Zonneschijn: Gaaf zeg naar Mexico! Ilona: Leuk foto's zeg, hij lijkt echt op jou! Flex: leuk he zo'n loopstoeltje, wat een fotomodel zeg sta er altijd lachend op. linda: Beterschap, jammer zeg van die gebroken nachten!
leuke foto's van ruben! je kan idd zijn voortanden zien!...goed dat je 2 maten afgevallen ben! ik moet nog steeds beginnen ik kan me er gewoon niet toe zetten op de een of andere manier...voor de zwangerschap was ik 30 kilo afgevallen...dat ging heel makkelijk maar nu...
ik kon het juist voor de zwangerschap niet. woog altijd 50 kilo en net voor de de zw woog ik 75 nu weeg ik 65 en daar ben ik echt heel blij mee!.
ik kan het ook neit opbrengen om aftevallen moet nog 6 kilo maar ppppfffff @ilona leuke foto`s van ruben..
wie gaan er binnekort al voor een 2e of 3e? aan de ene kant zou ik het al wel willen maar aan de andere kant wil ik nog wachten ik denk dat we in juni voor een 2e gaan. als het aan mijn man ligt nu al ! ga drek de pil weer ophalen voor een half jaar!
Wat een rotweek is dit zeg, die hadden ze als het aan mij ligt over kunnen slaan. Ben vannacht van de trap gevallen. Echt van de bovenste tree naar beneden gestuiterd. Heb een hele zere voet en dikke teen, kan er bijna niet lop open, een dikke arm en elleboog met schaafwonden, en een grote plek op mn heup. Eerst ziek en dan nu dit. En oja, ben ook nog eens voor het eerst ongesteld geworden vandaag. Maar er komen dus echt vloebedekkingtegels op die trap en snel. Ik had er niet aan moeten denken dat dit was gebeurd als ik de kleine in mn armen had gehad. Zo, weer genoeg geklaagd. Kom lekker heel de middag hier kletsen, kan toch de deur niet uit. @ Ilona: Mooie foto's zeg. Het is echt een plaatje om te zien. En hier ook eentje die al naar de kapper zou kunnen hoor, maar vindt het veel te leuk staan, zo'n lekker ondeugend koppie met haar. @ Flex: Al je foto's kwijt? Hoe kan dat dan? Echt geen mogelijkheid om ze nog terug te krijgen? @ Bulldog: Wij gaan voorlopig nog niet voor een tweede. Waarschijnlijk als Jayden een jaar of 2 is. Was vorig weekend op kraamvisite en dan kriebelt het wel een beetje. Maar ik wil eigenlijk eerst nog even helemaal van jayden genieten.
heb nog paar opties me broer en collega van me vriend en nog iemand die ik ken van internet maar als dat niet lukt mag ik heeeeel veeeel geld sparen om die foto's terug te krijgen. er is een bedrijf die zelf nog gegevens uit scheepswrakken haalt nou dan weet je al dat dat zo even 2000 euro kost *zucht*
Das wel heeeeel erg balen zeg. Las op nod-forum dat je er een paar alweer terug hebt. Ook degene van Esmay op je buik of die nogniet? Hoop dat het nog helemaal goedkomt.
oooh meid wat jammer van je foto's. is je harde schijf gecrasht? bij ons een paar weken geleden wel, maar gelukkig konden we nog een paar dingen "redden" van de harde schijf, waaronder de foto's van chiel en bestanden voor het bedrijf van mijn vriend waar ik heel druk ben geweest met inelkaar te zetten... hoop voor je dat het nog te redden valt.... op een manier die in ieder geval niet zoveel kost!
@ flex... balen zeg. Hopelijk krijgen ze je foto's snel terug. Wij hebben een back up gemaakt. Alles op een dvd'tje gezet. Kom net terug van boodschappen doen. Tjee, wat staat er een koude wind zeg. ze zeggen dat er een nieuwe koufront aan komt. Nou van mij mag hij wegblijven. Ik ben dit weer spuugzat. Kom maar op lente/voorjaar/zomer.... ik ben er klaar voor. Met Suzanne gaat het gelukkig ook weer goed. Ze is koortsvrij, alleen ze hoest nog lelijk. maar ja... dat doe ik ook. Kunnen we synchroonhoesten Het is hier wel rustig zeg. Of zit ik weer in mijn 1-tje te lullen?