Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

@ Sunflower: jij hebt toch ook een trombosebeen? Hoe gaat het er nu mee?

Ik heb 6 weken lang heparine spuiten die ik zelf moet gaan zetten. eigenlijk ter voorkoming van. Maar ik moet zeggen: ik heb er op dit moment weinig last van.

2. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
  3. sunflower

sunflower Actief lid

3 jul 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    Bwtje Wat een mooie tas! Dat is wel een erg leuk verjaardagscadeau!
    Kleintje: De eerste lachjes zijn echt super leuk he!Geniet er ook echt van.
    Daantje: Heel veel sterkte en hopelijk gaat het snel beter met je en krijg je de rust die je nodig hebt.
    Vlademira: beterschap, hopelijk ben je snel weer opgeknapt.
    Meryem: Waar sommige mensen zich ook mee bemoeien he! Niets van aantrekken jij weet wel beter!
    Bianca: Bij ons regelt Yenthle zelf wanneer ze komt, en dit is meestal om de 4 uur en als ze iets eerder is krijgt ze eerder de fles en als ze veel eerder is en dat een paar voedingen en dagen aanhoudt verhogen we de fles. bij ons ging het vanzelf eigenlijk van een week of 2 kwam ze zelf om de vier uur en de nachten sliep ze direct al door.
    En ja het klopt dat ik ook trombose heb. De gynacoloog heeft me direct in het ziekenhuis alweer terug gezet op cintrom, heb alleen in het ziekenhuis er ook fraxiparine bij gespoten. Ik heb er geen last van op dit moment gelukkig. Maar ik merk wel dat ik als ik mijn kous niet draag wel last van mijn been krijg, dus trek direct als ik van bed kom mijn kous aan.Maar jij spuit alleen? slikt niet? Ik moet 5 aug weer naar de internist toe om te kijken hoe het gaat en wie weet mag ik dan stoppen met slikken nog even spannend dus.

MIjn vriend is ook helemaal gek van Yenthle, zodra hij thuis komt van zijn werk gaat hij direct even anar haar toe om even te knuffelen. Ook gaat hij er s'ochtends vroeg uit om de eerste fles te geven. Wanneer mijn vriend een late dienst heeft zorg ik ervoor dat hij de laatste fles kan geven, ziet hij Yenthle ook nog even. Verder doet hij alles uit zich zelf. Vrijdag mag ik de hele dag van hem de hort op en dan is hij de hele dag lekker alleen met haar en daar verheugd hij zich erg op en ik ook lekker even wat voor mijzelf doen, hihi.

4. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    @essiegirl: leuke foto en wat heeft je man een leuke naam. Die van mij heet ook zo ;) hahahaha. Heeft helaas niet zo'n mooi lichaam. oeps laat hem dit maar niet lezen

5. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    bwtje: Leuke tas!

Ik heb deze van Oilily gekocht vorige week! http://us.st12.yimg.com/us.st.yimg.com/ ... _234939336

Daantje: Hoe weet je dat je pd hebt? Herken je de symptonen zelf of ben je ergens met iemand gaan praten? Wat erg voor je. Doe het rustig aan en denk aan jezelf.

Essie: Mijn man wil juist quality time met Daniel doorbrengen. Hij heeft eerst 3 weken thuis gezeten en hij weet dus hoe zwaar het is om een hele dag bezig te zijn met de kleine. Als hij thuis komt neemt hij de kleine over en doet hij alles. Ik krijg Daniel alleen op mijn schoot als het tijd is om bv te geven. Ik merk ook dat mijn man juist nu opeens zoveel dingen in het huishouden doet en continu vraagt of er nog wat gedaan moet worden? Daar ben ik heel blij mee.
    Op mijn beurt wil ik dat mijn man er in de nacht niet meer uitkomt. Ik kan het inmiddels zelf aan en verschoon daniel en voed hem wel zelf. Mijn man stond eerst ook op om te helpe, maar vanaf nu mag dat niet meer van mij. Zo slaapt hij lekker door want hij moet de volgende dag gaan werken.

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja die vind ik ook erg mooi!
    Ik zat ook flink te twijfelen tussen die 2...maar ben dus voor deze gegaan :D

7. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ krokus: Als het niet beter gaat, ga ik ook naar de huisarts. Leuk is het niet.

