Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Das een mooi kado dan Bwtje!

Hier gaat het redelijk, de ene dag beter dan de andere, maar er komt steeds meer ritme in! En de eerste lachjes zijn gespot! Vannacht zelfs tijdens de fles hhahaa...

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Hier ook een spugertje ik dacht dus wel door teveel aan voeding..want er zit namelijk verbetering in met het blokvoeden, maar als ze slaapt dus vrijwel niet meer..maar als ze wakker is en dus flink beweegt komt het idd naar boven..ben blij als dit over is hoor!
    overal spuuglappies hahaha

Als je een foto hebt hiervan de url tussen de img haakjes zetten in je bericht!
    en hij mag niet groter zijn dan 491x491
    succes!

3. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Bwtje, hij is leuk!

Daantje, wat naar, een depressie. Heb je er al hulp voor gezocht behalve in je directe omgeving? Sterkte hoor!

Vlademira, wat naar, een nierbekkenontsteking.

Wij zouden gisteren voor het eerst het cb op bezoek krijgen, maar die afspraak is afgebeld omdat die vrouw ziek is. Ik heb echter een borstvoedingsvraagje. Bv loopt namelijk goed, maar ik voed totaal niet via schema of iets dergelijks. Soms komt ze na een uur weer, soms na een uur of 4 of langer. Ze lijkt goed te groeien, al is ze een paar dagen niet gewogen. Of ik links of rechts voed doe ik eigenlijk ook op gevoel.
    Ik wil dit ook graag zo houden zo lang dit goed gaat. Maar gaan kindjes eigenlijk zelf wel een regelmaat ontwikkelen? Of blijven de tijden wisselvallig tot ik een regelmaat aan ga geven?

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Daantje: Sterkte met je depressie meid, dat is niet niks en zit je niet op de wachten als kersverse mama :(

Vlademira: Beterschap met je nierbekkenontsteking, inderdaad erg rot. Hoop dat je er snel vanaf bent!

Bulldog: Hier vind ik het wat tegenvallen met het helpen van me man. Hij is ook veel weg (heeft eigenlijk 2 banen) dus is altijd moe of wil iets leuks doen als hij klaar is met werken. Afgelopen tijd ben ik erg veel alleen en is hij veel bezig op met zijn broertje of vrienden. Soms wel frustrerend als Irem veel huilt..

Essie: Wat leuk een tattoo! Ben benieuwd naar het resultaat en hoop dat je snel terrech kunt! Succes verder met Samantha, erg vermoeiend inderdaad zo'n krijsertje. :(

Bwtje: mooie tas! Heb hier Irem ook voor het eerst in een slaapzakje laten slapen, ze trapte steeds de dekentjes eraf en was helemaal koud 's ochtends. Bedacht me opeens dat ik nog een klein slaapzakje had liggen in de kast, en vannacht heeft ze redelijk lang achter elkaar doorgeslapen!

kleintje: Wat leuk dat je kleine gaat lachen! Hier van de week ook de eerste lachjes tevoorschijn gekregen.. zie foto avatar <---

Hier vandaag naar het cb geweest, ze is goed aangekomen (een kilo) en even besproken over het huilen. Heb ook een formulier meegekregen over regelmaat, rust enz. Zal het gaan proberen maar moet haar dus wel een tijdje laten huilen in haar bedje. Ga kijken hoe en of ik dit vol ga houden met mijn moederhart..

Trouwens nog een oud vrouwtje afgekat in de supermarkt :p
    Was voor de derde keer alleen met Irem in de kinderwagen weg ivm het vele huilen. Op terugweg van het CB maar besloten een boodschapje te gaan doen en prompt begint madame in de supermarkt te krijsen. Sta ik bij de kassa, komt er een oma'tje in de wagen kijken en zegt: "Ach wat zielig, moet jij perse met mama mee? Wil jij naar huis?"
    Werd zo pissig en heb maar gezegd dat je 1 keer in de zoveel tijd toch echt even weg moet om wat boodschappen in huis te halen! :evil:

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @meryem balen dat je man ook veel weg is en ik vind het ook fusterent als me manntje veel huilt dan denk ik pak jij hem nou eens maar dan blijft hij gewoon zitten of liggen.

ik trek me eigen niks van aan als tie begint te krijsen in een winkel maar dat gebeurt meestal niet want als hij gereden word slaap tie of word ie stil.

6. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik vloei nu al 2 dagen neit meer heerlijk!

7. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    YES!

