ja idd daar denk je normaal niet overna. maar hun willen alles ontdekken he hier nu ook nog de box hoor, Eva vind het wel leuk nog, ook niet te lang! en het wippertje is ze zo uit en vast vind ze nix alleen met eten, maar dit doen we vrijwel altijd aan de grote tafel en dan zit ze in dr stoel! En verder ligt hier en daar een boxkleed op de grond en dan speelt ze zo
heeeeeeeeel herkenbaar hihi Kleertjes die Sem ook al aan heeft gehad ben ik nu zo op uitgekeken dan als ik iets nieuws voor dr koop.. Maar ja dit hoeft bijna niet want ze komt om in de kleertjes, maar ja soms moet het he
hahaha herkenbaar ik had allemaal al kleertjes maatje 74 gekocht vind de 68 niks meer aan want die heeft hij zolang aangekunnen.
laten jullie de kindjes gewoon op de grond op een kleed? ik heb een tegelvloer ben bang dat het toch te koud is!
hier past maat 74 nog net... maar ligt er ook wel een beetje aan hoe ze vallen. maar 68 is echt te klein. gister een loopstoeltje gekocht, hij vind het wel leuk! snapt alleen niet dat hij zich er in kan voortbewegen. chiel gaat 'per ongeluk' achteruit! haha kruipen zoekt hij nog niet en draaien ook niet zo, alhoewel hij wel kan draaien, maar meneer ligt niet graag op de buik.
ja hier n buikslaper he! dus ligt liever niet op de rug.. n hierdoor dus ook alle kanten op.. maar chiel is ook met wat meer begonnen he Dus dan zal die voorlopig wel zo snel gaan hihi
hier ook een buikslaper en wilt dus ook echt niet op zn rug liggen hij draait wel alle kanten op en tijgert ook !
Ik leg hem neer op zn kleed, maar daar is hij zo vanaf gerold/getijgerd.... Dus dan ligt hij op de houten vloer.
@ Sjoon: Dat moet vast een grappig gezicht zijn, in zn achteryuit, whahha... @ Bulldog en bwtje: Ik dacht dat ik zo ongeveer de enige was met een buikslapertje, maar jullie dus ook. Slaapt jullie kleine 's nachts ook op de buik? Hier wel. Op zn rug kan hij niet of heeel moeilijk zelf in slaap vallen, hij raakt dan helemaal overstruur, zo zielig. En op zn buik ligt ie heerlijk.
hier geen loopstoeltje.. maar tijgeren ging eerst ook achteruit terwijl ze naar voren wilde hihi Frusti dus! En nu komt ze wel bij dr doel! Ze gaat nu ook steeds vaker in de kruiphouding zitten..
Ja! hier ok .. Dametje ligt al vanaf de eerste echo op dr buik En slaapt dus ook altijd op dr buikje. Anders niet eens meer geprobeerd.
Jayden valt eigenlijk alleen nog tijdens het wandelen in slaap op zn rug, verder slaapt hij altijd op zn buikje. Hier ook met tijgeren vaker achteruit dan vooruit hoor. Hij strekt steeds zn armen en zet zich af, handen en armen blijven op hun plek, maar kont en benen schuiven naar achteren, erg grappig om te zien, maar voor hem minder leuk, want zo duurt het nog langer voordat hij bij z'n 'doel' is.
Nee, niet echt. Een speen heeft hij nooit gewild, en duimen doet hij ook niet. Ja, heel af en toe.... Het is trouwens goed te merken dat je er weer bent bwtje, er is meteen weer meer leven in de brouwerij. Niet weer weg gaan hoor...