nu die BV. Vooral 's nachts. Maar ik heb gelukkig een hele lieve behulpame man die zoveel mogelijk voor me probeert te doen. Het lijkt nu nog steeds of dat ik minder voeding heb. Ik probeer jayden tussendoor wat vaker aan te leggen om de productie goed op gang te krijgen. En zelf probeer ik nu ook weer zoveel mogelijk te eten, ik had namelijk gisteren helemaal niks binnengehouden. Wat kan ik nog meer doen? Vond het vannacht zo zielig voor mn mannetje, had echt het idee dat ie met honger in bed lag de hele nacht, wil dat vannacht niet weer...
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. hoop dat je kleintje gouw beter is. volgende week komt dan eindelijk de makelaar. Moet eerst een hoop opruimen pff maar dat hoort er bij.
@coco ja zit op 3 flessen op advies van cb 1 fles laten vallen en dan pap geven! @linda ik zit nu op 3 flessen maar wil naar 2 dat ik alleen smorgens en savonds een fles geef dan spuugt hij niet alleen bij de fles smiddags ! zat te denken aan brood maar om dat nou om half 3 te geven... @bianca gefeliciteerd met je verjaardag! @flex miss heb je te vroeg getest?
jammer flex! misschien idd te vroeg getest! @bulldog is 2 flessen niet te weinig? en is pap niet hetzelfde als 1 fles? noa ligt nu al vanaf half 11 te pitten...ze moet nu eigenlijk eten maar ja ik laat dr nog ff liggen ze zal t wel nodig hebben door al dat gespook vannacht..zou ik ook moe van worden...ik hoop dat ze niet bij elk tandje zulke last krijgt want dan kunnen we onze lol nog op