Na haar flesje is ze gaan slapen! :)
    En deed het zeer op je voet?
    Heb er al 6 maar blijft spannend whahaha.
    Als het gebeurd is zal ik hem showen!
    Worden sierletters met 2 babyvoetjes ;)
    Nu zit ik te wachten op me shoarma!
    Vinnie is overwerken, ik heb geen zin
    om te koken voor mezelf :oops:

Hoe vinden jullie me avator?
    Of hoe dat ook heet whahahahaha.
    Samantha op papa zijn armen!
    Vond het zo gave foto, dacht moet ik
    iets mee doen :D

xxx

8. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Aparte foto!
    ennuh verhullend hihi
    vind je mannetje het niet erg? Mijn vriendje zou het niet bepaald leuk vinden zo in beeld op een forum hahaha
    maar verder zeker een gave foto!

Ik heb zojuist de keuken opgeruimd, wasje in de droger en nu ff vouwen..
    maar moet ook nog boodschappen doen..
    geen zin in dus! :(

koken doet vriendje gelukkig :D

9. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    mooi foto!
    mij man durft de kleine niet eens zo vast te houden.

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @essie zat net ff je fotos te kijken wat een leuke foto van sammy en bullet..

hoeveel weegt je hond?hihi

11. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    En dat vinden die kleintjes juist zo fijn lekker bij papa op de arm en rondwandelen maar..
    dan dommelen ze ook zo weg :D!

dus zeg maar tegen je mannetje dat ie maar snel eens moet gaan oefenen, ook een fijne houding voor krampjes!

12. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Papa heeft netjes een boxer aan ;)
    En nee Papa maakt dat niets uit :)
    Vind het echt zo leuk hoe hij haar
    vast heeft!

Bullet weegt 32 kilo!
    Het is een bonk spiermassa!
    Het is een stevige Bullterrier.
    Veel mensen die het ras niet kennen
    denken dat hij te dik is whahahahaha.
    Ik laat het maar zo.............
    En ook komt hij niks te kort dus
    misschien een klein beetje............ ;)

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja mijn mannetje is iets meer preuts denk ik hahaha

14. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Volgens mij zorgen baby's zelf voor regelmaat, dat is het mooie van op vraag voeden. Weet alleen niet wanneer dat zal per kindje verschillen. Je kunt wel regelmaat geven door een bepaalde volgorde aan te houden in je handelingen. Eerst voeden of eerst verschonen, boertje etc.

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ja voor de krampjes zo ie zo ik doe het zelf wel zo !
    me man vind het allemaal maar een beetje eng

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hihi hij heeft een flinke buik lijkt net hihi..
    mijn amerikaanse bulldog weegt 46 kilo
    en komt ook zeker niks te kort hihi :) :)

17. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht

;)

Wij niet zo!
    Op Hyve heb ik ons samen
    heel lang als achtergrond gehad, nogal gewaagd ;)
    Maar wij zijn niet zo preuts whahahahahahaha.

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    haha ok ;)
    ja moet kunnen toch? ik ben ook meer open voor dat soort dingen dan hij!
    duidelijk nog ouderwets hihi :D

Mannen vinden het al gauw eng he? omdat ze zo breekbaar zijn..ik merk ook bij mijn vriend dat hoe ouder ze worden hoe leuker hij ze vind, en hoe meer hij ermee gaat doen!

19. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Mijn man doet haar zoveel pakken.
    Als hij thuis is, is Sam van hem zeg maar ;)
    Dan heeft hij haar zo gemist gaat hij het
    liefst al meteen naar d'r kijken whahahaha.
    Doen jullie mannen (vriend) dat ook?
    En dan lig ze net in bed whahahahahahaha :D

20. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

laat ik me ook maar weer eens melden :D

Ons Suus meldt zich alleen als ze honger heeft. Ik ben na 4 dagen van de bv afgegaan omdat ik helemaal geen melk kon geven. Daardoor is ze ook flink afgevallen. Nu gebruiken we een week fv en alles gaat op en top. ze is wel aangekomen. (Gelukkig).
    We voeden haar om de 3 uur en bouwen langzaam de cc op. Ze moet eigenlijk nu 100 cc naar binnen krijgen. Maar we zitten nu op de 90 cc. Dus het gaat langzaam.
    Vandaag heeft ze last van krampjes (lijkt wel) de ontlasting is geel van kleur en soms laat ze flinke scheten.

Aan de mama's die fv geven: wanneer besluiten jullie om de fv uit te stellen om na de 4 uur te gaan, zodat papa en mama de nacht door kunnen slapen?

O ja, ik wilde Jeslin ook nog feliciteren met de geboorte van hun kindje. weet alleen niet meer of het een jongen of een meisje is geworden. heb het wel gelezen bij de juni mama's, maar ben het vergeten.

Zo, ik ga samen met vriendjelief eten koken want om 6 uur krijgt onze suus weer een voeding. Mijn vriendje heeft nog tot eind juli vakantie. heerlijk. Ook voor mij. Want het is in het begin toch wel onwennig om zijn kleintje vast te houden. Maar nu gaat alles uitstekend.

Gr.
    Bianca

Deel Deze Pagina