Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ Zonneschijn. Rijstewafeltje vindt ze geweldig. Die eet ze zo op. Potjes en verse groente... ho maar. Broodkorstje geweldig. Af en toe zit ik echt met m'n handen in het haar. Omdat ze haar groentehap niet wil.

En nee geen lunchpauze.... ik zit thuis. Donderdag is mijn vrije dag. Suzanne ligt in de box te slapen en ik kan even rustig bijkomen. ;)

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

wat vervelend zo is mevrouwtje hier met der fruit nou ik krijg het er wel in hoor maak haar aan het lache mond is open en hopla fruit erin :)

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

kreeg vandaag een pendel van iemand die zei dat ze veel energie bij me kreeg deze maand zwanger van een 2ling :confused:

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Bianca: Is het niet een idee om stukjes groente aan te bieden a la Rapley, op hetzelfde moment dat jullie zelf ook zitten te eten? Dan kan ze een beetje af kijken.

Hier gaat fruit en groente wel goed. Al moet ik zeggen dat ik het voor mn eigen gemak steeds vaker prak dan a la Rapley aanbied. Fruit gaat 's ochtends altijd (bijna) helemaal op. Groente laat hij nog wel eens wat van staan.
    Brood wil nog niet echt goed lukken, wordt één kleffe kliederboel. Maar Jayden heeft er wel lol in met het eten en krijgt toch steeds wat binnen. Dus zolang dat steeds wat beter gaat vind ik het best. Ik doe alleen nog maar een klein beetje roomboter op zn bammetje.

Leuk hoor dat er zoveel voor een tweede willen gaan binnenkort. Aan de ene kant lijkt het me ook geweldig, maar aan de andere kant moet ik er nog niet aan denken. Wij stellen het voorlopig dus nog lekker even uit.

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

zie dat esmay er nog een tandje bij krijgt!

6. Blue Bird

@ coco... mmm.. misschien moet ik dat even voorstellen aan mijn vriendje. thanks...

7. Blue Bird

hier nog geen tandje te bekennen

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

vraag me eigenlijk af wij willen graag dat esmay gewoon met ons mee eet maar wat mag ze allemaal hebben?

9. Blue Bird

Zo... ik ga even iets doen. De cavia een schone kooi geven. Wat strijk wegwerken en nog wat klisbissen in huis. Of te wel. wat opruimen....
    Zo'n verjaardag neemt ook wel wat troep mee, desondanks dat we 't niet al te uitgebreid hebben gevierd met een ziek kindje.

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

heb foto in album geplaatst

rechts onder zie je tandje wat al klein stukje door is en ernaast links komt ie eraan :D

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Flex: Hoeveel tandjes heeft Esmay nu? Jayden heeft er twee onder, en volgens mij komen er binnenkort 2 aan de bovenkant door, zijn echt dikke bobbels.

Over het eten. Ik had dat boek van Stefan Kleintjes van de bieb, daar stond precies alles in per maand. Maar dat boek is nu weer terug. Zal er niet ergens op het internet ook een lijst te vinden zijn?
    Maar ze mogen best al veel hoor. Als je niet pittig en zonder zout kookt, hoef je je helemaal niet zo erg aan te passen geloof ik.

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

alleen onder komen er 2 door :) verder is er nog niks

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Jayden had ook die volgorde met tandjes. Kwamen ook erg snel achter elkaar. De eerste vorige week zondag, de tweede vorige week dinsdag.

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

heb ff dsuidelijkere foto geplaatst in album

15. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik heb nu een oplossing voor het brood eten waardoor het ietsje beter gaat. Niet in vierkantjes snijden maar in dunne reepjes zoals frietjes. Hij krijgt het nu wat makkelijk naarbinnen. Al gaat nog steeds het overgrote deel richting honden die ernaast zitten, whahaha.

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja, het is nu goed te zien Flex!
    Ik heb nog geen eens een foto van de tandjes gemaakt, moet ik toch eens doen.

17. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

he.... jammer, waren we net zo snel aan de klets, kwam mijn bezoek natuurlijk net binnen wandelen! hahaha.

wat grappig, dat je de tandjes er goed op hebt staan!
    ik kreeg het daarstraks nog niet voor elkaar om chiel zijn doorkomend tandje op foto te krijgen!

en een 2ling? zo zo.... dan maar gelijk goed volgens die pendel? hahaha

ik kreeg trouwens begin dec van valdemira een pb of ik voor haar ook wou pendelen, maar had toen geen tijd om dat te doen voor haar, en er verder ook niet meer aan gedacht...

@zonneschijn: heerlijk zoals jij het opschrijft: Plekzooi. als ik dat hier zeg, dan is het: huh? hier "pikt" alles.. dat vond ik pas raar om te horen.

net als de autoruit krabben, ik zeg altijd krassen...

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    En ik zeg zeg altijd schrappen als het over de autoruit gaat.

19. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

grappig om zo andere woorden voor bepaalde dingen te horen.

20. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Oja, jij komt ook uit Brabant oorspronkelijk hè? Hoe ben je eigenlijk in Deventer terecht gekomen? Mijn oma heeft er altijd gewoond, is wel een mooie oude stad (maar geef mij Brabant maar... ;) ).

Deel Deze Pagina