Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

en uiteraard ook met carnaval, dat blijf ik echt geweldig vinden!

2. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    Hoi allemaal!

Dat is lang geleden! Hoe gaat het met jullie?
    Ik heb slechts de laatste vijftien pagina's even doorgelezen. Ik neem me steeds voor om weer actief mee te kletsen en dan stel ik een berichtje op en probeer op zoveel mogelijk berichtjes te reageren. Dan laat ik het even in m'n kladblok staan en een paar uur of dag later is het meeste niet meer actueel of er is zoveel bijgeschreven en dan denk ik: laat ook maar zitten. [Edit] Ik heb dit berichtje deze middag geschreven en ik zie dat er al veel is bijgeschreven, maar ik plaats het toch maar anders is het weer verloren moeite. ;)

Maar goed, is er verder nog iets bijzonders gebeurd?

@linda221, bianca75, mo1978 en alle andere zieken: Beterschap!
    Het lijkt wel of het heerst. Mijn dochter en ik zijn ook snipverkouden. Afgelopen week had ze koorts (39.2), maar dat was de volgende dag gelukkig over. Ik vond het zo zielig voor haar.

@mamakaatje: Succes met je sollicitatie en alvast gefeliciteerd met jullie 5-jarig samenzijn.

@Lotte: Mijn dochter woog bij de geboorte 2670 gram, in december 5870 gram en ik gok dat ze nu iets meer dan 6 kilo weegt. Maar ze heeft in het begin ook groeiproblemen gehad.

@Zonneschijn: Is het de eerste keer dat jullie zo ver op vakantie gaan met Senna? Spannend, hoor!

@ilona21 : Leuke foto's van Ruben!

@bulldog: Mijn man wil graag binnen een jaar voor een tweede gaan. Ik weet het zelf nog niet precies. Aan de ene kant is het aan het kriebelen, aan de andere kant heb ik ook twijfels, meer angst eigenlijk: zal de tweede ook zo lief, rustig en makkelijk zijn en wat nou als het juist precies het tegenovergestelde is? Zou ik dat wel aankunnen? En hoe gaan we dat met de financiën doen? En is ons huis wel groot genoeg? Etc.

Ik houd wel alvast mijn cyclus bij. Wie van jullie had vóór de zwangerschap een onregelmatig en/of lange cyclus en nu na de bevallig een korte en/of regelmatige cyclus? Ik had eerst hele lange cyclussen, onregelmatig, met als record 89 dagen. Nu is het: 27-33-35-32-28.

@fl3xgirl: Succes in de volgende ronde, ik hoop dat het snel raak is voor je! Wat erg dat je waarschijnlijk je foto's bent kwijtgeraakt. Is je computer gecrasht? Ik heb zelf een Flickr-account, zodat ik toch nog extra een back-up heb en er zijn daar ook veel leuke mogelijkheden. Misschien een idee voor in de toekomst? Ik hoop in elk geval dat je de foto's nog kan terughalen.

@Coco: Dat is pas echt pech hebben. Inderdaad een geluk bij een ongeluk dat je de kleine niet bij je droeg.

En hoe zit het eigenlijk met vlademira? Begrijp ik het goed dat ze over bepaalde dingen gelogen heeft? De vorige keer dat ik keek zou Quinten al zo'n 20 centimeter groter zijn dan mijn meisje (zijn toevallig op dezelfde dag geboren), dus ik mag aannemen dat dat ook niet klopt?

3. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Pffff, ff 10 pagina's bij moeten lezen.

Erg leuke foto's van Esmay en Ruben voorbij zien komen :D . Word tijd dat ik ook weer een fotootje plaats.

Schaapje, wat leuk dat je er weer bent. Vladi had het hele NOD forum zo ver dat ze meeleefden met de onduidelijkheid over eventuele zwangerschap en zo. En onderzoek bij de dokter, waar ze dan weer geen uitslag op had. Toen heeft ze een foto van haar vage zw-test geplaats, en toen is ondekt dat ze deze gewoon van internet heeft geplukt. Er bleek dus niets van waar.

