hallo allemaal veel gekletst ineens zeg...noa net getempt...39 graden...ze is ook chagerijnig,...huilerig..wil niks..geen fles, geen brood,...pfff...ze heeft net 2,5 uur geslapen maar ligt nu weer voor pampus op bed...echt zielig...heb dr ook maar een zetpil gegeven net...hopelijk zakt de koorts dan iets,.. bedankt voor de tip ik zal zo het zwembad even bellen... hahahha kan hij al lopen?Hahahhaha volgens haar kon quinten wel al zelfstandig zitten met 3 maanden hahahahah
nou die van mij draait wel om enz ze schuift oo kwel wat over de grond maar verder da dat komt het nog niet ik vind het ook helemaal niet erg hoor anders gaat het zo snel allemaal wil echt nog ff dat ze mijn kleine babytje blijft hihi
Bianca Gefeliciteerd! Lekker zo internetten tijdens werktijd hihi. Ik lust ook wel een stukje, abrikozen graag. Woon nog in de buurt ook dus ik kan um echt komen opsmikkelen hihi... Fijn dat he met Suzanne alweer beter gaat! Heb me trouwens ziekgemeld vandaag, ben al meer dan 2 weken aan het hoesten en heb er gekneusde ribben van gekregen... Zelfs ademen doet me pijn... Coco, jij ook beterschap! Een papfles vult wel ja, dus zou ik ook proberen als je nog geen flesvoeding wil. Bulldog, ik heb geen idee qua voedingsschema, de tip met diksap lijkt me wel een goeie... Linda, beterschap met Noa! Flex, jammer van je negatieve test, misschien over een paar dagen een mooiere uitslag...
@ Linda: Beterschap voor Noa. Echt zielig hoor al die zieke kindjes steeds. @ Zonneschijn: Jij ook beterschap. Ik zit ook al 2 dagen binnen, maar ben al aardig aan het opknappen gelukkig. Hoop dat ik morgen weer een beetje de oude ben.
Ja, ik snap er geen hout van. Er zijn vandaag ongeveer al net zoveel berichtjes geplaatst als de afgelopen 3 weken totaal, haha.
gezwelliee hoor allemaal maar ik moet nu gaa nweet nie of ik vanaaf ofzo er nog ben hey meiden fijne da gen avond alvast toegwensttttt doeggieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
bedankt allemaal...ze zit nu lekker op schoot met de afstandsbediening te spelen...ze voelt nog wel warm aan.. idd veel gekletst hier...evenveel als de afgelopen 3 weken hahaha
Ik ben nu aan 't kleppen... dus ja... de berichtjes gaan nu wel snel.. Maar wat een hoop zieken mensen en kinderen zeg. voor de babietjes vind ik 't zo zielig
Da's inderdaad erg dichtbij. Ik werk net aan de andere kant van de snelweg, in de Achtse barier zo'n beetje (denk dat we zo'n halve km van elkaar vandaan werken hemelsbreed). Naast het revalidatiecentrum Blixembosch. Maar woon in Stratum. Hee Coco, je hebt een nieuw plaatje (avater heet dat toch?)...
Ga je het vieren? Heeft je date van laatst nog een vervolg gehad...? Of is het bij 1 keer afspreken gebleven?
Ik ben nu bezig met een baby-album voor Senna te maken. Zijn er meer die dat al gedaan hebben of net als ik al heel lang van plan zijn te gaan doen?