weet niet of het te weinig is maar hij spuugt die fles weer uit dus dan heb het ook niet zoveel nut! ik heb de bambix pap die is wa dikker en daar spugt hij niet van! hoeveel tandjes heb noa nu?
dat had ze ook gedaan maar ze kan helemaal niet meer op de pagina komen krijgt ze een melding dat ze niet mee mag doen ofzo
dan moet je ook een nieuw emailadres aanmaken...want je nickname wordt aan je email gekoppeld....en je ip adres blijft hetzelfde..
tja dan heb ze pech! had ze idd maa rniet zo raar moeten doen! jij spreekt ze wel eens op msn toch? kan quinten al lopen?
nee hij kan niet lopen zal jullie nog es wat vertellen geloof dat ze zei dat quinten al heeel snel tanden had? nou hij heeft er nog geen 1
Ik heb niks tegen Vladimera... Dat moeten ze allemaal zelf uitzoeken. Ik weet niet eens wat er speelde; dus ik ga me er ook niet mee bemoeien. Ik heb van haar wel een uitnodiging gekregen voor hyves zwanger worden. maar dat heb ik niet geaccepteerd. Dan moet ik zoveel dingen bij gaan houden. Dat red ik niet heb 't veelste druk met andere dingen. en daar is zsp er 1 van Maar goed, ik kreeg net bericht van vriendje lief. Suzanne d'r temperatuur was om 12:45 uur 36.9°C. Ben ik heel erg blij mee.
O ja.... bedankt voor de felicitaties..... Er is nog gebak over.... dus als iemand wil...... Schuif maar aan....
@ Ilona: Ga je je huis verkopen dan? @ Flex: Jammer van je negatieve test. Maar, zolang je nog niet ongi bent, is er nog hoop toch?
Ik vond 't echt bizar hoor, hoe vladi de hele boel voorliegt. Al zou ze er op kunnen heb ik echt niet de behoefte nog met haar te communiceren. Coco, wat naar dat hij zo'n honger lijkt te hebben. Kan je niet naast veel aanleggen een fles kv aanmaken? heb ik laatst ook gedaan. Na een paar dagen ging mijn productie toch weer omhoog omdat ik veel aanlegde. Linda, ik heb in een zwembad gewerkt. Bij een ziek kindje kon je daar vaak bellen en dan werd je limiet een week opgeschoven. Ze deden het meer om de lessen vo te krijgen en niet diegenen die aan de beurt zijn die maar af en toe komen. Dan heb je een half leeg bad en een lange wachtlijst. Dus 't proberen waard. Fl3x, jammer van je test. Maar nog geen ongi toch? Had gister ook een nega test, maar daar vroeg ik zelf om, 6 dagen voor NOD .