@ xxxxx1974: Ja mijn moeder (en wat anderen) zei het al een paar dagen geleden, van volgens mij heb je een pnd. Loop de hele dag te huilen, praat met een snik in mijn stem (wat ik niet door heb), moe en ben gewoon niet happy terwijl ik dat wel hoor te zijn....
    Gister op het cb met een arts (en later met de wijkverpleegkundige) gesproken en de zei het meteen, dus was meer een bevestiging wat andere om me heen zeiden...
    Ik zelf zag het niet, dacht meer van ben gewoon een slechte moeder.... Het is gewoon een wir war van gedachtes en emoties in men hoofd.

Ben er gister over gaan lezen en herken inderdaad een hoop, je gaat er alleen niet vanuit dat je zoiets krijgt.
    We gaan het nu proberen met rust en de wijkverpleegkndige komt nu 1x in de week langs om te praten. Gaat het niet beter, dan andere oplossing zoeken (medicijnen denk ik dan).

8. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    hoi zonneschijn ik weet niet of het met hormonen te maken heeft maar toen ik nog bv gaf zat ik ook een stuk slechter in mn vel! nu met fv gaat het allemaal een heel stuk beter! maar dat is voor iedereen natuurlijk weer anders en wil je niet van de bv afpraten hoor!

9. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    ik heb het eerst afgebouwd naar 2 x per dag en ben sinds vorige week woensdag definitief gestopt, heb een week flink last gehad van mn boobies, maar dat is nu over, alleen ik lek nog steeds :x

10. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    dat wipstoeltje heeft felicia ook! is echt een heel leuk ding, zo lijken ze net een elfje als ze in het stoeltje zitten hihi

11. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Oh dus er is nog hoop...Jeetje wat heb ik een pijn zeg. Er hoeft maar iemand naar te kijken en ik sla op tilt.

12. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @bianca75 mij manneke krijgt ook fv maar hij komt nog steeds zelf om de 3 uur en de nacht ook meestal komt hij om 4uur en dan weer rond 9 uur.

heb geen idee hoe ik dat naar de 5 voedingen kan doen en om de 4 uur kan hem moeilijk een uur laten huilen als hij honger heb.

13. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Snel die capsules halen, je zal zien is een wereld van verschil

14. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Dat idee heb ik bij mezelf ook dat ik me met fv me beter zou kunnen voelen. Hoewel het lijkt of de bv sinds 2 dagen iets beter gaat. Heb wat meer rust en ben wat relaxter. Dus ik kijk het nog even aan. Ben nog bezig met tips van een lactatiekundige en die lijken dus aan te slaan, hoewel 2 dagen nog wel erg kort is om al hard te juichen...

Bianca, lekker dat je mannetje nog tot eind juli vrij is! Lijkt me heerlijk zoveel dagen met z'n drietjes vrij.

Bwtje, mooie tas inderdaad! Wanner ben je jarig dan?
    Ik kom wel een keer bij je in de leer wat betreft de draagdoek... Het gaat niet heel slecht, maar vandaag floepte Senna's hoofdje er een aantal keer uit... :oops:

15. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Even een vraagje! Ik heb het sinds ik bevallen heb heel snel koud. Zit hier nou ook met kippenvel achter de pc en het is hier in de kamer 21.7 :confused: Normaal heb ik het juist altijd warm, wie heeft hier ook last van.

groetjes Mineke ;)

16. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Hopelijk blijft het aanslaan en kun je samen met je meisje er nog lang van genieten :)

Ik ben pas eind augustus jarig dus erg pre nog haha ik zoek nu nog een leuke portemonnee erbij :D hihi

Maar met die draagdoek is goed haha, laatst had iemand ook een link hierin gezet met hoe je draagdoeken moet knopen enzo!?
    Misschien kan diegene hem nogmaals posten en kun je eens goed gaan oefenen want een hoofdje eruit moet eigenlijk niet zomaar kunnen, je draagt haar toch in de komma houding neem ik aan?

En ik vind dat we sowieso snel moeten afspreken hoor anders zijn ze straks al maanden oud hahaha
    Ik ga as vrijdag naar de stad, mocht je ook gaan ;)

Vriend is dametje in bad doen en dan dr nieuwe slaapzak aan nog wat drinken en dan haar bedje in en wij ook :D
    truste dames!

17. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    whahahahahaha die krokus ;)
    Maar wat leuk, hebben we allbei een Vincent ;)

En leuk te lezen dat er meer Papa's zijn
    die dat zo doen ;) Vanavond geeft hij
    weer het laatste flesje!
    En dan hoop ik dat ze weer doorslaapt!
    Dat gaat wel lekker de laatste tijd :D
    Nou dames ik ga jullie een fijne
    avond toewenden en alvast voor
    strakjes: [​IMG]

xxx

18. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
  19. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
  20. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ja inderdaad, alleen ik noem hem altijd vince :)

Deel Deze Pagina