Babet heeft al een tijdje een tandje, en er komt nog geen tweede aan. Ziet er heel grappig uit, met 1 bijna volgroeide tand onderin.

Ze eet trouwens voor de 4e dag op rij goed mee 's avonds. Fruit blijft ze weigeren, maar groenten gaan goed.

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    @ flex bale zeg van je foto's!

@ coco vervelend dat je zo gevallen bent...gelukkig had je idd die kleine niet vast...

@sjoon ik heb hetzelfde noa vind dr fruit en groente ook heerlijk maar de flessen laat ze veel van staan..

noa is nog steeds niet lekker...heel erg hoesten, huilerig en snotterig..
    vannacht was ze een paar keer wakker geworden maar het viel mee, 2x was ze ook op dr buik gedraaid terwijl ik in dr rug en bij dr buik een handdoek leg tegen het omrollen...:oops: vanmorgen werd ze ook wakker met aangekoekte ogen en neus...dr oogjes zijn ook een beetje vies de hele tijd...als ik het schoon wil maken krijst ze moord en brand..ook als ik dr neusje schoon wil maken..

volgens vlademira is quinten nu 1 meter ofzo hahah ze verzint alles, en als je haar gelooft heeft ze een wonderkind..hij kon als zitten met 3 maanden en kruipen met 5 maanden...geloof je het zelf? ik snap niet dat mensen daarover liegen...ieder kind doet alles op zijn eigen tempo...boeiend of hij nu met 9 maanden kruipt of pas met 1 jaar....maar ja das mijn mening...

5. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Linda, balen dat noa zich zo beroerd voelt. Ik hoop dat ze gauw opknapt.
    Babet rolt ook steeds. Vind het doodeng. Van de week lag ze helemaal boven in haar ledikant op haar buik. Met haar hoofdje in de hoek. Als ze dan met haar gezichtje in het matras draait kan ze niet eens meer terugdraaien :pale: . Moet er niet aan denken.

Fl3x, echt naar van je foto's!

6. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    welkom terug schaapje.

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Linda en Moaatje: Hier ligt Jayden 's ochtends ook vaak helemaal bovenin zn ledikantje. Soms op zn rug, soms op zn buik. Gelukkig heeft ie een slaapzak aan, dus hij heeft het niet koud. Hij ligt vaak 's ochtends vroeg te zingen en met zn kunffel te kroelen.

@ Moaatje: Fijn dat het eten zo goed gaat. Wij hadden gisterenavond pompoen a la rapley, maar ik had hem wat lang gekookt, was erg zacht. Hij heeft wel wat binnengekregen, maar het meeste lag als moes op zn tafelblad. Daarna een stukje appel gegeven en dat ging wat beter. Echt grappig om te zien, hij zat echt ijverig te kauwen.

@ schaapje: Leuk dat je er weer bent. Het is inderdaad lastig bij te houden af en toe om te reageren. Als je een tijdje niet geweest bent is er soms een hoop bijgeschreven.

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Zo, waar hangt iedereen uit joh? Ik dacht, kom even gezellig bijlezen en kletsen, maar niks meer gepost sinds vanochtend.
    Nu heb ik dus geen smoesje meer om niet te gaan stofzuigen. Jammer hoor...
    Hopelijk tot vanmiddag meiden.

9. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Gek he, sommige dagen kletsen we pagina's vol, en nu helemaal niets.

Zit nu op dag 26 van mijn cyclus, 't word spannend!

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ schaapje wat leuk dat je er weer bent ! :D :D :D

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

duim duim voel je al wat?

12. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @schaapje leuk dat je er weer bent!
    @moaatje spannend zijn jullie al bezig dan?

mijn zoontje slaapt op zn buik maar heb zon aerosleep ding en dan kan hij heel goed ademen maar ik kijk altijd even maar ligt altijd netjes op zn oor!

zo heb weer gewerkt heb weer lekker weekend!

13. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Schaapje leuk dat je er weer bent!

Die verhalen van VLa heb ik altijd met een korrel zout genomen.

Dat haar kind met 3 maand al 81 cm zou zijn..nou dan is er iets goed mis en wordt je echt wel doorgestuurd naar de kinderarts..Laat maar lekker praten, die komt zichzelf nog wel es een paar keer goed tegen in het leven....

Zonneschijn!
    Wat spannend zover weg! Erg leuk maar lijkt me wel eng..moet ze zeker ook wel vaccinaties of niet?

Flex jammer dat het deze ronde niet raak was.
    Leuk die tandjes!

Moaatje ik duim voor je!

Ik ben niet heel druk bezig met zwanger worden, maar als het raak is is het okee.
    Heb net 1 cyclus van 29 dagen achter de rug.

Hier eens een foto van Luuk, nog steeds tandenloos, maar kan wel alleen zitten (nee nog geen 81 cm ;))
    Hij is heel blond en krijgt kleine krulletjes.slag..
    Liefs, Paula

14. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Moaatje: Spannend hoor. Maar zijn jullie al voor het echie begonnen dan? Ik dacht dat jullie dat pas vanaf april gingen doen.

@ bulldog: Jayden slaapt ook vaak op zn buik hoor. Dan ligt hij veel lekkerder en rustiger. En hij kan nu toch al goed beide kanten opdraaien.

@ Paula: Leuke foto zeg! Lekker stoer vestje heeft ie aan.

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @blondie wat een lief manneke zeg!
    hier ook 1 die alleen kan zitten hij wil nog wel eens omvallen!

kan op het moment geen leuke foto`s maken hij wil de camera steeds pakken en als hij hem niet pak dan lacht hij niet! :(

16. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Wat hebben jullie en Babet dan gegeten? Ik heb het idee dat wat wij vaak eten nog niet geschikt is voor Senna (vis ofzo) maar misschien valt het eigenlijk wel mee...

Schaapje, leuk dat je weer hier bent. Herken wel wat je schrijft over het posten hier. Gaat soms zo snel.

17. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven

Wat een mooi jongetje! Leuk dat hij krulletjes krijgt!
    Ook alweer een tijdje geleden dat je hier was toch? Alles goed met je?

Voor Mexico hoeft Senna geen inentingen; DTP heeft ze al gehad net als alle kindjes. Hepatitus A hoeft niet omdat ze toch grotendeels uit potjes zal eten en opvolgmelk drinkt.
    Ik hoop tenminste dat ze nog gaat leren uit een potje te eten... Tot nu toe is ze alleen fan van vers...
    Vind het ook wel erg spannend zo ver weg. Het zoeken van een hotel valt nogniet mee; of simpele hutjes op het strand (erg romantisch maar toch liever niet met Senna) of duur all-inclusive, ook niet wat we zoeken. Er zit ook al erg veel vol helaas...

18. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    haha ik ben hier regelmatig, maar reageer tussen de grote schrijvers van dit forum door zodat mijn berichtje wel es over het hoofd wordt gezien :( Grapje :)

Fijn dat het niet hoeft die inentingen.
    Leuk met z'n tweetjes idd zo'n hutje maar met Senna zou ik ook even wat meer comfort zoeken.
    Ja zou alleen maar potjes geven dan denk ik, je weet het nooit in zo'n onbekend land......
    Groeit ze nu goed moet ze nog voor onderzoeken?

Liefs, paula

19. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Dat is alweer bijna..! Ik ga het missen dit jaar, dan zijn we op vakantie.
    Weet je al als wat je verkleed gaat?

20. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    En gelukt met stofzuigen?

Deel Deze Pagina